logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Współpraca zespołu OX Media i Wonga.com

  PR 16.04.2019, przeczytano 573 razy

Agencja marketingowa i software house - OX Media stała się wsparciem technologicznym w zakresie budowy nowego serwisu Wonga. Wonga.com jest firmą specjalizującą się w pożyczkach ratalnych, która na polskim rynku funkcjonuje od 2012 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wspolpraca-zespolu-ox-media-i-wonga.com,382116,artykul.html

Działania opierają się na współpracy bezpośrednio między działami IT obu firm, co stanowi odstępstwo od schematów popularnie powielanych w branży. OX Media pełni rolę równorzędnych partnerów, którzy współpracują nad architekturą informacji oraz specjalistów w zakresie Drupala i bezpieczeństwa witryny.

Dzięki kooperacji na linii działów developerskich obu firm proces budowania gotowego rozwiązania zyska na tempie. Zintegrowane kompetencje pozwolą w krótkim okresie nie tylko zwiększyć intensywność prac, ale i jakość wydań. Partnerskie relacje podmiotów stały się możliwe dzięki doświadczeniu obu zespołów. Tworzone przez OX Media partie oprogramowania są w pełni zintegrowane z systemami Wonga i dostarczane w postaci zbudowanych obrazów Docker wpinanych bezpośrednio do architektury strony.

Zespół developerski OX Media współpracuje w metodyce Agile z Product Ownerem pochodzącym z zespołu Wonga umożliwiając w ten sposób korzystne i pełne wykorzystanie zasad metodyki SCRUM wyciągając z niej najlepsze efekty biznesowe. Współpraca w metodyce SCRUM zapewnia elastyczność i transparentność, jak również umożliwia tworzenie dedykowanych zespołów wspierających poszczególne procesy.

Cała współpraca rozwijana jest na podstawie metodyki DevOps a system budowany w oparciu o Drupal 8 zapewniający bezpieczeństwo witryny nawet przy dużych skokach natężeń ruchu. Współpraca odbywa się za pomocą oprogramowania firmy Atlassian.

Źródło: OX Media

www.oxmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764