logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna oferta handlowa Radia Nowy Świat i Grupy Eurozet

  PR 02.12.2022, przeczytano 1289 razy
ilustracja

Radio Nowy Świat nawiązało współpracę z Grupą Eurozet. Wspólna oferta handlowa obejmie sponsoring oraz akcje niestandardowe. To pierwsza tego typu współpraca na polskim rynku, wykorzystująca potencjał radia tradycyjnego i internetowego z treściami typu premium. Na antenie Radia Nowy Świat nie pojawią się bloki reklamowe, a dodatkowe przychody przyczynią się do zapewnienia stacji większej stabilizacji finansowej, która wpłynie na jeszcze lepszą ofertę programową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-oferta-handlowa-radia-nowy-swiat-i-grupy-eurozet,398204,artykul.html

Nowa wspólna oferta handlowa będzie dostępna od 1 grudnia br. W jej ramach znajdą się pakiety sponsoringowe stacji Grupy Eurozet i Radia Nowy Świat, w tym: Pakiet Moto, Pakiet Business, Pakiet Inspiracje i Pakiet Pogoda. Oferta obejmie wskazania sponsorskie przy wybranych audycjach Radia Nowy Świat dostępnych dla wszystkich Słuchaczy. Wyłącznym brokerem pakietów będzie Biuro Reklamy Eurozet, które będzie również odpowiadać za sprzedaż akcji niestandardowych organizowanych przez Radio Nowy Świat. Współpraca dotyczy zarówno domów mediowych, jak i klientów bezpośrednich.

- Najważniejsza jest dla nas ochrona anteny. Dlatego została podjęta decyzja o odrzuceniu pewnych kategorii produktów, jak również maksymalny czas, jaki jesteśmy w stanie przeznaczyć na sponsoring. Zdecydowaliśmy się udostępnić minimalną część naszej przestrzeni i już dzisiaj zapraszam klientów do współpracy, ponieważ jak widać tej anteny do sprzedaży nie ma dużo i akurat to uważam za ogromny atut zarówno dla nas jak i dla potencjalnych partnerów – zapewnia Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sponsoringu w Radiu Nowy Świat.

- Współpraca z Radiem Nowy Świat to nowe rozdanie na rynku radiowym. Cieszę się, że jako Grupa Eurozet bierzemy w tym udział. Wykorzystanie synergii radia FM i radia internetowego to naturalny kierunek, który wyznacza nam rzeczywistość. W gronie naszych partnerów jest liczna grupa firm, która poszukuje nowych, ciekawych form sponsorskich. Myślę, że przygotowana wspólnie oferta spotka się z bardzo dobrym przyjęciem z ich strony – mówi Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy i członek zarządu Grupy Eurozet.

W ramach umowy Radio Nowy Świat zastrzegło, że pewne grupy produktów nie będą pojawiać się we wskazaniach sponsorskich, m.in. suplementy diety i leki typu OTC. To wynikało z przeprowadzonej w pierwszym kwartale 2022 r. przez stację ankiety, w której udział wzięło ponad 6 tys. Patronów i ponad 90 proc. z nich opowiedziało się za wprowadzeniem sponsoringu, ale na pewnych warunkach.

- Od dłuższego czasu przygotowywaliśmy nasze Patronki i Patronów, że taki krok zostanie podjęty. Obiecaliśmy im, że wszelkiego rodzaju leki, maści, krople nie pojawią się na naszej antenie i słowa dotrzymamy. Dostaliśmy spory kredyt zaufania od naszych darczyńców, którzy wiedzą, że zrobimy to trzymając pion i poziom, a dodatkowe pieniądze będą przeznaczane wyłącznie na rozwój naszego radia – mówi Magda Jethon, redaktorka naczelna Radia Nowy Świat.

Dzięki tej współpracy sponsorzy zyskają unikatowy dostęp do wyjątkowych, wymagających słuchaczy, obecność przy wartościowych treściach tworzonych przez osobowości radiowe oraz możliwość komunikacji poza standardowymi blokami reklamowymi. To również doskonałe uzupełnienie tradycyjnej kampanii radiowej.

Dla Radia Nowy Świat to sposobność do wprowadzenia alternatywnych źródeł finansowania, do którego szykowało się od pewnego czasu. Dodatkowe przychody przyczynią się do zapewnienia stacji większej stabilizacji finansowej, wpływającej na dodatkowe wzmocnienie i uatrakcyjnienie oferty programowej, m.in. przez organizację audycji wyjazdowych, akcji specjalnych czy wysyłanie reporterów w miejsca do tej pory nieosiągalne, głównie z powodów finansowych. Z kolei Grupa Eurozet zyska unikatową ofertę handlową i nowe źródło przychodów.

Rośnie liczba Internautów słuchających radia w Internecie

W październiku br. Radio Nowy Świat zleciło agencji PBS badanie (zrealizowane techniką CAWI na ogólnopolskiej próbie dorosłych Polaków, N=1000 wywiadów), z którego wynika, że 43% internautów słuchało radia w Internecie w trakcie kwartału poprzedzającego badanie. Dodatkowo pewne grupy wiekowe słuchają radia tym kanałem jeszcze częściej. Jest to 53% internautów z grupy wiekowej 25-34 lata oraz 47% z grupy wiekowej 45-54 lata. Ponad połowa słuchaczy radia internetowego (51%) to osoby w wieku 25-44 lata.

- Z naszego punktu widzenia to bardzo dobry wynik, który pozwala nam patrzeć optymistycznie w przyszłość. Od dawna wiadomo, że Internauci, to osoby, które wiedzą czego chcą słuchać, bardzo konkretnie, selektywnie dobierają ofertę pod swoje zainteresowania i cenią sobie wolność i wygodę jaką daje Internet. To również wyraźnie pokazały badania, że wygoda korzystania, słuchanie w dowolnym miejscu oraz większy wybór stacji radiowych (w porównaniu z tradycyjnym wyborem) to właśnie te czynniki, które mają wpływ i przekonują ludzi do słuchania radia w Internecie – podkreśla Sławomir Gołębiowski, Dyrektor Marketingu i Sponsoringu w Radiu Nowy Świat.

Z ostatniej chwili…

30 listopada br. podczas Gali wręczenia nagród w konkursie niezależnej kreacji - Kreatura 2022 podcast Radia Nowy Świat „A tutaj klasyka”, którego autorką jest Weronika Boczek otrzymał wyróżnienie w kategorii podcast open. Z tej okazji, 1 grudnia, radio udostępniło wyróżniony podcast i umożliwiło jego słuchanie przez 24 godziny wszystkim Słuchaczom.

Od początku zbiórki stacja zebrała 20,9 mln złotych. Obecnie radio wspiera ponad 33,5 tys. Patronów miesięczną kwotą ponad 686 tys. złotych.

Źródło: Radio Nowy Świat

www.nowyswiat.online

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764