logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wskaźnik AVE dla Internetu

  PR 14.03.2010, przeczytano 6360 razy

Od 1 marca 2010 roku Instytut Monitorowania Mediów przekazuje swoim klientom ekwiwalent reklamowy dla materiałów internetowych. Obecnie IMM udostępnia wartość AVE (Advertising Value Equivalent) dla publikacji ze wszystkich typów mediów: prasy, radio, telewizji oraz Internetu. Wskaźnik ten umożliwia pełne porównanie efektywności działań PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wskaznik-ave-dla-internetu,10354,artykul.html

Uzupełnienie oferty IMM o nowy wskaźnik było odpowiedzią na zgłaszane przez klientów potrzeby szacowania wartości publikacji w Internecie, w szczególności biorąc pod uwagę zmiany zachodzące na rynku mediowym oraz rozwój Internetu i wzrost jego wagi w przekazie informacji. Dodanie AVE jest kolejnym krokiem udoskonalania monitoringu Internetu. Jeszcze w tym roku na klientów czeka szereg nowości w usługach naszej firmy. Ciągłe wprowadzanie innowacji pozwala IMM pozostawać o krok przed konkurencją i zachować pozycję największej firmy monitorującej media w Polsce – mówi Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów.

AVE – ekwiwalent reklamowy jest jedną z technik pomiaru efektywności działań PR. Polega ona na szacowaniu wartości publikacji poprzez porównanie z kosztami publikacji reklamowych w takim samym formacie. Metoda ta pozwala na określenie jaka jest wartość publikacji wyrażona w pieniądzu, co w efekcie pozwala np. na porównywanie działań firmy z konkurencją.

Wskaźnik AVE dla Internetu obrazuje jaką kwotę w PLN należałoby wydać na reklamę intruzywną poświęconą firmie bądź produktowi na konkretnym serwisie internetowym. W metodologii wyliczenia wartości ekwiwalentu reklamowego dla materiałów internetowych IMM uwzględnia m.in. kryteria takie jak: dzienna liczba odsłon serwisu, liczba artykułów publikowanych w danym miesiącu na portalu i związany z tym stopień trudności w dotarciu do wybranej informacji.

Nowy wskaźnik widoczny jest już na Platformie IMM oraz w analizach i raportach przygotowywanych przez Instytut Monitorowania Mediów na potrzeby klientów.

Źródło: IMM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej
Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.
W czwartek, 18 lipca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,26% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.
Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764