logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca Instytutu Monitorowania Mediów i Stowarzyszenia Dziennikarzy i Wydawców Repropol

  PR 19.11.2021, przeczytano 875 razy

5 listopada 2021 roku największa polska firma oferująca analizy i monitoring mediów – Instytut Monitorowania Mediów podpisała umowę licencyjną ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Wydawców Repropol. Uzgodnienia między podmiotami regulują też rozliczenia z okresu przed podpisaniem umowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-instytutu-monitorowania-mediow-i-stowarzyszenia-dziennikarzy-i-wydawcow-repropol,393828,artykul.html

Po długich rozmowach i konsultacjach dotyczących podstawy korzystania z materiałów prasowych na potrzeby monitoringu prasy oraz rozliczeń z wydawcami prasy, mając na uwadze interes wszystkich interesariuszy rynku, IMM i SDiW Repropol postanowiły nawiązać współpracę i kompleksowo uregulować kwestię współdziałania w tym zakresie.

- Cieszymy się z zawartego porozumienia. Dzięki niemu mamy kompleksowo uregulowaną sytuację współpracy między podmiotami oferującymi usługi monitoringu mediów a wydawcami w Polsce, którzy za pośrednictwem SDiW Repropol udzielili licencji na potrzeby monitoringu prasy – dodaje Maciej Hoffman Prezes Zarządu Stowarzyszenia Dziennikarzy i Wydawców Repropol.

IMM dodatkowo potwierdza, że jednocześnie kontynuuje bezpośrednią współpracę z wydawcami prasowymi, z którymi łączą go dotychczasowe umowy. Z wydawcami, którzy preferują rozliczać się przez organizację zbiorowego zarządzania, IMM będzie współpracował za pośrednictwem SDiW Repropol.

- Od lat współpracujemy z kilkudziesięcioma wydawnictwami, w tym z największymi takimi jak Agora czy Polska Press, którym miesięcznie płacimy za wykorzystywane materiały. Niemniej podkreślamy, że pragniemy zapewnić korzyści finansowe również tym wydawcom, którzy preferują rozliczać się przez Stowarzyszenie Repropol. Przywiązujemy do takich spraw dużą wagę i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom rynku medialnego, tak aby interesy naszych klientów, wydawców, jak i nasze były odpowiednio chronione – dodaje Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764