logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca Gilette z FC Barcelona

  PR 19.09.2016, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Nowa współpraca wpisuje się w misję Gillette – wspieranie mężczyzn w drodze na szczyt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-gilette-z-fc-barcelona,29954,artykul.html

Gillette, światowy lider w branży produktów do golenia dla mężczyzn ogłosił rozpoczęcie współpracy z klubem FC Barcelona. Obie strony łączy głębokie przekonanie, że do miejsc, do których warto dotrzeć, nie ma dróg na skróty. Jako partner premium, Gillette będzie podkreślał rolę, jaką na drodze do zwycięstwa odgrywa precyzja. Tak na boisku jak i poza nim.

FC Barcelona, jeden z najlepszych klubów piłkarskich świata, z wielką determinacją wyszukuje i szkoli najlepszych zawodników już na samym początku ich kariery. Gillette, najlepszy dla mężczyzny, nieustannie, w każdym, najdrobniejszym szczególe, ulepsza maszynki do golenia, tworząc produkty bliskie perfekcji. Dla obu stron precyzja jest kluczową wartością, wspierającą kolejne pokolenie w walce o mistrzostwo. Decyzja o przeniesieniu współpracy na skalę światową poprzedzona były sukcesem programu wyłącznego partnerstwa w regionie Ameryki Łacińskiej.

Gillette już od ponad wieku stale udoskonala swoje maszynki tak, by ich ostrza umożliwiały każdemu mężczyźnie osiągnięcie nieporównywalnej precyzji. Gillette i FC Barcelona to naturalne połączenie, w naszych dążeniach do mistrzostwa łączą nas nasze główne wartości – jedną z nich jest precyzja - powiedział Francesco Tortora, główny dyrektor marki Gillette. Cieszymy się, że możemy wspierać najpopularniejszy sport świata i dać fanom piłki jeszcze więcej możliwości udziału w czymś, co tak kochają.

FC Barcelona, jedna z najlepszych drużyn świata, przywiązuje ogromne znaczenie do precyzji. Zarówno na boisku, jak i w fazie identyfikacji i rozwoju talentu. Precyzja jest zapisana w DNA naszego klubu, a nieustanne szlifowanie naszych umiejętności sprawia, że jesteśmy jednym z najbardziej zwycięskich klubów świata - powiedział Manel Arroyo, wiceprezes klubu i dyrektor do spraw marketingu i komunikacji. Tak jak Gillette, wierzymy, że każdy milimetr robi różnicę, a precyzyjna gra decyduje o losach meczu.

Poza wspieraniem FC Barcelona, Gillette połączy siły z jedną z klubowych gwiazd, Neymarem Jr. Współpraca ma na celu pokazanie zabawnych historii o tym, jak czasem orientujemy się, że czas sięgnąć po nowe środki – zarówno w życiu jak i podczas golenia. Za pośrednictwem Twittera, Neymar Jr udostępnia zabawne zdjęcia siebie z czasów zanim osiągnął sukces, zachęcając swoich fanów do spojrzenia na swoje stare nawyki z przymrużeniem oka i docenienia swoich dotychczasowych sukcesów.

Neymar Jr jest światowym ambasadorem marki Gillette i wspiera przygotowaną specjalnie na Olimpiadę w Rio kampanię „Perfect Isn’t Pretty”.

Aby opowiedzieć o fanom FCB o nowej współpracy, Gillette wyprodukuje serię filmików „Precision on the Pitch”, które będą dostępne na stronie FCBarcelona.com. Kolekcja będzie pokazywała nagrane podczas treningów, precyzyjne zagrania gwiazd klubu. Dodatkowo marka Gillette będzie widoczna w cyfrowych i społecznościowych kanałach FCB oraz w lokalnym brandingu.

Źródło: Procter & Gamble

www.pg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764