logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca firmy Takeda z twórcami kanału YT „Najprościej Mówiąc”

  PR 05.06.2020, przeczytano 1170 razy
ilustracja

Firma biofarmaceutyczna Takeda, w ramach drugiej edycji kampanii edukacyjnej „Z hemofilią przez życie”, nawiązała współpracę z twórcami kanału na YouTubie „Najprościej Mówiąc”. Przygotowywane przez Marcina Czekałę oraz Mikołaja Kolasińskiego krótkie filmy w przystępny sposób tłumaczą genezę powstawania różnych chorób oraz sposoby ich leczenia. W ramach współpracy powstał dedykowany hemofilii materiał video z oryginalnym scenariuszem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-firmy-takeda-z-tworcami-kanalu-yt-_najprosciej-mowiac_,387306,artykul.html

Misją firmy Takeda jest doskonalenie światowych standardów leczenia oferowanych osobom zmagającymi się z rzadkimi skazami krwotocznymi. W swoich działaniach komunikacyjnych stawia na edukację zarówno chorych na hemofilię, jak również ich najbliższych. Dlatego też w ubiegłym roku powstała kampania edukacyjna „Z hemofilią przez życie”, która ma na celu rozprawienie się z mitami, które narosły wokół tej choroby, wskazanie nowoczesnych sposobów jej leczenia oraz zachęcenie chorych do podejmowania aktywności fizycznej dopasowanej do ich możliwości. W kampanię zaangażowani są pacjenci, ich rodziny oraz eksperci – m.in. hematolog, fizjoterapeuta i trener personalny.

W ramach kampanii powstał krótki materiał filmowy na temat hemofilii we współpracy z twórcami kanału „Najprościej Mówiąc” na platformie YouYube, którego celem jest upowszechnienie wiedzy na temat tej rzadkiej choroby oraz sposobów jej leczenia.

- Naszym celem było stworzenie materiału edukacyjnego, który w ciekawy, a zarazem jak najprostszy sposób mógłby wytłumaczyć na czym polega hemofilia, jakie są jej objawy oraz jak można ją leczyć.  Dlatego do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy twórców kanału „Najprościej Mówiąc”. Wierzymy, że ich innowacyjne podejście do tematów medycznych, wiedza i zaangażowanie przyczynią się do szerzenia wiedzy na temat tej rzadkiej choroby – komentuje Danuta Deckert, Product Marketing Lead Hematology Takeda Pharma.

Autorami kanału „Najprościej Mówiąc” na platformie YouTube jest lekarz Marcin Czekała oraz Mikołaj Kolasiński – student VI roku medycyny z Poznania. Ich kanał subskrybuje obecnie ponad 130 000 internautów, a ich materiały obejrzało już blisko 6 milionów osób.  

Za działania komunikacyjne w ramach kampanii „Z hemofilią przez życie” oraz za koordynację projektu z twórcami kanału „Najprościej Mówiąc” odpowiada agencja First Aid Communication.

O kampanii „Z hemofilią przez życie”

Kampania informacyjno-edukacyjna „Z hemofilią przez życie” została zainicjowana przez Takeda Polska i jej celem jest doskonalenie standardów leczenia oferowanych osobom zmagającym się z tą skazą krwotoczną. Obecnie spersonalizowana profilaktyka, staje się standardem leczenia chorych z hemofilią, dzięki czemu możliwe jest skuteczniejsze kontrolowanie choroby, ale również zwiększenie swobody życia pacjentów1. Stała poprawa jakości życia jest niezwykle istotna w przypadku chłopców oraz mężczyzn, którzy najczęściej chorują na hemofilię2 oraz, którzy z natury są bardziej aktywni. Tegoroczna odsłona kampanii koncentruje się na przekonaniu chorych i ich najbliższych, że przy personalizowanej profilaktyce aktywność fizyczna jest bardzo zalecana – służy ogólnemu zdrowiu i zachowaniu dobrej kondycji.

Źródło: Takeda Pharmaceutical Company Limited

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764