logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna akcja El Padre i Fundacji Czas Dzieci

  PR 28.11.2018, przeczytano 558 razy
ilustracjastrzałka

Agencja EL Padre – organizator show w wykonaniu dziecięcego zespołu Flying Superkids, podjęła współpracę z Fundacją Czas Dzieci. W ramach wspólnej akcji podopieczna organizacji, Agata Szyrszeń będzie gościem spektaklu, a także pozna swoich rówieśników z Danii. Partnerem przedsięwzięcia jest marka hoteli Novotel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-akcja-el-padre-i-fundacji-czas-dzieci,380328,artykul.html

Agata Szyrszeń spełnia swoje marzenia, trenując gimnastykę artystyczną. Ma na swoim koncie wiele ogólnopolskich nagród oraz marzy o udziale w Olimpiadzie i Mistrzostwach Świata.

Dzięki Agencji El Padre utalentowana podopieczna Fundacji Czas Dzieci pojedzie do Warszawy na show „Flying Superkids” – Latające Dzieciaki. Agata będzie miała okazję do wymiany doświadczeń z rówieśnikami dzielącymi jej pasję.

„Flying Superkids” to spektakl z elementami akrobatycznymi, tańcem nowoczesnym, muzyką z elementami teatralnymi i komediowymi w wykonaniu rówieśników Agaty z Danii. Grupa wystąpiła już w ponad 35 krajach,  w tym w Stanach Zjednoczonych, Japonii, Tajlandii, Grecji, Kanadzie, Libanie, Finlandii i na Grenlandii.

„Flying Superkids”

Sobota, 15 grudnia 2018 r., spektakle o godz.: 13:00 i 17:00 - Warszawa, Arena Ursynów, ul. Pileckiego 122

Źródło: El Padre

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764