logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca firmy Takeda z twórcami kanału YT „Najprościej Mówiąc”

  PR 05.06.2020, przeczytano 1205 razy
ilustracja

Firma biofarmaceutyczna Takeda, w ramach drugiej edycji kampanii edukacyjnej „Z hemofilią przez życie”, nawiązała współpracę z twórcami kanału na YouTubie „Najprościej Mówiąc”. Przygotowywane przez Marcina Czekałę oraz Mikołaja Kolasińskiego krótkie filmy w przystępny sposób tłumaczą genezę powstawania różnych chorób oraz sposoby ich leczenia. W ramach współpracy powstał dedykowany hemofilii materiał video z oryginalnym scenariuszem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-firmy-takeda-z-tworcami-kanalu-yt-_najprosciej-mowiac_,387306,artykul.html

Misją firmy Takeda jest doskonalenie światowych standardów leczenia oferowanych osobom zmagającymi się z rzadkimi skazami krwotocznymi. W swoich działaniach komunikacyjnych stawia na edukację zarówno chorych na hemofilię, jak również ich najbliższych. Dlatego też w ubiegłym roku powstała kampania edukacyjna „Z hemofilią przez życie”, która ma na celu rozprawienie się z mitami, które narosły wokół tej choroby, wskazanie nowoczesnych sposobów jej leczenia oraz zachęcenie chorych do podejmowania aktywności fizycznej dopasowanej do ich możliwości. W kampanię zaangażowani są pacjenci, ich rodziny oraz eksperci – m.in. hematolog, fizjoterapeuta i trener personalny.

W ramach kampanii powstał krótki materiał filmowy na temat hemofilii we współpracy z twórcami kanału „Najprościej Mówiąc” na platformie YouYube, którego celem jest upowszechnienie wiedzy na temat tej rzadkiej choroby oraz sposobów jej leczenia.

- Naszym celem było stworzenie materiału edukacyjnego, który w ciekawy, a zarazem jak najprostszy sposób mógłby wytłumaczyć na czym polega hemofilia, jakie są jej objawy oraz jak można ją leczyć.  Dlatego do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy twórców kanału „Najprościej Mówiąc”. Wierzymy, że ich innowacyjne podejście do tematów medycznych, wiedza i zaangażowanie przyczynią się do szerzenia wiedzy na temat tej rzadkiej choroby – komentuje Danuta Deckert, Product Marketing Lead Hematology Takeda Pharma.

Autorami kanału „Najprościej Mówiąc” na platformie YouTube jest lekarz Marcin Czekała oraz Mikołaj Kolasiński – student VI roku medycyny z Poznania. Ich kanał subskrybuje obecnie ponad 130 000 internautów, a ich materiały obejrzało już blisko 6 milionów osób.  

Za działania komunikacyjne w ramach kampanii „Z hemofilią przez życie” oraz za koordynację projektu z twórcami kanału „Najprościej Mówiąc” odpowiada agencja First Aid Communication.

O kampanii „Z hemofilią przez życie”

Kampania informacyjno-edukacyjna „Z hemofilią przez życie” została zainicjowana przez Takeda Polska i jej celem jest doskonalenie standardów leczenia oferowanych osobom zmagającym się z tą skazą krwotoczną. Obecnie spersonalizowana profilaktyka, staje się standardem leczenia chorych z hemofilią, dzięki czemu możliwe jest skuteczniejsze kontrolowanie choroby, ale również zwiększenie swobody życia pacjentów1. Stała poprawa jakości życia jest niezwykle istotna w przypadku chłopców oraz mężczyzn, którzy najczęściej chorują na hemofilię2 oraz, którzy z natury są bardziej aktywni. Tegoroczna odsłona kampanii koncentruje się na przekonaniu chorych i ich najbliższych, że przy personalizowanej profilaktyce aktywność fizyczna jest bardzo zalecana – służy ogólnemu zdrowiu i zachowaniu dobrej kondycji.

Źródło: Takeda Pharmaceutical Company Limited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764