logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca Samsung oraz Warner Bros. Pictures

  PR 24.07.2023, przeczytano 514 razy
ilustracjastrzałka

Premiera filmu BARBIE to jedno z ważniejszych kulturalnych wydarzeń roku. Samsung Electronics Co, Ltd. poinformował o nawiązaniu współpracy z Warner Bros. Pictures. Ekskluzywna współpraca obejmuje globalną aktywację detaliczną i stworzenie projektu: BARBIE SmartThings DreamHouse. Kampania rozpocznie się w dwóch kanałach, począwszy od globalnej aktywacji detalicznej w sklepach na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-samsung-oraz-warner-bros.-pictures,400880,artykul.html

Klienci odwiedzający sklepy detaliczne na całym świecie już niebawem będą mogli cieszyć się oficjalnym zwiastunem BARBIE zrealizowanym w zapierającej dech w piersiach jakości 8K. Będzie on odtwarzany w sklepach na telewizorach Samsung, dając przedsmak niezwykłych efektów wizualnych, jakich możemy spodziewać się w filmie. Kampania ta nawiązuje do szerszej współpracy Samsung i Warner Bros. Pictures i dotyczy realizacji video w oszałamiającej jakości 8K. To kolejny krok pozwalający zaprezentować niezwykle możliwości Samsung Excellence Line Neo QLED 8K. Dzięki temu użytkownicy tych telewizorów będą mieli niepowtarzalną okazję zapoznania się z wybranymi fragmentami filmów w iście kinowej jakości.

Premiera BARBIE SmartThings DreamHouse odbyła się na stronie Samsung.com 10 lipca 2023 roku, dając konsumentom wgląd w pełen kolorów świat BARBIE, w którym codzienne czynności wykonywane są z wykorzystaniem aplikacji SmartThings.

SmartThings pozwala intuicyjnie łączyć ze sobą urządzenia i jest jednym z największych ekosystemów tego typu, posiadającym obecnie ponad 150 milionów użytkowników na całym świecie. Dzięki możliwości sterowania całym domem za pomocą jednej aplikacji aplikacja pozwala konsumentom dostosować sposób funkcjonowania ich domów do indywidualnych potrzeb. Umożliwia również monitorowanie zużycia energii, a nawet ustawienie nastroju na organizację imprezy o tematyce BARBIE godnej Krainy BARBIE.

Wyposażony w SmartThings dom BARBIE jest próbą interpretacji legendarnego Domu Marzeń BARBIE, który przy okazji prezentuje możliwości SmartThings. Goście odwiedzający specjalną stronę internetową mogą na przykład dowiedzieć się, jak rozkręcić imprezę za pomocą telefonu Galaxy Z Flip4, odtwarzając muzykę z poziomu SmartThings, jak dodać trochę różu do ich wizerunku przy pomocy zegarka Galaxy Watch 4, a także jak wykorzystać robota odkurzającego Jet Bot AI + do szybkiego posprzątania konfetti po zakończeniu imprezy.

Dostępny na stronie Samsung.com projekt BARBIE SmartThings DreamHouse jest wyposażony w karuzelę produktową umożliwiającą gościom zakup poszczególnych produktów.

Dom BARBIE SmartThings DreamHouse można znaleźć na stronie Samsung.com oraz w europejskich mediach społecznościowych marki. Dzięki niemu fani BARBIE mogli poczuć atmosferę filmu jeszcze przed jego kinową premierą, która miała miejsce 21 lipca 2023 r.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764