logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspaniała gruszka: Spot marki Somersby

  PR 12.06.2019, przeczytano 3967 razy
ilustracjastrzałka

Somersby w ramach kampanii „Isn’t that wonderful” rozpoczęło emisję spotu promującego pierwszy bezalkoholowy wariant marki - Somersby Pear 0,0%. Nowy smak wszedł na rynek z początkiem maja, a spot można obejrzeć od 10 czerwca w kanałach tematycznych tv oraz VOD i mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspaniala-gruszka%3A-spot-marki-somersby,382865,artykul.html

Platforma komunikacyjna „Isn’t that wonderful” to zaproszenie dla konsumentów Somersby do świata pełnego smaku, świeżości, dobrej zabawy i odrobiny szaleństwa. Nowy spot podsumowuje walory smakowe tego piwa. Orzeźwiające i gruszkowe - takie jest nowe Somersby Pear 0,0%. Gruszkowe lekkie Somersby na kostkach lodu ochłodzi w letnie upały, jest to doskonała propozycja dla tych, którzy poszukują letnich smaków i ochłody bez alkoholu.

Somersby Pear 0,0% trafiło na rynek z końcem kwietnia. Dostępne jest w butelkach o pojemności 400 ml oraz puszkach 500 ml. Opakowania z niebieską krawatką i niebieskimi elementami na etykiecie można odnaleźć w sklepach w całej Polsce oraz w Strefie Orzeźwienia, w której dostępne są bezalkoholowe warianty piw Carlsberg Polska.

Spot przygotowała agencja Grey. Media planuje nam Dom Mediowy Initiative. Wsparcie kreatywne zapewnia marce Somersby agencja Kamikaze.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764