logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna kampania reklamowa Nice Polska i Fibaro

  PR 06.04.2021, przeczytano 220 razy
ilustracja

Firma Nice Polska, obchodząca w tym roku swoje 25-lecie, od lat mocno związana jest ze sportem, a w szczególności z żużlem. We współpracy z FIBARO, które w 2018 roku zasiliło szeregi grupy Nice, przygotowały po raz pierwszy wspólną kampanię reklamową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-kampania-reklamowa-nice-polska-i-fibaro,390922,artykul.html

W związku z podpisaną umową z Ekstraligą Żużlową, w okresie od kwietnia do listopada 2021 roku na antenie nSport+ HD i kanałach Eleven Sports prezentowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe. Każdy opowiada osobną historię, jednak mimo różnic – inni bohaterowie, inne pokolenia, inne potrzeby, inne priorytety - wszystkie historie łączy jedno – produkty Nice i FIBARO. System automatyki budynkowej i inteligentnych domów odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników, oferując nieograniczone możliwości, których namiastkę możemy zobaczyć w przygotowanych materiałach.

Pozwól smart home zatroszczyć się o Ciebie

Smart home już dawno przestał być interesującym gadżetem. Przygotowane spoty pokazują system, który realnie ułatwia życie mieszkańcom; umożliwia sterowanie roletami, markizami, multimediami, światłami, a także dba o bezpieczeństwo. Zaprezentowane urządzenia dzięki swojemu designowi idealnie wpasowują się w otoczenie, a co najważniejsze – spełniają swoją funkcję – troszczą się o domowników.

Spoty reklamowe emitowane będą przy każdym magazynie przedmeczowym oraz przy każdej transmisji live meczu PGE Ekstraligi.

Współpraca Nice i FIBARO zatacza coraz większe kręgi

Tegoroczna kampania reklamowa to nie pierwszy raz, gdy obie marki łączą swoje siły. W 2020 roku, w Las Vegas, Nice i FIBARO zorganizowały wspólne stoisko na największych na świecie targach elektroniki użytkowej oraz nowych technologii - CES 2020. Odwiedzający to interaktywne stoisko mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami technologicznymi, doświadczając różnych scenariuszy inteligentnego domu. Premierę miała wówczas m.in. nowa centrala FIBARO Home Center 3, kompatybilna z ponad 2000 produktów innych firm działających w różnych technologiach, w tym produktami automatyki do bram firmy Nice.

Nice Polska i FIBARO należą do międzynarodowego lidera sektora Inteligentnych Rozwiązań dla Domu, Bezpieczeństwa i Automatyki Domowej – włoskiej grupy Nice. Obiema spółkami w Polsce kieruje Adam Krużyński, jako Dyrektor Zarządzający w Nice Polska oraz Prezes Zarządu w Fibar Group. Dzięki temu działania obu firm są bardziej zintegrowane i pozwalają w pełni wykorzystywać ich potencjał rynkowy.

Współpraca obu firm daje użytkownikom wymierne korzyści płynące z systemu smart, a kompatybilność oferowanych przez obie marki produktów zwiększa jego funkcjonalność, co daje produktom z grupy Nice wyraźną przewagę rynkową.

Źródło: Nice Polska, FIBARO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma ESB - nowa funkcjonalność
Od tego tygodnia na platformie ESB jest dostępna nowa funkcjonalność. Pozwala ona na logowanie się agencji reklamowych.
Trwa kampania Spodów Tortowych od Dan Cake
Główny motyw przekazu komunikacyjnego opiera się na tym, że Spody Tortowe to podstawa do świętowania urodzin, imienin, rocznicy, osiemnastki, chrztu, komunii, a nawet zwykłej domówki i każdej innej okazji. Aby wyeksponować różnorodność możliwości w tym zakresie, została zorganizowana sesja zdjęciowa dla 10 autorskich przepisów Gabrieli Sowy -...
Ponad 4,5 miliona podrobionych produktów i komponentów drukarskich w rękach HP
W zeszłym roku, na terenie Europy, Bliskiego Wschody i Afryki (EMEA), Azji i Pacyfiku oraz obu Ameryk, zespół HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF) skonfiskował ponad 4.5 miliona sfałszowanych produktów, części i komponentów drukarskich – wliczając w to duże ilości tuszy i tonerów. Przejęcia miały miejsce między listopadem 2019 r. a...
Strategiczne partnerstwo OLX i Abstra na kanale „Do Roboty”
Abstra rozpoczęło współpracę z partnerem strategicznym – OLX przy realizacji cyklu na kanale „Do Roboty” (YouTube) poświęconemu 52 różnym zawodom. Partnerstwo pozwoliło stworzyć formułę stanowiącą połączenie rozrywki z promocją kategorii OLX Praca.
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica
OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764