logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca Instytutu Monitorowania Mediów i Stowarzyszenia Dziennikarzy i Wydawców Repropol

  PR 19.11.2021, przeczytano 327 razy

5 listopada 2021 roku największa polska firma oferująca analizy i monitoring mediów – Instytut Monitorowania Mediów podpisała umowę licencyjną ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Wydawców Repropol. Uzgodnienia między podmiotami regulują też rozliczenia z okresu przed podpisaniem umowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-instytutu-monitorowania-mediow-i-stowarzyszenia-dziennikarzy-i-wydawcow-repropol,393828,artykul.html

Po długich rozmowach i konsultacjach dotyczących podstawy korzystania z materiałów prasowych na potrzeby monitoringu prasy oraz rozliczeń z wydawcami prasy, mając na uwadze interes wszystkich interesariuszy rynku, IMM i SDiW Repropol postanowiły nawiązać współpracę i kompleksowo uregulować kwestię współdziałania w tym zakresie.

- Cieszymy się z zawartego porozumienia. Dzięki niemu mamy kompleksowo uregulowaną sytuację współpracy między podmiotami oferującymi usługi monitoringu mediów a wydawcami w Polsce, którzy za pośrednictwem SDiW Repropol udzielili licencji na potrzeby monitoringu prasy – dodaje Maciej Hoffman Prezes Zarządu Stowarzyszenia Dziennikarzy i Wydawców Repropol.

IMM dodatkowo potwierdza, że jednocześnie kontynuuje bezpośrednią współpracę z wydawcami prasowymi, z którymi łączą go dotychczasowe umowy. Z wydawcami, którzy preferują rozliczać się przez organizację zbiorowego zarządzania, IMM będzie współpracował za pośrednictwem SDiW Repropol.

- Od lat współpracujemy z kilkudziesięcioma wydawnictwami, w tym z największymi takimi jak Agora czy Polska Press, którym miesięcznie płacimy za wykorzystywane materiały. Niemniej podkreślamy, że pragniemy zapewnić korzyści finansowe również tym wydawcom, którzy preferują rozliczać się przez Stowarzyszenie Repropol. Przywiązujemy do takich spraw dużą wagę i staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom rynku medialnego, tak aby interesy naszych klientów, wydawców, jak i nasze były odpowiednio chronione – dodaje Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?
Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych,...
Esport pozwala docierać do grup docelowych, będących wyzwaniem dla marketerów, potwierdzają przedstawiciele PGE i Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO. Finały Polskiej Ligi Esportowej już w dniach 2 - 4 grudnia, w Esport Spot na warszawskim Powiślu, w Polsat Games, a przede wszystkim - na twitch.tv.
Finał 4. edycji Konkursu fotograficznego im. K. Millera „Odwaga patrzenia” organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” – piątek, 3 grudnia br. online
W najbliższy piątek, 3 grudnia br. poznamy laureata 4. edycji Konkursu im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja”. Podczas finału organizowanego przez „Gazetę Wyborczą” pokazane zostaną wyróżnione zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z ich autorami. Wydarzenie...
Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764