logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca Prestashop i Google umożliwi sprzedawcom dotarcie do milionów nowych klientów

  PR 02.12.2021, przeczytano 371 razy

PrestaShop ogłasza wprowadzenie PrestaShop Marketing with Google, nowego dodatku do pakietu PrestaShop Essentials. Współpraca pozwoli sklepom działającym na platformie PrestaShop zwiększyć swoją widoczność dla klientów w sieci. Łatwa integracja sklepu internetowego z Google umożliwi promowanie produktów wśród milionów nowych kupujących przed rozpoczynającym się sezonem świątecznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-prestashop-i-google-umozliwi-sprzedawcom-dotarcie-do-milionow-nowych-klientow,393970,artykul.html

Zakupy przy wsparciu Google – ponad miliard transakcji dziennie

W sezonie przedświątecznych zakupów PrestaShop i Google pomogą sprzedawcom zwiększać zasięg dzięki uruchomieniu PrestaShop Marketing with Google. Dodatek pozwoli 300 tys. e-sklepów PrestaShop na całym świecie zsynchronizować katalog produktów z Google i udostępnić go milionom użytkowników robiących zakupy online.

– Jesteśmy dumni, że PrestaShop jest pierwszym francuskim i europejskim graczem wybranym przez Google do tego typu partnerstwa. Nowy dodatek PrestaShop to kontynuacja rozwijania najlepszych technologii usługowych dla firm, aby mogły one łatwo skalować i rozszerzać swój biznes – mówi Alexandre Eruimy, CEO PrestaShop.

– Cieszymy się z partnerstwa z platformą PrestaShop, która powstała w Europie i jest silnie obecna na arenie międzynarodowej. Mamy nadzieję, że współpraca da użytkownikom Internetu więcej możliwości wyboru online, pomoże e-sprzedawcom łatwiej spotkać się z klientami w okresie świątecznym i w ten sposób przyspieszy rozwój zarówno małych jak i dużych firm w Europie i na świecie – podkreśla Olga Sztuba, Head of Communication Google Polska.

Niezbędny dodatek w okresie przedświątecznych zakupów

PrestaShop systematycznie wprowadza innowacje pomagając firmom w rozwoju. Pakiet dodatków PrestaShop Essentials zawiera rozwiązania do bezpiecznych płatności na całym świecie, analizy wydajności i marketingu internetowego. Najnowszy dodatek, PrestaShop Marketing with Google, umożliwia sprzedawcom zwiększenie widoczności ich sklepu internetowego oraz prezentować ofertę w prosty, atrakcyjny i kompleksowy sposób.

PrestaShop Marketing with Google jest już dostępny w Polsce i na całym świecie. Pozwoli sprzedawcom na łatwiejszą integrację ich produktów z Google. E-sklepy PrestaShop mogą teraz zostać łatwo wyszukane w wyszukiwarce Google, zakładce Zakupy, YouTube, oraz Google grafika za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Dzięki integracji sprzedawcy PrestaShop mogą przesyłać swoje produkty do bazy Google, tworzyć darmowe listy i kampanie reklamowe Smart Shopping oraz przeglądać metryki wydajności – wszystko bez opuszczania interfejsu PrestaShop.

Źródło: PrestaShop

www.prestashop.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764