logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólne działania marek Veet & School w wakacyjnej kampanii

  PR 10.06.2021, przeczytano 181 razy
ilustracja

Jest to pierwsza współpraca tych dwóch marek, zainspirowana kobiecymi potrzebami.  Kampania odpowiada na czas zmian, zarówno tych w garderobie, jak i na półce z kosmetykami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolne-dzialania-marek-veet-and-school-w-wakacyjnej-kampanii,391842,artykul.html

Kampania pod hasłem "Wejdź gładko w lato" obejmuje promocję poszczególnych produktów w sieci drogerii Rossmann i składa się z czterech flightów trwających od 15 maja do 18 lipca.

Działania instore wspiera 8-tygodniowa kampania w mediach digitalowych, obejmująca social media, współpracę z influencerami (na platformach Youtube, Instagram i TikTok) oraz emisje assetów w modelu programatic.

Na potrzeby kampanii powstała dedykowana sesja zdjęciowa oraz seria filmów na potrzeby social mediów. Zwieńczeniem akcji jest aktywacja konsumencka, w której do wygrania są rowery miejskie oraz aparaty cyfrowe.

Kampanię przygotowała agencja Chromatique współpracująca z Reckitt przy markach takich jak: Lovela, Vanish, Finish, Calgon, Cilit Bang, Nurofen, Strepsils i Woolite.

Źródło: Chromatique

www.chromatique.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764