logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólne działania marek Veet & School w wakacyjnej kampanii

  PR 10.06.2021, przeczytano 294 razy
ilustracja

Jest to pierwsza współpraca tych dwóch marek, zainspirowana kobiecymi potrzebami.  Kampania odpowiada na czas zmian, zarówno tych w garderobie, jak i na półce z kosmetykami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolne-dzialania-marek-veet-and-school-w-wakacyjnej-kampanii,391842,artykul.html

Kampania pod hasłem "Wejdź gładko w lato" obejmuje promocję poszczególnych produktów w sieci drogerii Rossmann i składa się z czterech flightów trwających od 15 maja do 18 lipca.

Działania instore wspiera 8-tygodniowa kampania w mediach digitalowych, obejmująca social media, współpracę z influencerami (na platformach Youtube, Instagram i TikTok) oraz emisje assetów w modelu programatic.

Na potrzeby kampanii powstała dedykowana sesja zdjęciowa oraz seria filmów na potrzeby social mediów. Zwieńczeniem akcji jest aktywacja konsumencka, w której do wygrania są rowery miejskie oraz aparaty cyfrowe.

Kampanię przygotowała agencja Chromatique współpracująca z Reckitt przy markach takich jak: Lovela, Vanish, Finish, Calgon, Cilit Bang, Nurofen, Strepsils i Woolite.

Źródło: Chromatique

www.chromatique.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akademia Silimax – pharmpedia od Nekk dla Filofarm
Dla Farmaceutycznej Spółdzielni Pracy Filofarm agencja NEKK opracowała strategię kampanii promocyjnej kierowanej do farmaceutów, jak i pacjentów. W efekcie powstała platforma e-learningowa – Akademia Silimax, na której farmaceuci mogą dowiedzieć się więcej o wybranej jednostce chorobowej, następnie zweryfikować swoją wiedzę za pomocą testu.
Waryński S.A. Grupa Holdingowa mecenasem nowego muralu
Warszawska Wola zyskała nowy mural. Praca autorstwa Tytusa Brzozowskiego, znanego, stołecznego muralisty powstała na przedwojennej kamienicy przy ulicy Wschowskiej 10. Pomysłodawcą i inicjatorem jest deweloper Waryński S.A. Grupa Holdingowa, a wykonawcą – specjalizująca się w artystycznym malowaniu ścian – firma IDEAMO. Wraz z przekazaniem muralu, Grupa Waryński...
Firma Slodkie świętuje 25 lat w branży słodyczy reklamowych
W 2022 roku mija 25 lat od powstania marki Slodkie. Firma, będąca jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych, postanowiła świętować swój jubileusz przez cały rok. Poza uroczystymi obchodami, Slodkie planuje zrealizować 25 akcji o charakterze CSR-owym, wprowadzając szereg zmian wewnętrznych, a także wspierając potrzebujące osoby, organizacje oraz...
Kultowe miejsca warszawskiej Woli na antysmogowym muralu w centrum miasta
Pączkarnia z Górczewskiej, Rondo Daszyńskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego – to tylko kilka popularnych miejsc na mapie warszawskiej Woli, które przedstawiono na nowym, antysmogowym muralu przy ul. Wolskiej. Za jego projekt odpowiada Bakcyl Studio. Grafika nawiązuje do współczesnej, skandynawskiej szkoły minimalistycznego rysunku 2D – nie bez powodu....
Emirates zapraszają na Expo 2020 z najwyższego wieżowca świata
Zgodnie z dubajskim mottem „nie ma rzeczy niemożliwych”, linie Emirates wznoszą się na szczyt Burdż Chalifa w ramach kolejnej edycji viralowejj kampanii reklamowej. Tym razem podnoszą poprzeczkę dzięki przelotowi kultowego A380. Już w sierpniu 2021 r. linie Emirates trafiły na pierwsze strony gazet i do mediów społecznościowych za sprawą słynnej reklamy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764