logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca Adidas z Eobuwie.pl: mural z sylwetką buta, który oczyszcza powietrze

  PR 16.04.2021, przeczytano 1591 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem kwietnia w centrum Warszawy powstał ponad 250-metrowy mural promujący legendarny model butów adidas Stan Smith. W ramach lokalnej kampanii nowej odsłony tego kultowego modelu, eobuwie.pl oraz adidas połączyli siły, aby stworzyć projekt, który podobnie jak nowe Stan Smith podkreśla istotę dbania o środowisko. Launchowi nowych ekologicznych butów adidas Stan Smith towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R. Za realizację muralu odpowiadało Good Looking Studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-adidas-z-eobuwie.pl%3A-mural-z-sylwetka-buta%2C-ktory-oczyszcza-powietrze,391064,artykul.html

Do namalowania muralu została użyta farba fotokatalityczna, która dzięki swoim właściwościom neutralizuje szkodliwe substancje, z którymi na co dzień mają styczność mieszkańcy Warszawy.

Jak to działa? Spaliny samochodowe i innego rodzaju zanieczyszczenia (np. w formie tlenków azotu) osiadają na powierzchni muralu. Następnie pod wpływem światła słonecznego są neutralizowane – rozkładają się na nieszkodliwe dla środowiska związki azotu, wodę oraz nieznaczną ilość CO2. A gdy proces dojdzie do końca, przy najbliższym opadzie deszczu powłoka jest samoistnie oczyszczana i gotowa do zaczęcia wszystkiego od nowa.

ilustracjastrzałka

Od 1973 adidas Stan Smith pozostawały niezmienne i stały się ikoną. Nastał jednak czas, kiedy musiały się zmienić. I nie chodzi tu o ich wygląd czy wygodę – chodzi o to, jak zostały stworzone. Nadeszła pora, by te klasyczne buty stały się bardziej przyjazne dla środowiska. By stały się naprawdę ponadczasowe. Nie rezygnując z dobrze znanego designu, stworzona została nowa wersja sneakerów Stan Smith z cholewką Primegreen z materiałów pochodzącą z recyklingu, definiując, czym są buty przyjazne naszej planecie.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764