logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna kampania reklamowa platformy Mam i Innogy Polska

  PR 04.09.2018, przeczytano 911 razy
ilustracjastrzałka

MAM, platforma do obniżania i opłacania rachunków za media, oraz innogy Polska, sprzedawca energii elektrycznej rozpoczęły wspólną kampanię reklamową. Kampania pod hasłem „Mówią na mieście!” promuje współpracę obu podmiotów oraz nawiązuje do znanych miejsc stolicy. Celem kampanii jest zachęcenie klientów innogy Polska do korzystania z platformy MAM i obniżania opłat za energię elektryczną. Kampania obejmuje reklamę na billboardach, spoty radiowe, działania digitalowe, akcje promocyjne w punktach sprzedaży oraz publikację „Energetycznego przewodnika po Warszawie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-kampania-reklamowa-platformy-mam-i-innogy-polska,37780,artykul.html

Skąd pomysł?

Pomysł na kampanię to połączenie elementów lokalnej kultury Warszawy oraz kojarzących się z nią miejsc z hasłami związanymi z działalnością obu partnerów – sprzedażą energii oraz obniżaniem i opłacaniem rachunków za media. Znajduje to odzwierciedlenie w kreacjach graficznych i spotach radiowych wykorzystywanych we wszystkich kanałach komunikacji. Koncepcja kampanii i przygotowanie wszystkich elementów graficznych oraz haseł to efekt pracy działu marketingu platformy MAM we współpracy z innogy Polska.

Warszawa zyska nowy, „energetyczny” przewodnik

W ramach kampanii zostanie opublikowany również „Energetyczny przewodnik po Warszawie”. Znajdą się w nim opisy najciekawszych energetycznych miejsc i punktów w stolicy, które by móc zachwycać swoim pięknem wykorzystują energię elektryczną. W przewodniku znalazły się zarówno miejsca znane turystom i mieszkańcom, jak i te mniej oczywiste, m.in.: Centrum Nauki Kopernik, Teatr Wielki Opera Narodowa czy też Hala koszyki, Disco VR, Interaktywne Muzeum Flipperów „Pinball Station” oraz Wrotkarnia Roller Disco. Przewodnik będzie można pobrać na urządzenia mobilne ze strony centrum prasowego platformy MAM media.jamam.pl. Będzie on promowany także w mediach lokalnych i serwisach społecznościowych.

Co i z kim?

Kampania „Mówią na mieście” zostanie przeprowadzona w wielu kanałach komunikacyjnych. W obszarze digital podjęte będą działania contentowe i reklamowe w mediach społecznościowych, działania w wyszukiwarce Google i serwisach horyzontalnych. Dostawcą billboardów na terenie Warszawy oraz w metrze, na których będą wyświetlane kreacje reklamowe, jest firma Ströer Digital Operation Sp. z o.o.

Czas antenowy do emisji spotów radiowych został zakupiony w największych grupach radiowych w Polsce: Time S.A., Grupie RMF oraz Grupie Eurozet. Spoty można usłyszeć m.in. w: RMF Classic Warszawa, chillizet Warszawa, RMF Maxxx.

Na potrzeby współpracy pomiędzy MAM i innogy Polska została przygotowana dedykowana strona oraz ścieżka rejestracji do platformy, dostępna pod adresem www.jamam.pl/innogy.

Kampania „Mówią na mieście” potrwa do 15 października 2018 roku.

ilustracjastrzałka

Źródło: MAM, innogy Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764