logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Współnuta - dentsu z muzycznym wyzwaniem na Święta

  PR 18.12.2020, przeczytano 630 razy
ilustracja

W tym roku grupa dentsu przeznacza część budżetu PR na działania dobroczynne - wsparcie psychiatrii dziecięcej. Firma zachęca swoich klientów, partnerów i konkurentów do wzięcia udziału w specjalnym wyzwaniu muzycznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolnuta---dentsu-z-muzycznym-wyzwaniem-na-swieta,389630,artykul.html

Psychiatria dziecięca w Polsce wymaga wsparcia od dawna. Dodatkowo, sytuacja chorych uległa pogorszeniu na skutek pandemii i utraty części budżetów oraz oddziałów i przeznaczenia ich na rzecz pacjentów z COVID-19. Grupa dentsu zdecydowała się wesprzeć ten cel, przeznaczając część środków z budżetu działań PR na stowarzyszenia zajmujące się opieką nad małymi pacjentami oddziałów psychiatrycznych.

Specjalne wyzwanie bożonarodzeniowe, czyli #współnuta, zorganizowana przez dentsu, polega na nagrywaniu świątecznych piosenek. Akcję zainicjował zarząd grupy dentsu. Pierwsza piosenka z cyklu #współnuta została opublikowana wraz z zaproszeniem do wzięcia udziału w challenge'u oraz z hashtagami: #współnuta #psychiatriadziecięca. Tę #współnutę firma skierowała z prośbą o reakcję m.in. do firm McDonald's, ŠKODA Polska, Havas Media Group czy Cyfrowego Polsatu.

Grupa dentsu zaprasza wszystkich zainteresowanych do udziału w Świątecznej #współnucie - opowieści o niesieniu dobra i pomocy tym, którzy w tym odmiennym od poprzednich lat roku potrzebują szczególnej uwagi i troski.

Pieniądze można przekazywać na jeden z dwóch ośrodków lub na każdy z nich (dowolność wedle uznania):

  • Stowarzyszenie na Rzecz Wspierania Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Vis-a-Vis, numer konta: 13 1750 0012 0000 0000 3846 9681, tytuł wpłaty “współnuta”
  • Oddział Psychiatryczny dla Dzieci w Józefowie, numer konta: 90 1540 1157 2115 2943 4535 0001 (konto należy do Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu, dlatego konieczny jest tytuł wpłaty “Oddział Psychiatryczny dla Dzieci Józefów darowizna - współnuta)

Challenge #współnuta potrwa do 6 stycznia 2021 roku.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764