logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna akcja El Padre i Fundacji Czas Dzieci

  PR 28.11.2018, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka

Agencja EL Padre – organizator show w wykonaniu dziecięcego zespołu Flying Superkids, podjęła współpracę z Fundacją Czas Dzieci. W ramach wspólnej akcji podopieczna organizacji, Agata Szyrszeń będzie gościem spektaklu, a także pozna swoich rówieśników z Danii. Partnerem przedsięwzięcia jest marka hoteli Novotel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-akcja-el-padre-i-fundacji-czas-dzieci,380328,artykul.html

Agata Szyrszeń spełnia swoje marzenia, trenując gimnastykę artystyczną. Ma na swoim koncie wiele ogólnopolskich nagród oraz marzy o udziale w Olimpiadzie i Mistrzostwach Świata.

Dzięki Agencji El Padre utalentowana podopieczna Fundacji Czas Dzieci pojedzie do Warszawy na show „Flying Superkids” – Latające Dzieciaki. Agata będzie miała okazję do wymiany doświadczeń z rówieśnikami dzielącymi jej pasję.

„Flying Superkids” to spektakl z elementami akrobatycznymi, tańcem nowoczesnym, muzyką z elementami teatralnymi i komediowymi w wykonaniu rówieśników Agaty z Danii. Grupa wystąpiła już w ponad 35 krajach,  w tym w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Tajlandii, Grecji, Kanadzie, Libanie, Finlandii i na Grenlandii.

„Flying Superkids”

Sobota, 15 grudnia 2018 r., spektakle o godz.: 13:00 i 17:00 - Warszawa, Arena Ursynów, ul. Pileckiego 122

Źródło: El Padre

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spicy Mobile z nowymi inżynierami tworzy platformę DSP
Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
Sieć VMLY&R znalazła się w grupie Liderów w corocznym badaniu ośrodka Gartner „Magic Quadrant for Global Marketing Agencies” już po raz czwarty z rzędu.
OOH w nowej rzeczywistości
Od marca reklama OOH działa w zupełnie nowej rzeczywistości. Użytkownicy przestrzeni publicznej zmienili swoje dotychczasowe uniwersalne zachowanie – przestali się przemieszczać na długich dystansach. Z naszymi klientami pracujemy zdalnie, ale nieprzerwanie pokazujemy świetne pomysły na komunikację, także w trudnych warunkach.
Super-Pharm przygotował promocyjną kampanię telewizyjną w warunkach home office
Sieć handlowa Super-Pharm przygotowała kampanię telewizyjną mającą na celu zachęcenie odbiorców do robienia zakupów online i korzystania z darmowej dostawy. Spot powstał w warunkach pracy zdalnej wszystkich zaangażowanych stron.
Subtelność i elegancja - kulisy pracy Platige Image nad Wiedźminem
150-osobowy zespół artystów z Platige Image rozpoczął pracę pół roku przed oficjalną premierą serialu. Świat Wiedźmina miał wyglądać surowo i wiarygodnie, dlatego twórcom zależało na tym, by efekty specjalne powstające m.in. w warszawskim studiu były wiarygodne i oparte na zjawiskach naturalnych. Owoce ich pracy są widoczne w każdym odcinku...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764