logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspaniała gruszka: Spot marki Somersby

  PR 12.06.2019, przeczytano 1352 razy
ilustracjastrzałka

Somersby w ramach kampanii „Isn’t that wonderful” rozpoczęło emisję spotu promującego pierwszy bezalkoholowy wariant marki - Somersby Pear 0,0%. Nowy smak wszedł na rynek z początkiem maja, a spot można obejrzeć od 10 czerwca w kanałach tematycznych tv oraz VOD i mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspaniala-gruszka%3A-spot-marki-somersby,382865,artykul.html

Platforma komunikacyjna „Isn’t that wonderful” to zaproszenie dla konsumentów Somersby do świata pełnego smaku, świeżości, dobrej zabawy i odrobiny szaleństwa. Nowy spot podsumowuje walory smakowe tego piwa. Orzeźwiające i gruszkowe - takie jest nowe Somersby Pear 0,0%. Gruszkowe lekkie Somersby na kostkach lodu ochłodzi w letnie upały, jest to doskonała propozycja dla tych, którzy poszukują letnich smaków i ochłody bez alkoholu.

Somersby Pear 0,0% trafiło na rynek z końcem kwietnia. Dostępne jest w butelkach o pojemności 400 ml oraz puszkach 500 ml. Opakowania z niebieską krawatką i niebieskimi elementami na etykiecie można odnaleźć w sklepach w całej Polsce oraz w Strefie Orzeźwienia, w której dostępne są bezalkoholowe warianty piw Carlsberg Polska.

Spot przygotowała agencja Grey. Media planuje nam Dom Mediowy Initiative. Wsparcie kreatywne zapewnia marce Somersby agencja Kamikaze.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niespokojne czasy sprawiły, że wiele firm stara się dostosować ofertę do aktualnych potrzeb rynku. Ultima Displays Polska nie pozostaje w tyle. Firma znalazła nowe zastosowania swoich standardowych produktów, które pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej.
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje za wpłaty i publikuje teledysk do piosenki „Wschód”
DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.
Światowa Organizacja Turystyki i CNN ze wspólną kampanią Travel Tomorrow
CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
Pandemia COVID-19 - jak dostosować się do wymogów nowej rzeczywistości?
Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder,...
Flagowy salon Intersport 2.0 w Warszawie otwarty
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764