Współpraca redakcyjna
Zapraszamy niezależnych specjalistów oraz ekspertów reprezentujących firmy i instytucje do publikowania własnych materiałów - artykułów eksperckich, porad technicznych i warsztatowych, informowania naszych użytkowników o aktualnościach, wydarzeniach i osiągnięciach zawodowych oraz firmowych. Publikacja w Signs.pl to okazja do zaprezentowania próbki własnych kompetencji, przedstawienia oferty, budowania i wzmacniania wizerunku firmy i marek znajdujących się w firmowym portfolio.
Publikowaniu własnych materiałów poświęciliśmy
osobny dział w dziale Pomocy, gdzie znajduje się również informacja o programie Autoreklama dla Autora pozwalającego na uzyskanie pakietu reklamowego w Signs.pl w zamian za teksty o dużych walorach merytorycznych.
Patronat medialny
Ciekawe przedsięwzięcia adresowane do specjalistów z naszej branży mogą liczyć na nasze wsparcie, na które składa się kampania reklamowa oraz publikowanie materiałów prasowych organizatora. W zamian oczekujemy odnotowania faktu objęcia patronatem (i najczęściej zamieszczenia logo) na materiałach związanych z przedsięwzięciem.
Standardowo proponujemy następujący
pakiet informacyjno-promocyjny:
- bieżące publikowanie informacji prasowych, zapowiedzi, podsumowań, materiałów naukowych itp.; w wypadku konkursów możliwa jest prezentacja prac w Galerii signs.pl
- kampania bannerowa obejmująca 100 tys. odsłon reklamy emitowanej na wszystkich stronach serwisu (pod warunkiem umieszczenia logo Signs.pl na materiałach drukowanych w nakładzie co najmniej 1000 egz.)
- umieszczenie linku i logo imprezy objętej patronatem na stronie głównej Signs.pl, sekcji „Patronaty Signs.pl”
Warunkiem objęcia patronatem jest bezwzględne przestrzeganie przez organizatora norm antyspamowych. Nie zgadzamy się na powoływanie się na patronat signs.pl w mailingach naruszających przepisy i standardy antyspamowe.
Nasze oczekiwania:
- Zamieszczenie logo Signs.pl i informacji o współpracy na materiałach konferencyjnych i promujących imprezę oraz (wraz z linkiem) na stronie www organizatora
- Umieszczenie zawierającego logo Signs.pl banera, standu lub innego nośnika o porównywalnym charakterze:
- w sali konferencyjnej lub hali targowej
- przy wejściu do pomieszczenia/budynku
- Zamieszczanie informacji o współpracy w notkach prasowych dotyczących wydarzenia objętego umową
Dotychczas mieliśmy przyjemność współpracować m.in. przy promocji następujących wydarzeń:
- Reklamowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie 2002 (Polskie Żagle.com )
- Targi Reklama i Poligrafia 2003 w Pradze (M.I.P. Group, Czechy)
- Konkursy z cyklu “Inspired Quality” (IQ Marketing)
- Konkurs “Wchłaniamy młode talenty” (IQ Marketing)
- Warsztaty Cyfrowa Kreacja Obrazu (SwiatObrazu.pl)
- Konkurs fotograficzny „Margines” (SwiatObrazu.pl)
- Konferencja „Siła Outdooru” (Business Media Group)
- Targi RemaDays (GJC Inter Media)
- Konferencje z cyklu „Akademia Zarządzania Barwą” (Polski Drukarz)
- Konferencja naukowa „Konsument w sieci” (Uniwersytet Warszawski, 2008)
- Konkurs Biuletynów Firmowych (Agape)
- Międzynarodowe Targi Reklamy PROMO EXPO (PROMO EXPO)
- Targi Euro-Reklama (Międzynarodowe Targi Poznańskie)
- Targi PRINTexpo w Brnie
- Targi Event (MT Targi)
- Targi VISCOM w Duesseldorfie (Reed Exhibitions / Eurobusiness – Haller)
- Pokaz HP Cad & Foto (MET)
- Konferencja „Typografia w świecie mediów” (IT Media)
- Targi Image Desig (Śląskie Centrum Targowe)
- Targi Druk Ekspo (Targi Lublin S.A.)
- Festiwal Druku (OOH Magazine)
- Konkursy z cyklu POS Stars (OOH Magazine)
- Warsztaty z cyklu Dni Druku (SICO Polska)
- Konkursy z cyklu StandOUT (exspace.pl | BEYOND FAIR DESING)
- Konferencje z cyklu Akademia Atrium (Atrium Centrum Ploterowe)
- Konferencja Biznes: E-commerce, marketing internetowy Twojej drukarni (Web2print)
- Targi Reklama360 (Międzynarodowe Targi Poznańskie)
- Kongres Profesjonalistów Public Relations (Exacto)
- Konkurs Japońskie Kadry (Lucky Monday PR&Events)
- Konfrontacje Kreatywne (graffus art&design)
- Konferencje z cyklu Poligraficzne Konfrontacje (SAIP PW)
- Seminarium LFP (Atrium Centrum Ploterowe)
- Projekt „Orli Dom” (Andrzej-Ludwik Włoszczyński)
- Program Success Story with HP Latex (Integart Poland)
- Międzynarodowe Warsztaty Druku na Tekstyliach
- Digital Signage Summit (Pure Conferences)
- Forum Nowe Japońskie Technologie 2015 (Lucky Monday)
- Drzwi Otwarte w Integarcie 2015 (Integart Poland)
- Projekt #STUDENTPRINTNEWS (podczas targów drupa 2016)
- Krakowskie Warsztaty Sitodrukowe 2016 (SICO Polska)
- Konferencje Key2Print na temat e-commerce i marketing on-line w poligrafii (Web2Print)
- Konferencja „Komunikowanie wizualne w dziennikarstwie, reklamie i public relations. Teoria, praktyka, prawo” (Wyższa Szkoła Prawa im. Heleny Chodkowskiej we Wrocławiu)
- Mimaki Inspiration Cup (SICO Polska)
- Konferencja „Innowacyjne opakowania - Projektowanie i produkcja opakowań kartonowych" (Polski Drukarz)
- Szkolenie: Jak pisać do sieci i projektować formaty reklamowe online (CPI)
- Szkolenie: Planowanie kampanii reklamowej od A do Z (CPI)
- Szkolenie: Jak prowadzić blog firmowy (CPI)
- Warsztaty Marketing na Facebooku: Od postów do reklamy (CPI)
- UX/UI conference (GigaCon)
- Międzynarodowy Festiwal i Konkurs Kalendarzy ZOOM ART
- Konferencje z cyklu Label Innovations (Etykiety.pl Etigraf)
- Konferencje z cyklu Digital Signage Trends (PDSA/Marengo)
- Akademia WhitePress (influencer i content marketing)
- Szkolenia z cyklu Mimaki School (SICO Polska)
- Konferencja Packaging: Marketing & Technology (Instytut PWN)
- Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack (Ptak Warsaw Expo)
- Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves
- Konferencja Smart Company – Automatyzacja Gigacon
- SICO Printing Academy 2018
- Konkurs Mistrzowie Lasera 2018 (Colop Polska)
- GOLDEN DRUM 2018: international festival of creativity
Wydawnictwa objęte patronatem Signs.pl:
- Książka „Opakowania a środowisko. Wymagania, standardy, projektowanie, znakowanie” (Wydawnictwo Naukowe PWN)
- E-book „Praktycznie o Influencer Marketingu” (WhitePress)
- E-book „Wizerunek miasta - co jak, dlaczego” (Andrzej-Ludwik Włoszczyński / e-bookowo.pl)
- E-book „Teen marketing – jak komunikować się z pokoleniem digital natives?” (AdNext)
- Książka „Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej” (Wydawnictwo Arkady)