Jest to pierwsza współpraca tych dwóch marek, zainspirowana kobiecymi potrzebami. Kampania odpowiada na czas zmian, zarówno tych w garderobie, jak i na półce z kosmetykami.
Kampania pod hasłem "Wejdź gładko w lato" obejmuje promocję poszczególnych produktów w sieci drogerii Rossmann i składa się z czterech flightów trwających od 15 maja do 18 lipca.
Działania instore wspiera 8-tygodniowa kampania w mediach digitalowych, obejmująca social media, współpracę z influencerami (na platformach Youtube, Instagram i TikTok) oraz emisje assetów w modelu programatic.
Na potrzeby kampanii powstała dedykowana sesja zdjęciowa oraz seria filmów na potrzeby social mediów. Zwieńczeniem akcji jest aktywacja konsumencka, w której do wygrania są rowery miejskie oraz aparaty cyfrowe.
Kampanię przygotowała agencja Chromatique współpracująca z Reckitt przy markach takich jak: Lovela, Vanish, Finish, Calgon, Cilit Bang, Nurofen, Strepsils i Woolite.
Źródło: Chromatique