Portal polskiej reklamy wizualnej

Współpraca

Patronat medialny
Ciekawe przedsięwzięcia adresowane do specjalistów z naszej branży mogą liczyć na nasze wsparcie, na które składa się kampania reklamowa oraz publikowanie materiałów prasowych organizatora. W zamian oczekujemy odnotowania faktu objęcia patronatem (i najczęściej zamieszczenia logo) na materiałach związanych z przedsięwzięciem.

Standardowo proponujemy następujący pakiet informacyjno-promocyjny:
  • bieżące publikowanie informacji prasowych, zapowiedzi, podsumowań, materiałów naukowych itp.; w wypadku konkursów możliwa jest prezentacja prac w Galerii signs.pl
  • kampania bannerowa obejmująca 40 tys. odsłon reklamy emitowanej na wszystkich stronach serwisu

Warunkiem objęcia patronatem jest bezwzględne przestrzeganie przez organizatora norm antyspamowych. Nie zgadzamy się na powoływanie się na patronat signs.pl w mailingach naruszających przepisy i standardy antyspamowe.

Dotychczas mieliśmy przyjemność współpracować m.in. przy promocji następujących wydarzeń:
  • Reklamowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie 2002 (Polskie Żagle.com )
  • Targi Reklama i Poligrafia 2003 w Pradze (M.I.P. Group, Czechy)
  • Konkursy "Inspired Quality" (IQ Marketing)
  • Warsztaty Cyfrowa Kreacja Obrazu (SwiatObrazu.pl)
  • Konkurs fotograficzny "Margines" (SwiatObrazu.pl)
  • Konferencja "Siła Outdooru" (Business Media Group)
  • Kolejne edycje Targów RemaDays (GJC Inter Media)
  • Konferencje z cyklu "Akademia Zarządzania Barwą" (Polski Drukarz)
  • Konferencja naukowa "Konsument w sieci" (Uniwersytet Warszawski, 2008)
  • Kolejne edycje Konkursu Biuletynów Firmowych (Agape)
  • Międzynarodowe Targi Reklamy PROMO EXPO (PROMO EXPO)
  • Targi Euroreklama i Poligrafia (Międzynarodowe Targi Poznańskie)
  • Targi PRINTexpo w Brnie
  • Targi Event (MT Targi)
  • Targi VISCOM w Dusseldorfie (Reed Exhibitions)

Nasze oczekiwania:
  • Zamieszczenie logo Signs.pl i informacji o współpracy na materiałach konferencyjnych i promujących imprezę oraz (wraz z linkiem) na stronie www organizatora
  • Umieszczenie zawierającego logo Signs.pl banera, standu lub innego nośnika o porównywalnym charakterze:
    - w sali konferencyjnej lub hali targowej
    - przy wejściu do pomieszczenia/budynku
  • Zamieszczanie informacji o współpracy w notkach prasowych dotyczących wydarzenia objętego umową
R E K L A M A
 
niedziela 22.01.2017, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone