logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Integart i 3M: Współpraca w segmencie car wrappingu i detailingu

  PR 16.01.2017, przeczytano 1282 razy
ilustracja

Firma Integart z przyjemnością informuje, że z początkiem 2017 r. nastąpiło rozszerzenie dotychczasowej współpracy z firmą 3M w obszarze branży Car Wrappingowej i Automotive.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/integart-i-3m%3A-wspolpraca-w-segmencie-car-wrappingu-i-detailingu,31100,artykul.html

W wyniku podjętych decyzji w ofercie firmy Integart obok wysokiej klasy folii odblaskowych dla drogownictwa oraz mediów do grafik flotowych znajdą się produkty do zmiany koloru (3M Wrap Film serii 1080 oraz 1380), zabezpieczające lakier karoserii (3M Scotchgard Pro Series), przyciemniające szyby samochodowe (Black Shield / FX ST) oraz specjalistyczne taśmy umożliwiające bezpieczne cięcie folii podczas oklejania aut (3M Knifeless System Tape).

Współpraca obu firm, da Klientom możliwość szerszego udziału w szkoleniach oferowanych przez centrum The Wrap Center Rafała Żmudy. Wśród licznych programów szkoleniowych najbardziej prestiżowym jest 3M Endorsed Installer, przeznaczony dla firm, które chciałyby doskonalić umiejętności pracowników z aplikacji folii nie tylko na pojazdach, ale także na ścianach i podłogach. Warto także zwrócić uwagę na szkolenia z aplikacji folii ochronnych "PPF" oraz taśm tnących 3M Knifeless, które także cieszą się dużym zainteresowaniem wśród aplikatorów.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764