logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wskaźnik AVE dla Internetu

  PR 14.03.2010, przeczytano 6734 razy

Od 1 marca 2010 roku Instytut Monitorowania Mediów przekazuje swoim klientom ekwiwalent reklamowy dla materiałów internetowych. Obecnie IMM udostępnia wartość AVE (Advertising Value Equivalent) dla publikacji ze wszystkich typów mediów: prasy, radio, telewizji oraz Internetu. Wskaźnik ten umożliwia pełne porównanie efektywności działań PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wskaznik-ave-dla-internetu,10354,artykul.html

Uzupełnienie oferty IMM o nowy wskaźnik było odpowiedzią na zgłaszane przez klientów potrzeby szacowania wartości publikacji w Internecie, w szczególności biorąc pod uwagę zmiany zachodzące na rynku mediowym oraz rozwój Internetu i wzrost jego wagi w przekazie informacji. Dodanie AVE jest kolejnym krokiem udoskonalania monitoringu Internetu. Jeszcze w tym roku na klientów czeka szereg nowości w usługach naszej firmy. Ciągłe wprowadzanie innowacji pozwala IMM pozostawać o krok przed konkurencją i zachować pozycję największej firmy monitorującej media w Polsce – mówi Paweł Sanowski, prezes Instytutu Monitorowania Mediów.

AVE – ekwiwalent reklamowy jest jedną z technik pomiaru efektywności działań PR. Polega ona na szacowaniu wartości publikacji poprzez porównanie z kosztami publikacji reklamowych w takim samym formacie. Metoda ta pozwala na określenie jaka jest wartość publikacji wyrażona w pieniądzu, co w efekcie pozwala np. na porównywanie działań firmy z konkurencją.

Wskaźnik AVE dla Internetu obrazuje jaką kwotę w PLN należałoby wydać na reklamę intruzywną poświęconą firmie bądź produktowi na konkretnym serwisie internetowym. W metodologii wyliczenia wartości ekwiwalentu reklamowego dla materiałów internetowych IMM uwzględnia m.in. kryteria takie jak: dzienna liczba odsłon serwisu, liczba artykułów publikowanych w danym miesiącu na portalu i związany z tym stopień trudności w dotarciu do wybranej informacji.

Nowy wskaźnik widoczny jest już na Platformie IMM oraz w analizach i raportach przygotowywanych przez Instytut Monitorowania Mediów na potrzeby klientów.

Źródło: IMM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apel Polskiego Towarzystwa Kardio-Torakochirurgów do przewodniczącego KRRiT w sprawie prof. Tomasza Grodzkiego
Z wielkim niepokojem obserwujemy akcję dyskredytacji prof. Tomasza Grodzkiego, marszałka Senatu RP, prowadzoną przez publiczne środki masowego przekazu.
Promocyjna oferta Amazon Prime Video i Play
PLAY, operator sieci komórkowej, rozwija ofertę serwisów wideo, z których wygodnie mogą korzystać jego klienci. Nowym partnerem sieci jest Amazon Prime Video.
2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego w Kino Polska Muzyka
Kino Polska Muzyka ogłosiła 2020 rokiem Zbigniewa Wodeckiego. Największe przeboje Zbigniewa Wodeckiego, premierowe na antenie stacji utwory artysty, wreszcie wyjątkowy koncert 1976. A Space Odyssey – to tylko niektóre z atrakcji kanału planowanych na 2020 rok. Patronem wydarzenia jest Fundacja im. Zbigniewa Wodeckiego.
Chirurgia plastyczna to prawdziwa plaga wśród ludzi dążących do perfekcji. Niestety, marzenia o byciu idealnym nie zawsze kończą się dla pacjentów dobrze… Zoom TV zaprasza na premierową serię Operacje plastyczne do poprawki, w której najlepsi na świecie lekarze chirurgii plastycznej zmierzą się z najtrudniejszymi wyzwaniami w swoim zawodowym życiu.
Domena .icu, należąca do chińskiego koncernu Alibaba, jest obecnie najpopularniejszą i jednocześnie najszybciej rosnącą na świecie domeną z nietypowym rozszerzeniem. Wyprzedza ona następujące domeny: .top .xyz, .site, .vip, .online, .club, .wang, .live, .shop. W Polsce niezmiennie najpopularniejszą nietypową domeną jest .online, która wyprzedza kolejno: .site, .xyz, .ovh,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764