logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca Coca-Cola i Local Heroes

  PR 28.02.2020, przeczytano 433 razy
ilustracjastrzałka

Kultowy napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-coca-cola-i-local-heroes,385870,artykul.html

Coca-Cola zaprosiła do współpracy Local Heroes - jedną z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce. W efekcie współpracy powstała limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, czerpiąca inspirację z anglojęzycznego hasła kultowego giganta – Express Your Taste. Głównymi elementami kampanii, wokół których prowadzone są działania marketingowe to komunikacja loterii konsumenckiej i nagród w postaci elementów z najnowszej kolekcji Coca-Cola x Local Heroes.

Coca-Cola selektywnie podeszła do wyboru partnerów i postawiła na marki, które mają duże znaczenie w branży i jednocześnie odzwierciedlają ducha kampanii. Celem tego projektu jest zachęcenie młodego pokolenia do wyrażania siebie, swojego stylu i smaku. Wybrani partnerzy - Local Heroes i Sizeer, idealnie wpisują się w tę ideę poprzez swoje projekty oraz wartości, które reprezentują.

Wszystkie elementy kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej, która zostanie uruchomiona 2 marca! Zainteresowanych udziałem w loterii - Coca-Cola zaprasza do sieci salonów Sizeer, gdzie będzie można zobaczyć ubrania i akcesoria zaprojektowane przez Local Heroes dla marki Coca-Cola. Sizeer jest to przestrzeń, która przyciąga osoby stawiające na indywidualizm i specjalizuje się w dystrybucji sneakersów, ubrań i akcesoriów najlepszych marek streetwearowych na świecie. Klienci, kochający możliwość wyrażania siebie, mogą robić zakupy zarówno w salonach stacjonarnych Sizeer, jak i rozbudowanym sklepie online. Zgłoszenia do loterii będą się odbywać przez Messengera Coca-Cola. Be cautious!

W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.

Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 roku na parkingu przy ul. Woronicza. Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii, sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji i podkreślił ważne dla Local Heroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.

To duży krok w sposobie komunikowania się Coca-Cola z młodymi odbiorcami – jako marki nowoczesnej i wyznaczającej trendy.  

Zaangażowane podmioty w kampanię Coca-Cola x Fashion

Za przygotowanie koncepcji kampanii i kreacji do TV oraz social mediów odpowiadał zespół McCANN i dom produkcyjny Lucky Luciano. Agencja LiquidThread zajęła się przygotowaniem bota promocyjnego, kampanii display oraz obsługą kanałów social media. Agencja Fortis odpowiadała za przygotowanie materiałów BTL oraz obsługę promocji konsumenckiej. Dom mediowy MediaCom odpowiadał za strategię mediową oraz kontrakty z influencerami. Produkcję eventu marka powierzyła agencji Brave, a działania obejmujące PR, w tym kontakt z mediami i influencerami oraz zaproszenie gości na event – agencji Big Picture.

Reżyser: Maciej Bieliński
Operator: Mateusz Dziekoński
Fotograf: Łukasz Pęcak
Makeup: Kasia Biały, Wilson
Fryzury: Adam Szaro, Michał Bielecki
Scenografia: Ładne Rzeczy / Ewelina Rosłaniec / Katarzyna Pielużek
Produkcja: Beniamin Onaszkiewicz, Lucky Luciano Pictures

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764