logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna akcja H&M i wydawnictwa Kukbuk

  PR 05.09.2019, przeczytano 184 razy
ilustracjastrzałka

W dniach od 9 do 15 września br. za zakupy w dziale dziecięcym H&M w pięciu wybranych lokalizacjach w największych miastach w Polsce, każdy kto posiada konto w programie lojalnościowym H&M, otrzyma w prezencie najnowsze wydanie ilustrowanego magazynu kulturalno-kulinarnego dla dzieci – KUKBUK Dzieciaki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-akcja-handm-i-wydawnictwa-kukbuk,383835,artykul.html

Sklepy, które biorą udział w akcji, to: CH Arkadia w Warszawie, Galeria Krakowska, CH Avenida w Poznaniu, Wroclavia i Galeria Forum w Gdańsku. Co więcej, H&M zaaprobował również oryginalną wersję reklamy przygotowaną specjalnie do tego wydania KUKBUK Dzieciaki.

Magazyn KUKBUK Dzieciaki to rozrywka dla małych i dużych. Tematem przewodnim tegorocznego numeru, który właśnie ukazał się na rynku, jest ciekawość. W pracach nad jego powstaniem brali udział podopieczni Fundacji Joanny Radziwiłł Opiekuńcze Skrzydła. Dominują w nim wątki ekologiczne, budujące odpowiedzialną postawę społeczną, podane w lekkiej, zabawnej formie.

W środku znajdują się proste przepisy – w sam raz na początek przygody z gotowaniem i porady – jak gotować nie tylko smacznie, ale i z myślą o niemarnowaniu jedzenia. Do poczytania w numerze, m.in.: wywiad z Fistaszkami – dwoma różniącymi się charakterami braćmi, zamieszkującymi tę samą łupinę, materiał o małych bohaterach, którzy słyną z działania na rzecz polepszenia kondycji naszej planety, zabawny quiz odpowiadający na pytanie „Jakim deserem jesteś?” i wyniki śledztwa Centralnego Biura Śniadaniowego w sprawie wartości, jakie niosą za sobą poszczególne dania, które lubimy spożywać rano. Ponadto, instruktaż jak z niechcianego fragmentu warzywa stworzyć prawdziwą domową uprawę w duchu „zero waste”. Do tego komiks o tym co dzieje się w lodówce, kiedy gaśnie światło, a także wciągająca gra w sklep, w której wyjaśniamy jakie skutki dla środowiska mają nasze pozornie błahe sklepowe wybory.

Źródło: KUKBUK

www.kukbuk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764