logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca Coca-Cola i Local Heroes

  PR 28.02.2020, przeczytano 1452 razy
ilustracjastrzałka

Kultowy napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez Local Heroes. Jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-coca-cola-i-local-heroes,385870,artykul.html

Coca-Cola zaprosiła do współpracy Local Heroes - jedną z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce. W efekcie współpracy powstała limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, czerpiąca inspirację z anglojęzycznego hasła kultowego giganta – Express Your Taste. Głównymi elementami kampanii, wokół których prowadzone są działania marketingowe to komunikacja loterii konsumenckiej i nagród w postaci elementów z najnowszej kolekcji Coca-Cola x Local Heroes.

Coca-Cola selektywnie podeszła do wyboru partnerów i postawiła na marki, które mają duże znaczenie w branży i jednocześnie odzwierciedlają ducha kampanii. Celem tego projektu jest zachęcenie młodego pokolenia do wyrażania siebie, swojego stylu i smaku. Wybrani partnerzy - Local Heroes i Sizeer, idealnie wpisują się w tę ideę poprzez swoje projekty oraz wartości, które reprezentują.

Wszystkie elementy kolekcji będą dostępne wyłącznie jako nagrody w loterii konsumenckiej, która zostanie uruchomiona 2 marca! Zainteresowanych udziałem w loterii - Coca-Cola zaprasza do sieci salonów Sizeer, gdzie będzie można zobaczyć ubrania i akcesoria zaprojektowane przez Local Heroes dla marki Coca-Cola. Sizeer jest to przestrzeń, która przyciąga osoby stawiające na indywidualizm i specjalizuje się w dystrybucji sneakersów, ubrań i akcesoriów najlepszych marek streetwearowych na świecie. Klienci, kochający możliwość wyrażania siebie, mogą robić zakupy zarówno w salonach stacjonarnych Sizeer, jak i rozbudowanym sklepie online. Zgłoszenia do loterii będą się odbywać przez Messengera Coca-Cola. Be cautious!

W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.

Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 roku na parkingu przy ul. Woronicza. Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii, sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji i podkreślił ważne dla Local Heroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.

To duży krok w sposobie komunikowania się Coca-Cola z młodymi odbiorcami – jako marki nowoczesnej i wyznaczającej trendy.  

Zaangażowane podmioty w kampanię Coca-Cola x Fashion

Za przygotowanie koncepcji kampanii i kreacji do TV oraz social mediów odpowiadał zespół McCANN i dom produkcyjny Lucky Luciano. Agencja LiquidThread zajęła się przygotowaniem bota promocyjnego, kampanii display oraz obsługą kanałów social media. Agencja Fortis odpowiadała za przygotowanie materiałów BTL oraz obsługę promocji konsumenckiej. Dom mediowy MediaCom odpowiadał za strategię mediową oraz kontrakty z influencerami. Produkcję eventu marka powierzyła agencji Brave, a działania obejmujące PR, w tym kontakt z mediami i influencerami oraz zaproszenie gości na event – agencji Big Picture.

Reżyser: Maciej Bieliński
Operator: Mateusz Dziekoński
Fotograf: Łukasz Pęcak
Makeup: Kasia Biały, Wilson
Fryzury: Adam Szaro, Michał Bielecki
Scenografia: Ładne Rzeczy / Ewelina Rosłaniec / Katarzyna Pielużek
Produkcja: Beniamin Onaszkiewicz, Lucky Luciano Pictures

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764