logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wspólny dom i obowiązki w kampanii Amica i Fundacji Share the Care

  PR 15.04.2021, przeczytano 368 razy

Jak dzielić się domowymi obowiązkami, gdy nasze mieszkania zamieniają się w biura do pracy zdalnej lub nauki online? W natłoku spraw i niekończącej się listy zadań, marka Amica wraz z Fundacją Share the Care rusza z kampanią “Wspólny dom = wspólne obowiązki”. Akcja zachęca do odpowiedzialnego dzielenia się domowymi pracami, by móc wspólnie cieszyć się czasem wolnym i pielęgnować więzi rodzinne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolny-dom-i-obowiazki-w-kampanii-amica-i-fundacji-share-the-care,391048,artykul.html

Zrób swoje i ciesz się wspólnym czasem z rodziną

Według badań "Życie kobiet i mężczyzn w Europie” Głównego Urzędu Statystycznego w polskich domach to kobiety najczęściej zajmują się dziećmi, gotują i wykonują prace domowe. Taka jednoosobowa odpowiedzialność może negatywnie wpływać na ich życie zawodowe, szczególnie w czasach trwającej pandemii. Niesprawiedliwy podział obowiązków to wciąż główny powód kłótni domowników, zarówno wśród rodziców, jak i najmłodszych. Sprzątanie, gotowanie i pranie mogą być przyjemniejsze niż codzienne dyskusje o to co, kto, kiedy ma zrobić. Współpraca marki Amica z Fundacją Share the Care zachęca do wprowadzenia nowych nawyków w swoich domach.

Wspólne obowiązki nową codziennością całej rodziny

Badania wskazują, że dzieci, które w wieku 3 lub 4 lat zaczęły pomagać rodzicom w obowiązkach domowych, miały lepsze relacje z rodziną i przyjaciółmi, osiągały lepsze wyniki na studiach i miały większe szanse na sukces zawodowy. Były też bardziej samowystarczalne w porównaniu z tymi, które nie miały obowiązków domowych lub zaczęły je wykonywać jako nastolatki. Zaproszenie całej rodziny do zajmowania się domem nie musi być niechcianym przymusem – możemy zamienić to w świetną zabawę dla każdego!

Kampania “Wspólny dom = wspólne obowiązki” to zachęcenie do wspólnej pracy i dzielenia się codziennymi, domowymi obowiązkami.

– Świat się zmienia. Warto kwestionować stereotypy płciowe, aby dążyć do prawdziwego partnerstwa w rodzinach. Marki funkcjonujące w przestrzeni społecznej mają w tym procesie do odegrania niebagatelną rolę, dlatego w naszej komunikacji pokazujemy wszystkich domowników zaangażowanych w obowiązki domowe. Panowie odkrywają, że umieją gotować oraz że pranie nie jest takie trudne. Dzieci, pomagając w gotowaniu, pieczeniu, zmywaniu i sprzątaniu, uczą się odpowiedzialności za wspólny dom. Ważny jest też aspekt psychologiczny: udział wszystkich domowników w pracach domowych dobrze wpływa na relacje między nimi i buduje świadomość tego, że każdy jest ważny – mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menadżer do spraw komunikacji marki Amica.

#teamrodzina i praca zespołowa mają znaczenie

Rozdzielenie pracy wśród dorosłych i dzieci to szybsze zrealizowanie obowiązków i więcej czasu na wspólne przyjemności! Gdy dzielimy się domowymi obowiązkami, pomocne okazują się sprzęty, których obsługa jest prosta, ponieważ wtedy rodzinne gotowanie czy sprzątanie staje się przyjemne. Marka Amica proponuje, by nowoczesne urządzenia AGD wykorzystać w domowej pracy zespołowej.

Kampania potrwa od 13 kwietnia do 30 czerwca br. W tym czasie inicjatorzy akcji przybliżą nam między innymi historie rodzin, które wprowadziły lub chcą wprowadzić równy podział obowiązków. Poznamy również porady ekspertów, którzy zachęcą do wprowadzenia pozytywnych zmian w swoich domach. Historie, artykuły i materiały akcji “Wspólny dom = wspólne obowiązki” znajdziemy na specjalnej podstronie na www.teamrodzina.pl, w krótkim spocie reklamowym oraz w mediach społecznościowych marki Amica i Fundacji Share the Care.

Źródło: Grupa Amica

www.amica.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764