logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca z Jysk i motion mural: kampania Kiedy Ślub? od Canal+

  PR 09.02.2024, przeczytano 408 razy
ilustracja

W najbliższy piątek, 9 lutego rusza premiera serialu KIEDY ŚLUB? – komedii obyczajowej od millenialsów dla millenialsów, z parą jednych z najciekawszych obecnie aktorów młodego pokolenia, Marią Dębską i Erykiem Kulmem jr. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów, a także kampanię z JYSK oraz nowoczesny motion mural w Warszawie. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media, za współpracę z influencerami Havas Play, a za stworzenie muralu Good Looking Studio. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-z-jysk-i-motion-mural%3A-kampania-kiedy-slub-od-canal%2B,403056,artykul.html

OOH

W ramach OOH wykorzystano formaty drukowane, które pojawiły się w największych polskich aglomeracjach. Działania digitalowe osadzone są m.in. w Meta, YouTube oraz na Filmwebie. Ich elementem są formay typu teaser, trailer, spoty reklamowe zbudowane na serialowych scenach oraz animowane formaty digitalowe. 

MURAL

Na monumentalnej ścianie przy Metrze Politechnika pojawi się motion mural, łączący rzemiosło malarskie z nowymi technologiami, z widniejącym na nim key visualem serialu. Jego elementy będą się zmieniać wraz z nastaniem zmierzchu. Za jego stworzenie odpowiedzialne jest Good Looking Studio. 

DZIAŁANIA PR

Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszył cykl eventów PR-owych dedykowanych dziennikarzom i influencerom, m.in. przedpremierowy pokaz, poprzedzony panelem dyskusyjnym prowadzonym przez Karolinę Korwin-Piotrowską, z udziałem twórców i aktorów, który w wersji specjalnego odcinka Aktualności filmowych+ miał swoją emisję 27 stycznia. Dodatkowo w ramach tzw. Media Open Day (indywidualnych wywiadów z twórcami) zorganizowano ponad 70 rozmów. Dziennikarze i influencerzy mieli też możliwość wejścia na plan serialu w Warszawie. 

WSPÓŁPRACA Z JYSK

W ramach działań komunikacyjnych z marką, klienci sklepów stacjonarnych JYSK w dniach 7-13 lutego, którzy kupią pościel, poduszkę, kołdrę lub materac, otrzymają bezpłatny miesięczny voucher do platformy CANAL+ online. Vouchery będzie można otrzymać w każdym z 296 sklepów JYSK w całej Polsce. Dodatkowo w każdym z nich pojawią się obrandowane plakaty reklamujące serial. W jednym ze sklepów odbędzie się również event promujący serial dla influencerów, z udziałem grającej w serialu Maszy Wągrockiej oraz pokazem pierwszego odcinka. Akcesoria JYSK są również widoczne w sypialniach bohaterów w serialu oraz na key visualu. 

Źródło: CANAL+

Dodatkowe informacje:

W głównych bohaterów 8-odcinkowego serialu KIEDY ŚLUB? wcielają się Maria Dębska (POWRÓT, „Bo we mnie jest seks”)  i Eryk Kulm jr („Filip”, „Teściowie 2”). W pozostałych rolach zobaczymy Macieja Musiała (KLANGOR, „Chłopi”), Magdalenę Popławską („Atak paniki”), Maszę Wągrocką (PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII), Kamila Szeptyckiego („Czarna owca”), Magdalenę Żak („Cicha noc”), Izę Kunę („Teściowie”), Katarzynę Domalewską („Sexify”), Matyldę Damięcką („Apokawixa”), Seta Sjöstranda („Guns Akimbo”), Wojciecha Zielińskiego (FURIOZA), Kamilę Urzędowską („Chłopi”), Tomasza Mechowickiego („Na sygnale”) i Szymona Majchrzaka (KRUK).   

Reżyserami serialu są Piotr Domalewski („Cicha noc”, „Hiacynt”, „Jak najdalej stąd”, „Sexify”) i Łukasz Ostalski („Bracia”, „Gry rodzinne”, „O mnie się nie martw”, „Krucjata”). Scenariusz stworzył duet Katarzyna Wiśniowska („Tajemnica zawodowa”, „Cichosza”) i Marek Baranowski (ALGORYTM MIŁOŚCI, „Noc w przedszkolu”). Za zdjęcia odpowiedzialny jest Jakub Stolecki („Morderczynie”), za kostiumy Kalina Lach („Wszystkie nasze strachy”), za charakteryzację Kinga Krulikowska („Lipowo. Zmowa milczenia”), a za muzykę Marcin Macuk (EMIGRACJA XD, WYRWA). Producentkami ze strony CANAL+ są Beata Ryczkowska i Agnieszka Ptaszyńska-Bochniak, a producentem wykonawczym Akson Studio – Michał Kwieciński („Teściowie”,  „To musi być miłość”, „Atak paniki”, czy seriale „Sexify”, „Gry rodzinne”, „Szadź”).  

Premiera KIEDY ŚLUB? 9 lutego w CANAL+ online i na antenie CANAL+ Premium.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje wiosenna ramówka TVN
Wiosna w TVN to czas niespodzianek i wielkich emocji. Jedną z najbardziej oczekiwanych premier jest program „The Traitors. Zdrajcy”, który już w środę 28 lutego zapewni elektryzującą rozgrywkę inspirowaną popularną grą Mafia. Drugim nowym formatem wartym uwagi jest „Czas na Show. Drag Me Out”, który zapowiada kolorową i pełną blasku zabawę....
W czasie rosnącego zainteresowania telewizją CTV i inwestycjami w ten obszar w Wielkiej Brytanii i Europie, nowy raport „The Power and Potential of CTV in Europe”, pokazuje, że reklama CTV w dalszym ciągu charakteryzuje się brakiem przejrzystości i koniecznością weryfikacji jakości. Tylko 30% reklamodawców i wydawców ma pełną przejrzystość co do...
Silna jak dziewczynka – akcja społeczna Wysokich Obcasów
“Silna jak dziewczynka” to akcja społeczna “Wysokich Obcasów”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń. Na łamach magazynu oraz serwisu Wysokieobcasy.pl pojawią się artykuły i podcasty, a w ramach projektu odbędzie się...
Wiosenne „Książki. Magazyn do czytania”
Inspirujące rozmowy, eseje i recenzje oraz przegląd propozycji biograficznych i kryminalnych na wiosnę tworzą pierwsze w tym roku wydanie „Książek. Magazynu do czytania”. Dwumiesięcznik jest dostępny w punktach sprzedaży prasy od wtorku, 27 lutego br. oraz na stronie Prenumerata24.pl z opcją bezpłatnej dostawy.   
Marek Czyż powraca do TVP Info z programem „Bez Retuszu”
W niedzielę, 03.03.2024 o godzinie 20:40, widzowie będą mieli okazję ponownie aktywnie uczestniczyć w programie „Bez Retuszu”, który powraca po przerwie. Będzie on transmitowany „na żywo”, zapewniając niepowtarzalną okazję do rozmowy poprzez wysyłanie SMS-ów, czy publikacje komentarzy w kanałach social media widzów z hasztagiem #BezRetuszu. Oprócz zaproszonych gości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764