logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspaniała gruszka: Spot marki Somersby

  PR 12.06.2019, przeczytano 317 razy
ilustracjastrzałka

Somersby w ramach kampanii „Isn’t that wonderful” rozpoczęło emisję spotu promującego pierwszy bezalkoholowy wariant marki - Somersby Pear 0,0%. Nowy smak wszedł na rynek z początkiem maja, a spot można obejrzeć od 10 czerwca w kanałach tematycznych tv oraz VOD i mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspaniala-gruszka%3A-spot-marki-somersby,382865,artykul.html

Platforma komunikacyjna „Isn’t that wonderful” to zaproszenie dla konsumentów Somersby do świata pełnego smaku, świeżości, dobrej zabawy i odrobiny szaleństwa. Nowy spot podsumowuje walory smakowe tego piwa. Orzeźwiające i gruszkowe - takie jest nowe Somersby Pear 0,0%. Gruszkowe lekkie Somersby na kostkach lodu ochłodzi w letnie upały, jest to doskonała propozycja dla tych, którzy poszukują letnich smaków i ochłody bez alkoholu.

Somersby Pear 0,0% trafiło na rynek z końcem kwietnia. Dostępne jest w butelkach o pojemności 400 ml oraz puszkach 500 ml. Opakowania z niebieską krawatką i niebieskimi elementami na etykiecie można odnaleźć w sklepach w całej Polsce oraz w Strefie Orzeźwienia, w której dostępne są bezalkoholowe warianty piw Carlsberg Polska.

Spot przygotowała agencja Grey. Media planuje nam Dom Mediowy Initiative. Wsparcie kreatywne zapewnia marce Somersby agencja Kamikaze.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Arlon Graphics: Teraz po polsku
Dla dalszego wsparcia polskich klientów Arlon uruchamia polską wersję swojej strony internetowej. Na stronie jest mnóstwo szczegółowych informacji o produktach,  aplikacjach, profilach druku, wskazówkach technicznych, aktualizacjach oraz o tym, jak otrzymać handlowe lub techniczne wsparcie.
Usługi YSoft SafeQ Integrated Print Management i Document Capture Solution są teraz zintegrowane z urządzeniami wielofunkcyjnymi Brother.
Awans w Os3
Marta Bresińska awansowała na stanowisko Group Account Directora w oS3.  To nowa pozycja w agencji.
Usługa Not Recommend odzyskała juz ponad 3,9 miliona złotych
Not Recommend to jedyne tego typu narzędzie dedykowane branży reklamowej, którego zadaniem jest promowanie firm wiarygodnych finansowo. Dzięki niej udało się już odzyskać ponad 3,9 miliona złotych.
Marka Freeyu ogłasza współpracę z Marcinem Gortatem
W ramach współpracy marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych. Pierwsze aktywacje w których marka będzie aktywnie brać udział to wydarzenia sportowe dla dzieci, Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764