logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna akcja H&M i wydawnictwa Kukbuk

  PR 05.09.2019, przeczytano 709 razy
ilustracjastrzałka

W dniach od 9 do 15 września br. za zakupy w dziale dziecięcym H&M w pięciu wybranych lokalizacjach w największych miastach w Polsce, każdy kto posiada konto w programie lojalnościowym H&M, otrzyma w prezencie najnowsze wydanie ilustrowanego magazynu kulturalno-kulinarnego dla dzieci – KUKBUK Dzieciaki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-akcja-handm-i-wydawnictwa-kukbuk,383835,artykul.html

Sklepy, które biorą udział w akcji, to: CH Arkadia w Warszawie, Galeria Krakowska, CH Avenida w Poznaniu, Wroclavia i Galeria Forum w Gdańsku. Co więcej, H&M zaaprobował również oryginalną wersję reklamy przygotowaną specjalnie do tego wydania KUKBUK Dzieciaki.

Magazyn KUKBUK Dzieciaki to rozrywka dla małych i dużych. Tematem przewodnim tegorocznego numeru, który właśnie ukazał się na rynku, jest ciekawość. W pracach nad jego powstaniem brali udział podopieczni Fundacji Joanny Radziwiłł Opiekuńcze Skrzydła. Dominują w nim wątki ekologiczne, budujące odpowiedzialną postawę społeczną, podane w lekkiej, zabawnej formie.

W środku znajdują się proste przepisy – w sam raz na początek przygody z gotowaniem i porady – jak gotować nie tylko smacznie, ale i z myślą o niemarnowaniu jedzenia. Do poczytania w numerze, m.in.: wywiad z Fistaszkami – dwoma różniącymi się charakterami braćmi, zamieszkującymi tę samą łupinę, materiał o małych bohaterach, którzy słyną z działania na rzecz polepszenia kondycji naszej planety, zabawny quiz odpowiadający na pytanie „Jakim deserem jesteś?” i wyniki śledztwa Centralnego Biura Śniadaniowego w sprawie wartości, jakie niosą za sobą poszczególne dania, które lubimy spożywać rano. Ponadto, instruktaż jak z niechcianego fragmentu warzywa stworzyć prawdziwą domową uprawę w duchu „zero waste”. Do tego komiks o tym co dzieje się w lodówce, kiedy gaśnie światło, a także wciągająca gra w sklep, w której wyjaśniamy jakie skutki dla środowiska mają nasze pozornie błahe sklepowe wybory.

Źródło: KUKBUK

www.kukbuk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764