
W najbliższy piątek, 9 lutego rusza premiera serialu KIEDY ŚLUB? – komedii obyczajowej od millenialsów dla millenialsów, z parą jednych z najciekawszych obecnie aktorów młodego pokolenia, Marią Dębską i Erykiem Kulmem jr. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów, a także kampanię z JYSK oraz nowoczesny motion mural w Warszawie. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media, za współpracę z influencerami Havas Play, a za stworzenie muralu Good Looking Studio.
OOH
W ramach OOH wykorzystano formaty drukowane, które pojawiły się w największych polskich aglomeracjach. Działania digitalowe osadzone są m.in. w Meta, YouTube oraz na Filmwebie. Ich elementem są formay typu teaser, trailer, spoty reklamowe zbudowane na serialowych scenach oraz animowane formaty digitalowe.
MURAL
Na monumentalnej ścianie przy Metrze Politechnika pojawi się motion mural, łączący rzemiosło malarskie z nowymi technologiami, z widniejącym na nim key visualem serialu. Jego elementy będą się zmieniać wraz z nastaniem zmierzchu. Za jego stworzenie odpowiedzialne jest Good Looking Studio.
DZIAŁANIA PR
Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszył cykl eventów PR-owych dedykowanych dziennikarzom i influencerom, m.in. przedpremierowy pokaz, poprzedzony panelem dyskusyjnym prowadzonym przez Karolinę Korwin-Piotrowską, z udziałem twórców i aktorów, który w wersji specjalnego odcinka Aktualności filmowych+ miał swoją emisję 27 stycznia. Dodatkowo w ramach tzw. Media Open Day (indywidualnych wywiadów z twórcami) zorganizowano ponad 70 rozmów. Dziennikarze i influencerzy mieli też możliwość wejścia na plan serialu w Warszawie.
WSPÓŁPRACA Z JYSK
W ramach działań komunikacyjnych z marką, klienci sklepów stacjonarnych JYSK w dniach 7-13 lutego, którzy kupią pościel, poduszkę, kołdrę lub materac, otrzymają bezpłatny miesięczny voucher do platformy CANAL+ online. Vouchery będzie można otrzymać w każdym z 296 sklepów JYSK w całej Polsce. Dodatkowo w każdym z nich pojawią się obrandowane plakaty reklamujące serial. W jednym ze sklepów odbędzie się również event promujący serial dla influencerów, z udziałem grającej w serialu Maszy Wągrockiej oraz pokazem pierwszego odcinka. Akcesoria JYSK są również widoczne w sypialniach bohaterów w serialu oraz na key visualu.
Źródło: CANAL+