logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca z Jysk i motion mural: kampania Kiedy Ślub? od Canal+

  PR 09.02.2024, przeczytano 918 razy
ilustracja

W najbliższy piątek, 9 lutego rusza premiera serialu KIEDY ŚLUB? – komedii obyczajowej od millenialsów dla millenialsów, z parą jednych z najciekawszych obecnie aktorów młodego pokolenia, Marią Dębską i Erykiem Kulmem jr. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i influencerów, a także kampanię z JYSK oraz nowoczesny motion mural w Warszawie. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media, za współpracę z influencerami Havas Play, a za stworzenie muralu Good Looking Studio. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-z-jysk-i-motion-mural%3A-kampania-kiedy-slub-od-canal%2B,403056,artykul.html

OOH

W ramach OOH wykorzystano formaty drukowane, które pojawiły się w największych polskich aglomeracjach. Działania digitalowe osadzone są m.in. w Meta, YouTube oraz na Filmwebie. Ich elementem są formay typu teaser, trailer, spoty reklamowe zbudowane na serialowych scenach oraz animowane formaty digitalowe. 

MURAL

Na monumentalnej ścianie przy Metrze Politechnika pojawi się motion mural, łączący rzemiosło malarskie z nowymi technologiami, z widniejącym na nim key visualem serialu. Jego elementy będą się zmieniać wraz z nastaniem zmierzchu. Za jego stworzenie odpowiedzialne jest Good Looking Studio. 

DZIAŁANIA PR

Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszył cykl eventów PR-owych dedykowanych dziennikarzom i influencerom, m.in. przedpremierowy pokaz, poprzedzony panelem dyskusyjnym prowadzonym przez Karolinę Korwin-Piotrowską, z udziałem twórców i aktorów, który w wersji specjalnego odcinka Aktualności filmowych+ miał swoją emisję 27 stycznia. Dodatkowo w ramach tzw. Media Open Day (indywidualnych wywiadów z twórcami) zorganizowano ponad 70 rozmów. Dziennikarze i influencerzy mieli też możliwość wejścia na plan serialu w Warszawie. 

WSPÓŁPRACA Z JYSK

W ramach działań komunikacyjnych z marką, klienci sklepów stacjonarnych JYSK w dniach 7-13 lutego, którzy kupią pościel, poduszkę, kołdrę lub materac, otrzymają bezpłatny miesięczny voucher do platformy CANAL+ online. Vouchery będzie można otrzymać w każdym z 296 sklepów JYSK w całej Polsce. Dodatkowo w każdym z nich pojawią się obrandowane plakaty reklamujące serial. W jednym ze sklepów odbędzie się również event promujący serial dla influencerów, z udziałem grającej w serialu Maszy Wągrockiej oraz pokazem pierwszego odcinka. Akcesoria JYSK są również widoczne w sypialniach bohaterów w serialu oraz na key visualu. 

Źródło: CANAL+

Dodatkowe informacje:

W głównych bohaterów 8-odcinkowego serialu KIEDY ŚLUB? wcielają się Maria Dębska (POWRÓT, „Bo we mnie jest seks”)  i Eryk Kulm jr („Filip”, „Teściowie 2”). W pozostałych rolach zobaczymy Macieja Musiała (KLANGOR, „Chłopi”), Magdalenę Popławską („Atak paniki”), Maszę Wągrocką (PLANETA SINGLI. OSIEM HISTORII), Kamila Szeptyckiego („Czarna owca”), Magdalenę Żak („Cicha noc”), Izę Kunę („Teściowie”), Katarzynę Domalewską („Sexify”), Matyldę Damięcką („Apokawixa”), Seta Sjöstranda („Guns Akimbo”), Wojciecha Zielińskiego (FURIOZA), Kamilę Urzędowską („Chłopi”), Tomasza Mechowickiego („Na sygnale”) i Szymona Majchrzaka (KRUK).   

Reżyserami serialu są Piotr Domalewski („Cicha noc”, „Hiacynt”, „Jak najdalej stąd”, „Sexify”) i Łukasz Ostalski („Bracia”, „Gry rodzinne”, „O mnie się nie martw”, „Krucjata”). Scenariusz stworzył duet Katarzyna Wiśniowska („Tajemnica zawodowa”, „Cichosza”) i Marek Baranowski (ALGORYTM MIŁOŚCI, „Noc w przedszkolu”). Za zdjęcia odpowiedzialny jest Jakub Stolecki („Morderczynie”), za kostiumy Kalina Lach („Wszystkie nasze strachy”), za charakteryzację Kinga Krulikowska („Lipowo. Zmowa milczenia”), a za muzykę Marcin Macuk (EMIGRACJA XD, WYRWA). Producentkami ze strony CANAL+ są Beata Ryczkowska i Agnieszka Ptaszyńska-Bochniak, a producentem wykonawczym Akson Studio – Michał Kwieciński („Teściowie”,  „To musi być miłość”, „Atak paniki”, czy seriale „Sexify”, „Gry rodzinne”, „Szadź”).  

Premiera KIEDY ŚLUB? 9 lutego w CANAL+ online i na antenie CANAL+ Premium.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O tym się mówi: tekst Wojciecha Czuchnowskiego na czele zestawienia w marcu
W marcu zestawienie najbardziej zasięgowych publikacji otwiera artykuł Wojciecha Czuchnowskiego z „Gazety Wyborczej” na temat posła Dariusza Mateckiego oraz dowodów zacierania przez niego śladów i utrudniania śledztwa dotyczącego Funduszu Sprawiedliwości. Comiesięczny raport „O tym się mówi” przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET....
Grupa Polsat Plus patronem medialnym Mastercard OFF CAMERA 2025
To już trzeci raz, gdy Grupa Polsat Plus występuje w roli patrona medialnego Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA. Między 25 kwietnia a 4 maja Kraków ponownie stanie się filmową stolicą Europy, a Grupa Polsat Plus znajdzie się w samym sercu tego wydarzenia. 
Cennik reklam na UEFA Women’s EURO 2025
Biuro Reklamy i Marketingu TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Kobiet UEFA Women’s EURO 2025. Będzie to pierwszy turniej kobiecej piłki nożnej w całości dostępny w telewizji za darmo. Pierwszy raz w historii mecze z udziałem polskiej reprezentacji kobiet zostaną wyemitowane na antenie głównej Telewizji...
TVP ogłasza beneficjentów  32. akcji „Reklama Dzieciom”
Prawie osiemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 32. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2024 roku w TVP1, tuż po „19:30”, wyniósł 2 229 000 złotych. Był to najlepszy finansowo wynik od 2006 roku. Akcję wsparło 20 reklamodawców.
Wasiak kontra Chalidow – kampania promocyjna CANAL+
Zarówno fanom MMA, jak i miłośnikom serialu TheOffice PL ciężko byłoby sobie wyobrazić starcie zawodowego, legendarnego fightera KSW z fikcyjną postacią jednego z seriali.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764