logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólne lekcje WP Pilot i Brainly

  PR 24.03.2020, przeczytano 742 razy
ilustracja

WP Pilot, platforma telewizyjna Wirtualnej Polski oraz Brainly, internetowa społeczność 150 milionów uczniów, rodziców i nauczycieli, zaczynają współpracę. Od wtorku, 24 marca, ruszają wspólne zdalne lekcje WP Pilot i Brainly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolne-lekcje-wp-pilot-i-brainly,386231,artykul.html

Codziennie od poniedziałku do piątku między 11:00 a 12:30 nauczyciele będą przygotowywać uczniów do egzaminu ósmoklasisty. Internetowa transmisja wideo składać będzie się z wykładu i 45 minutowej sesji odpowiedzi na pytania użytkowników WP Pilot i społeczności Brainly.

– Tysiące uczniów i ich rodziców zmagają się w domach z zadaniami z Librusa. Potrzebują pomocy w ich wyjaśnieniu i w przygotowaniu do egzaminu. Nasz kanał edukacyjny stał się jednym z najbardziej popularnych w WP Pilocie. Bardzo się cieszę, że od teraz będziemy współpracować z Brainly. Dzięki temu dotrzemy do większej grupy zainteresowanych – mówi prezes WP Pilot, Tomasz Machała.

– Edukacja w domu to wyzwanie dla dzieci, rodziców i nauczycieli. Wszyscy w Brainly czujemy powagę zadania i jesteśmy zdeterminowani, by jeszcze mocniej wspierać uczniów i rodziców w nauce z domu, teraz także w WP Pilocie – mówi Michał Gwiazdowski, General Manager Brainly na rynku polskim, rosyjskim i rumuńskim.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764