logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca IAB Polska z WSIiZ wchodzi na wyższy poziom

  PR 25.02.2024, przeczytano 316 razy
ilustracja

Wyższa Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie współpracuje z IAB Polska od 2017, rozwijając programy kształcenia, wymieniając doświadczenia i standaryzując kompetencje w branży. W ramach tej współpracy kandydaci mogą zdawać egzamin DIMAQ także w Rzeszowie, a nie jak wcześniej tylko w siedzibie IAB Polska w Warszawie. Wszystko za sprawą pierwszego zewnętrznego Centrum Egzaminacyjnego DIMAQ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-iab-polska-z-wsiiz-wchodzi-na-wyzszy-poziom,403228,artykul.html

14 lutego w siedzibie IAB Polska gościli dr Barbara Przywara (Prorektor ds. Nauczania WSIiZ) oraz Łukasz Bis (Prodziekan KMiKS WSIiZ ds. kierunku Digital Marketing, jednocześnie członek Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska), gdzie  podczas spotkania z Zarządem IAB Polska rozmawiali o przyszłości współpracy i kierunkach jej rozwoju. Ważnym punktem spotkania było funkcjonowanie pierwszego w Polsce zewnętrznego Centrum Egzaminacyjnego DIMAQ, które od 2022 roku funkcjonuje w murach WSIiZ w Rzeszowie. Ze strony IAB Polska gości przyjęli Włodzimierz Schmidt (Prezes Zarządu IAB Polska), Robert Wielgo (CMO IAB Polska) oraz Ewa Opach (Dyrektor ds. Edukacji i Certyfikacji IAB Polska/ DIMAQ).

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani i dumni z rozwoju Centrum Egzaminacyjnego DIMAQ w Rzeszowie. To strategiczny krok, który umożliwia nam jeszcze szerzej dotrzeć ze standardami i certyfikacjami do profesjonalistów z obszaru digital marketingu, zwłaszcza w południowo-wschodniej Polsce.

Utworzenie tego centrum było naturalną konsekwencją owocnej współpracy z Wyższą Szkołą Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Dzięki ich zaangażowaniu i wysokiemu poziomowi przygotowania technicznego oraz rzetelności egzaminów, możemy zapewnić, że standardy DIMAQ są utrzymywane na najwyższym poziomie, niezależnie od lokalizacji.

Wierzymy, że Centrum Egzaminacyjne w Rzeszowie przyczyni się do dalszego rozwoju branży internetowej  oraz umożliwi specjalistom zyskanie cennych kompetencji, które są niezbędne w dynamicznym świecie komunikacji marketingowej. Jest to również potwierdzenie naszej misji, jaką jest standaryzacja i promocja wysokich standardów w digital marketingu w Polsce – komentuje Włodzimierz Schmidt.

Obecnie rzeszowskie Centrum Egzaminacyjne prowadzi egzaminy DIMAQ na trzech poziomach: Student, Basic i Professional. Techniczne przygotowanie sal, atmosfera i rzetelność realizowanych egzaminów jest identyczna, jak ta, którą IAB Polska oferuje w swojej siedzibie – to pozwala utrzymywać standard DIMAQ na wysokim poziomie, zapewniając posiadaczom certyfikatów DIMAQ mocny atut na rynku pracy. Co ciekawe – w Rzeszowie odbył się również pierwszy egzamin DIMAQ Student.

Prowadzone przez nas Centrum Egzaminacyjne DIMAQ  cieszy się dużym zainteresowaniem szczególnie u osób, które na co dzień pracują, funkcjonują w południowo-wschodniej Polsce. Chciałoby się rzec, że przybliżamy standard do branży i promujemy DIMAQ w rejonach, gdzie jesteśmy mocno rozpoznawani. Z drugiej strony – zaufanie, którym obdarzyło nas IAB Polska – dowodzi wiarygodności, jako uczelni kształcącej w obszarze Digital Marketingu – mówi Łukasz Bis.

Do tej pory w Rzeszowie odbyło się ponad 40 egzaminów. Są one realizowane raz w miesiącu, harmonogram egzaminów jest dostępny na stronie http://dimaq.pl

Od 2023 roku WSIiZ ma w swojej ofercie studia drugiego stopnia Digital Marketing, które akredytowane przez IAB Polska, a kończą się egzaminem DIMAQ Professional. Są to studia trzysemestralne, prowadzone w dużej mierze przez praktyków. Od 2024 roku WSIiZ oferuje studia licencjackie na kierunku Marketing i nowe media, w ramach których oferowany będzie certyfikat DIMAQ Basic. Więcej na stronie: https://wsiz.edu.pl/ 

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764