logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna akcja H&M i wydawnictwa Kukbuk

  PR 05.09.2019, przeczytano 261 razy
ilustracjastrzałka

W dniach od 9 do 15 września br. za zakupy w dziale dziecięcym H&M w pięciu wybranych lokalizacjach w największych miastach w Polsce, każdy kto posiada konto w programie lojalnościowym H&M, otrzyma w prezencie najnowsze wydanie ilustrowanego magazynu kulturalno-kulinarnego dla dzieci – KUKBUK Dzieciaki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-akcja-handm-i-wydawnictwa-kukbuk,383835,artykul.html

Sklepy, które biorą udział w akcji, to: CH Arkadia w Warszawie, Galeria Krakowska, CH Avenida w Poznaniu, Wroclavia i Galeria Forum w Gdańsku. Co więcej, H&M zaaprobował również oryginalną wersję reklamy przygotowaną specjalnie do tego wydania KUKBUK Dzieciaki.

Magazyn KUKBUK Dzieciaki to rozrywka dla małych i dużych. Tematem przewodnim tegorocznego numeru, który właśnie ukazał się na rynku, jest ciekawość. W pracach nad jego powstaniem brali udział podopieczni Fundacji Joanny Radziwiłł Opiekuńcze Skrzydła. Dominują w nim wątki ekologiczne, budujące odpowiedzialną postawę społeczną, podane w lekkiej, zabawnej formie.

W środku znajdują się proste przepisy – w sam raz na początek przygody z gotowaniem i porady – jak gotować nie tylko smacznie, ale i z myślą o niemarnowaniu jedzenia. Do poczytania w numerze, m.in.: wywiad z Fistaszkami – dwoma różniącymi się charakterami braćmi, zamieszkującymi tę samą łupinę, materiał o małych bohaterach, którzy słyną z działania na rzecz polepszenia kondycji naszej planety, zabawny quiz odpowiadający na pytanie „Jakim deserem jesteś?” i wyniki śledztwa Centralnego Biura Śniadaniowego w sprawie wartości, jakie niosą za sobą poszczególne dania, które lubimy spożywać rano. Ponadto, instruktaż jak z niechcianego fragmentu warzywa stworzyć prawdziwą domową uprawę w duchu „zero waste”. Do tego komiks o tym co dzieje się w lodówce, kiedy gaśnie światło, a także wciągająca gra w sklep, w której wyjaśniamy jakie skutki dla środowiska mają nasze pozornie błahe sklepowe wybory.

Źródło: KUKBUK

www.kukbuk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy, czyli rusza nowa kampania T‑mobile
Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot...
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy wśród kobiet i pozyskanie w ten sposób kandydatek do pracy w charakterze doradców ubezpieczeniowych.
Leszek ujawnia zimową niespodziankę - czas przełamać lody w Czarna Góra Resort
Leszek przez cały rok silnie angażuje się w festiwale muzyczne i koncerty polskich artystów. Po letnich aktywacjach przyszedł czas na zimę. Zainspirowany limitowaną edycją puszki, Leszek po raz pierwszy rozkręci imprezę w ośrodku górskim położonym w malowniczym Masywie Śnieżnika w województwie dolnośląskim. Czarna Góra Resort, bo o nim mowa, to jeden...
Nowe możliwości dla producentów oprogramowania i integratorów
PZU z nową kampanią wizerunkową
Jakie cechy powinien mieć dobry ubezpieczyciel? Zdaniem PZU są to pasja, empatia i życzliwość, z jaką pomagamy innym. – PZU jest wszędzie tam, gdzie nasi klienci. Jesteśmy zawsze gotowi nieść pomoc, ponieważ to człowiek jest najważniejszy. O tym właśnie jest nasza kampania – podkreśla Aleksandra Agatowska, członek zarządu z Grupy PZU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764