logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna akcja marek Somat i Samsung

  PR 15.02.2021, przeczytano 692 razy
ilustracjastrzałka

Somat i Samsung łączą siły. Marki przygotowały wspólną promocję dla konsumentów. Od 15 lutego br., każdy, kto zakupi określoną w regulaminie Promocji zmywarkę Samsung z programem ekspresowym i zarejestruje się na specjalnej stronie internetowej, otrzyma roczny zapas tabletek Somat Gold w nowej formule oraz tabletek do czyszczenia urządzenia Somat Duo Machine Cleaner[1]. Promocja ma charakter ogólnopolski i jest wspierana przez szereg działań marketingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-akcja-marek-somat-i-samsung,390220,artykul.html

Akcja trwa od 15 lutego do 30 kwietnia br. lub do wyczerpania puli nagród. Mogą w niej wziąć udział wszyscy pełnoletni konsumenci, którzy w tym terminie zakupią określone w regulaminie zmywarki marki Samsung w dowolnym sklepie na terenie Polski.

Aby otrzymać roczny zapas produktów do zmywarki Somat, po zakupie należy podzielić się opinią na temat urządzenia na jednym ze wskazanych w regulaminie serwisów. Następnie, najpóźniej 21 dni od dokonania transakcji, zarejestrować opinię (dołączając zdjęcie swojej opinii, dowód zakupu zmywarki i zdjęcie tabliczki znamionowej). Po pozytywnej weryfikacji nagrody zostaną wysłane kurierem na wskazany adres.  

Szerokie wsparcie mediowe

W ramach promocji zaplanowano zintegrowane działania marketingowe. Zrealizowany zostanie szereg działań digital, m.in. kampania display w sieci Google, formaty graficzne i video na Facebook’u, SEM. Stworzono również dedykowaną stronę internetową www.dodajkuchniblasku.pl. Mocnym wsparciem dla komunikacji będą media własne Samsunga, w tym rozbudowana platforma eCRM. Przeprowadzone zostaną kampanie wewnętrzne w czołowych polskich sklepach z segmentu RTV/AGD oraz szereg działań POS, mających na celu nie tylko wsparcie sprzedaży, ale też promocję akcji.

Źródło: Somat

Dodatkowe informacje:

[1] Przy założeniu zmywania raz dziennie, w jednym urządzeniu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764