logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna kampania reklamowa platformy Mam i Innogy Polska

  PR 04.09.2018, przeczytano 937 razy
ilustracjastrzałka

MAM, platforma do obniżania i opłacania rachunków za media, oraz innogy Polska, sprzedawca energii elektrycznej rozpoczęły wspólną kampanię reklamową. Kampania pod hasłem „Mówią na mieście!” promuje współpracę obu podmiotów oraz nawiązuje do znanych miejsc stolicy. Celem kampanii jest zachęcenie klientów innogy Polska do korzystania z platformy MAM i obniżania opłat za energię elektryczną. Kampania obejmuje reklamę na billboardach, spoty radiowe, działania digitalowe, akcje promocyjne w punktach sprzedaży oraz publikację „Energetycznego przewodnika po Warszawie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-kampania-reklamowa-platformy-mam-i-innogy-polska,37780,artykul.html

Skąd pomysł?

Pomysł na kampanię to połączenie elementów lokalnej kultury Warszawy oraz kojarzących się z nią miejsc z hasłami związanymi z działalnością obu partnerów – sprzedażą energii oraz obniżaniem i opłacaniem rachunków za media. Znajduje to odzwierciedlenie w kreacjach graficznych i spotach radiowych wykorzystywanych we wszystkich kanałach komunikacji. Koncepcja kampanii i przygotowanie wszystkich elementów graficznych oraz haseł to efekt pracy działu marketingu platformy MAM we współpracy z innogy Polska.

Warszawa zyska nowy, „energetyczny” przewodnik

W ramach kampanii zostanie opublikowany również „Energetyczny przewodnik po Warszawie”. Znajdą się w nim opisy najciekawszych energetycznych miejsc i punktów w stolicy, które by móc zachwycać swoim pięknem wykorzystują energię elektryczną. W przewodniku znalazły się zarówno miejsca znane turystom i mieszkańcom, jak i te mniej oczywiste, m.in.: Centrum Nauki Kopernik, Teatr Wielki Opera Narodowa czy też Hala koszyki, Disco VR, Interaktywne Muzeum Flipperów „Pinball Station” oraz Wrotkarnia Roller Disco. Przewodnik będzie można pobrać na urządzenia mobilne ze strony centrum prasowego platformy MAM media.jamam.pl. Będzie on promowany także w mediach lokalnych i serwisach społecznościowych.

Co i z kim?

Kampania „Mówią na mieście” zostanie przeprowadzona w wielu kanałach komunikacyjnych. W obszarze digital podjęte będą działania contentowe i reklamowe w mediach społecznościowych, działania w wyszukiwarce Google i serwisach horyzontalnych. Dostawcą billboardów na terenie Warszawy oraz w metrze, na których będą wyświetlane kreacje reklamowe, jest firma Ströer Digital Operation Sp. z o.o.

Czas antenowy do emisji spotów radiowych został zakupiony w największych grupach radiowych w Polsce: Time S.A., Grupie RMF oraz Grupie Eurozet. Spoty można usłyszeć m.in. w: RMF Classic Warszawa, chillizet Warszawa, RMF Maxxx.

Na potrzeby współpracy pomiędzy MAM i innogy Polska została przygotowana dedykowana strona oraz ścieżka rejestracji do platformy, dostępna pod adresem www.jamam.pl/innogy.

Kampania „Mówią na mieście” potrwa do 15 października 2018 roku.

ilustracjastrzałka

Źródło: MAM, innogy Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764