logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Wsieci” najbardziej interaktywnym profilem prasowym na Facebooku

  PR 11.03.2015, przeczytano 781 razy

Facebookowy profil tygodnika „wSieci” (Fratria) osiągnął bardzo dobre wyniki w comiesięcznym zestawieniu Fanpage Trends. Wśród najbardziej interaktywnych profili prasowych strona „wSieci” zajęła pierwsze miejsce, wyprzedzając m.in. poprzedniego lidera „Fakt.pl”, „Gazetę Wyborczą” i „Newsweek Polska”,  osiągając doskonały wynik interactivity index – 1 532 978! Biorąc pod uwagę wielkość fanpage’a  (relative interactivity) „wSieci” rozłożyło konkurencję na łopatki, zajmując najwyższe miejsce na podium i osiągając wynik prawie dwukrotnie wyższy od profilu „Dobrej Mamy” (drugie miejsce).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wsieci-najbardziej-interaktywnym-profilem-prasowym-na-facebooku,24181,artykul.html

Profilowi społecznościowemu „wSieci”  (www.facebook.com/gazetawsieci) udało się osiągnąć pozycję lidera także w kategorii „Obsługa klienta”, w której fanpage zanotował wynik 92,18% (procent reakcji), wyprzedzając Glamour.pl i „Świat wiedzy”. Największy konserwatywny tygodnik opinii w Polsce poprawił swoje notowania o dwie pozycje. Wynik ten pokazuje, że administratorzy nie zostawiają użytkowników samych sobie, starają się pomagać i chętnie wchodzą z nimi w dyskusje. Za prowadzenie profili społecznościowych „wSieci” odpowiedzialna jest agencja Apella.

- Tygodnik „wSieci” od początku swego istnienia stawiał na dialog z czytelnikami – mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii, wydającej „wSieci”, a także miesięczniki: „wSieci Historii”, „Frondę” i „Gazetę Bankową” oraz portal wPolityce.pl. – Swoisty dialog podejmujemy też na łamach innych naszych tytułów, co sprawia, że czytelnicy stają się uczestnikami, współtwórcami naszych mediów, a nie jedynie ich odbiorcami. Jak widać – przekłada się to na zaufanie i opiniotwórczość, także na portalach społecznościowych.

Profil „wSieci” znalazł się również w czołówce najbardziej interaktywnych fanpage’y medialnych. Tygodnik wyprzedził w tym zestawieniu m.in. Niezależną.pl, Gazetę.pl i Onet Wiadomości. Prowadzącym profil „wSieci” udało się zachęcić do interakcji aż 38 617 osób, co stanowiło 38% wszystkich sympatyków profilu. Wynik procentowy był słabszy jedynie od wyniku wspomnianej wcześniej „Dobrej Mamy”, która angażowała 65% swoich fanów. 

W rankingu interaktywności profili medialnych znalazła się również strona portalu wPolityce.pl, która zajęła w tej kategorii 9 miejsce – awansując w porównaniu do zestawienia styczniowego aż o 4 miejsca. Od lutego również ten profil prowadzony jest przez agencję Apella.

Biorąc pod uwagę wszystkie profile facebookowe w Polsce, fanpage tygodnika „wSieci” został sklasyfikowany na 11 miejscu (najbardziej interaktywne strony). Oznacza to, że tylko 10 profili w naszym kraju wygenerowało większy tzw. współczynnik interactivity index, na który składają się wszystkie „lajki”, komentarze i udostępnienia treści.

- Cieszy nas, tak wielkie zaangażowanie użytkowników Facebooka na prowadzonym przez nas profilu. Polityka, która dominuje w przekazie fanpage’a jest tematem trudnym, jednakże wzbudzającym bardzo dużo emocji, a co za tym idzie i komentarzy – mówi Dawid Jażdżewski z agencji Apella (www.apella.com.pl), odpowiedzialny za komunikację tygodnika w mediach społecznościowych. - Wiemy, że ilu Polaków tyle opinii i tak właśnie jest na profilu „wSieci”. Ważnym elementem jest to, że nie usuwamy nieprzychylnych komentarzy (moderujemy jedynie te wulgarne), dzięki czemu każdy może się wypowiedzieć. Staramy się dobierać zróżnicowane treści o różnych porach, tak by przekaz był interesujący dla użytkowników, niezależnie od tego kiedy korzystają z Internetu.

Tygodnik „wSieci” ma swoje profile także na Google+ i Twitterze (twitter.com/Tygodnik_Sieci). Ten ostatni również notuje bardzo dobre wyniki i dołączył w lutym do czołówki tytułów prasowych, we wszystkich  rankingach zestawienia Twitter Trends. 

Źródło: Apella

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764