logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna kampania platformy Mam i Multikina

  PR 18.10.2018, przeczytano 1093 razy
ilustracjastrzałka

Platforma do obniżania i opłacania rachunków MAM rozpoczęła wspólną kampanię z siecią kin Multikino. W ramach współpracy każdy bilet, przekąski oraz napoje zakupione w barach czterech Multikin w Warszawie, a w kolejnych tygodniach również w innych miastach w Polsce, gwarantują klientom kina możliwość obniżenia rachunków za media: prąd, gaz, telefon, internet i telewizję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-kampania-platformy-mam-i-multikina,379798,artykul.html

Multikino jako pierwsza sieć kin w Polsce rozpoczęło współpracę z platformą MAM. Już od początku października każdy klient tego multipleksu zyskuje wyjątkową szansę na obniżenie swoich rachunków za media. Wystarczy pobrać aplikację MAM na swój telefon i za jej pomocą robić zdjęcia paragonów za zakup biletów lub przekąsek oferowanych w barach Multikina. Zdjęcie paragonu jest weryfikowane, a następnie na jego podstawie przyznawany jest procentowy zwrot tzw. Złotówek MAM, którymi można opłacić rachunki za media.

W ramach prowadzonej wspólnie kampanii już od 12 października w kinach sieci Multikino w Warszawie, a w kolejnych tygodniach również w innych miastach, wyświetlany będzie pierwszy wspólny spot reklamowy. Znajdą się w nim również informacje o partnerach MAM, m.in. innogy Polska, i współpracujących z platformą kontrahentach, takich jak: Media Expert, Deichmann, Orsay, Pandora czy Minty dot.

- Nasze spoty reklamowe zostały przygotowane w konwencji trailerów filmowych i opowiadają historię nawiązującą do komedii romantycznej oraz filmu familijnego. Przygotowując koncepcję kampanii, zainspirowaliśmy się niekwestionowaną popularnością zwiastunów kinowych. To one są najbardziej wyczekiwane przez widzów. Historia, którą opowiadamy, ma pokazać, czym jest MAM w codziennym życiu, a jest odciążeniem od myślenia o rachunkach, które mogą być obniżane i opłacane dzięki dokonywaniu codziennych zakupów z MAM – komentuje Patrycja Ogrodnik, Head of Marketing platformy do obniżania i opłacania rachunków za media MAM. – Kampania będzie miała dwie odsłony. Premiera drugiego spotu pojawi się w kinach już w listopadzie, czyli w czasie rozpoczynjącym świąteczną gorączkę, i tam nasza historia będzie miała swoje rozwinięcie. Bo kogo z nas nie dotknęła nigdy gorączka świątecznych zakupów? MAM ma sposób na to, by świąteczne wydatki dały coś więcej i obniżyły rachunki po świętach – dodaje.

ilustracjastrzałka

Spoty reklamowe zostały przygotowane przez dom produkcyjny FoszerSawicki, a reżyserem „trailerów reklamowych” jest Łukasz Jaworski. W role głównych bohaterów wcielili się Weronika Gos oraz Konrad Wosik.

Współpraca platformy MAM i Multikina obejmuje obecnie kina w Warszawie (Multikino Warszawa Targówek, Ursynów, Wola, Złote Tarasy, Pruszków), ale już w najbliższych tygodniach zostanie rozszerzona na inne obiekty tej sieci w wybranych miastach w Polsce (Szczecin, Poznań, Kraków, Wrocław), a także na bilety kupione online.

Oprócz spotów klienci Multikina będą mogli dowiedzieć się o współpracy również z reklam wyświetlanych na wyświetlaczach LCD oraz broszur informacyjnych wręczanych przed wejściem do kin.

Wspólna kampania potrwa do końca grudnia 2018 r.

Źródło: MAM

www.jamam.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764