logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólna oferta Wyborcza.pl i Mybenefit

  PR 21.04.2020, przeczytano 533 razy
ilustracja

Wyborcza.pl i MyBenefit wprowadzają nową ofertę dla użytkowników platformy MyBenefit. Od 21 kwietnia 2020 r. będą oni mogli kupić w promocyjnej cenie prenumeratę cyfrową "Gazety Wyborczej" oraz dostęp do wybranych kursów e-learningowych z oferty Instytutu Dobrego Życia, w których można znaleźć porady i szkolenia związane z rozwojem osobistym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolna-oferta-wyborcza.pl-i-mybenefit,386678,artykul.html

Na początek współpracy Wyborcza.pl przygotowała specjalną promocję dla klientów MyBenefit w pięciu opcjach do wyboru. Mogą oni wybrać subskrypcję treści Wyborcza.pl - pakiet Premium, obejmujący dostęp do ekskluzywnych treści magazynów "Gazety Wyborczej", m. in. "Wysokich Obcasów Extra" oraz "Książek. Magazynu do czytania".

Oferta została rozszerzona także o dwa kursy e-learningowe dostępne w ofercie Instytutu Dobrego Życia: "Jak mówić żeby nas słuchano" i  "Premedytacja - kurs medytacji mindfulness". Szkolenia te przygotowane zostały w dotychczas niespotykanej w polskim internecie jakości produkcji telewizyjnych.

Więcej szczegółów dotyczących tej propozycji można znaleźć po zalogowaniu się do systemu kafeteryjnego MyBenefit.​

Oferta przygotowana dzięki współpracy Wyborcza.pl i MyBenefit będzie dostępna dla wszystkich użytkowników systemu kafeteryjnego MyBenefit od 21 kwietnia br.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764