W dniach od 9 do 15 września br. za zakupy w dziale dziecięcym H&M w pięciu wybranych lokalizacjach w największych miastach w Polsce, każdy kto posiada konto w programie lojalnościowym H&M, otrzyma w prezencie najnowsze wydanie ilustrowanego magazynu kulturalno-kulinarnego dla dzieci – KUKBUK Dzieciaki.
Sklepy, które biorą udział w akcji, to: CH Arkadia w Warszawie, Galeria Krakowska, CH Avenida w Poznaniu, Wroclavia i Galeria Forum w Gdańsku. Co więcej, H&M zaaprobował również oryginalną wersję reklamy przygotowaną specjalnie do tego wydania KUKBUK Dzieciaki.
Magazyn KUKBUK Dzieciaki to rozrywka dla małych i dużych. Tematem przewodnim tegorocznego numeru, który właśnie ukazał się na rynku, jest ciekawość. W pracach nad jego powstaniem brali udział podopieczni Fundacji Joanny Radziwiłł Opiekuńcze Skrzydła. Dominują w nim wątki ekologiczne, budujące odpowiedzialną postawę społeczną, podane w lekkiej, zabawnej formie.
W środku znajdują się proste przepisy – w sam raz na początek przygody z gotowaniem i porady – jak gotować nie tylko smacznie, ale i z myślą o niemarnowaniu jedzenia. Do poczytania w numerze, m.in.: wywiad z Fistaszkami – dwoma różniącymi się charakterami braćmi, zamieszkującymi tę samą łupinę, materiał o małych bohaterach, którzy słyną z działania na rzecz polepszenia kondycji naszej planety, zabawny quiz odpowiadający na pytanie „Jakim deserem jesteś?” i wyniki śledztwa Centralnego Biura Śniadaniowego w sprawie wartości, jakie niosą za sobą poszczególne dania, które lubimy spożywać rano. Ponadto, instruktaż jak z niechcianego fragmentu warzywa stworzyć prawdziwą domową uprawę w duchu „zero waste”. Do tego komiks o tym co dzieje się w lodówce, kiedy gaśnie światło, a także wciągająca gra w sklep, w której wyjaśniamy jakie skutki dla środowiska mają nasze pozornie błahe sklepowe wybory.
Źródło: KUKBUK