logo
Portal polskiej reklamy wizualnej

Współpraca

Współpraca redakcyjna
Zapraszamy niezależnych specjalistów oraz ekspertów reprezentujących firmy i instytucje do publikowania własnych materiałów - artykułów eksperckich, porad technicznych i warsztatowych, informowania naszych użytkowników o aktualnościach, wydarzeniach i osiągnięciach zawodowych oraz firmowych. Publikacja w Signs.pl to okazja do zaprezentowania próbki własnych kompetencji, przedstawienia oferty, budowania i wzmacniania wizerunku firmy i marek znajdujących się w firmowym portfolio.

Publikowaniu własnych materiałów poświęciliśmy osobny dział w dziale Pomocy, gdzie znajduje się również informacja o programie Autoreklama dla Autora pozwalającego na uzyskanie pakietu reklamowego w Signs.pl w zamian za teksty o dużych walorach merytorycznych.

Patronat medialny
Ciekawe przedsięwzięcia adresowane do specjalistów z naszej branży mogą liczyć na nasze wsparcie, na które składa się kampania reklamowa oraz publikowanie materiałów prasowych organizatora. W zamian oczekujemy odnotowania faktu objęcia patronatem (i najczęściej zamieszczenia logo) na materiałach związanych z przedsięwzięciem.

Standardowo proponujemy następujący pakiet informacyjno-promocyjny:
  • bieżące publikowanie informacji prasowych, zapowiedzi, podsumowań, materiałów naukowych itp.; w wypadku konkursów możliwa jest prezentacja prac w Galerii signs.pl
  • kampania bannerowa obejmująca 100 tys. odsłon reklamy emitowanej na wszystkich stronach serwisu (pod warunkiem umieszczenia logo Signs.pl na materiałach drukowanych w nakładzie co najmniej 1000 egz.)
  • umieszczenie linku i logo imprezy objętej patronatem na stronie głównej Signs.pl, sekcji „Patronaty Signs.pl”

Warunkiem objęcia patronatem jest bezwzględne przestrzeganie przez organizatora norm antyspamowych. Nie zgadzamy się na powoływanie się na patronat signs.pl w mailingach naruszających przepisy i standardy antyspamowe.

Nasze oczekiwania:
  • Zamieszczenie logo Signs.pl i informacji o współpracy na materiałach konferencyjnych i promujących imprezę oraz (wraz z linkiem) na stronie www organizatora
  • Umieszczenie zawierającego logo Signs.pl banera, standu lub innego nośnika o porównywalnym charakterze:
    - w sali konferencyjnej lub hali targowej
    - przy wejściu do pomieszczenia/budynku
  • Zamieszczanie informacji o współpracy w notkach prasowych dotyczących wydarzenia objętego umową

Dotychczas mieliśmy przyjemność współpracować m.in. przy promocji następujących wydarzeń:
  • Reklamowe Mistrzostwa Polski w Żeglarstwie 2002 (Polskie Żagle.com )
  • Targi Reklama i Poligrafia 2003 w Pradze (M.I.P. Group, Czechy)
  • Konkursy z cyklu “Inspired Quality” (IQ Marketing)
  • Konkurs “Wchłaniamy młode talenty” (IQ Marketing)
  • Warsztaty Cyfrowa Kreacja Obrazu (SwiatObrazu.pl)
  • Konkurs fotograficzny „Margines” (SwiatObrazu.pl)
  • Konferencja „Siła Outdooru” (Business Media Group)
  • Targi RemaDays (GJC Inter Media)
  • Konferencje z cyklu „Akademia Zarządzania Barwą” (Polski Drukarz)
  • Konferencja naukowa „Konsument w sieci” (Uniwersytet Warszawski, 2008)
  • Konkurs Biuletynów Firmowych (Agape)
  • Międzynarodowe Targi Reklamy PROMO EXPO (PROMO EXPO)
  • Targi Euro-Reklama (Międzynarodowe Targi Poznańskie)
  • Targi PRINTexpo w Brnie
  • Targi Event (MT Targi)
  • Targi VISCOM w Duesseldorfie (Reed Exhibitions / Eurobusiness – Haller)
  • Pokaz HP Cad & Foto (MET)
  • Konferencja „Typografia w świecie mediów” (IT Media)
  • Targi Image Desig (Śląskie Centrum Targowe)
  • Targi Druk Ekspo (Targi Lublin S.A.)
  • Festiwal Druku (OOH Magazine)
  • Konkursy z cyklu POS Stars (OOH Magazine)
  • Warsztaty z cyklu Dni Druku (SICO Polska)
  • Konkursy z cyklu StandOUT (exspace.pl | BEYOND FAIR DESING)
  • Konferencje z cyklu Akademia Atrium (Atrium Centrum Ploterowe)
  • Konferencja Biznes: E-commerce, marketing internetowy Twojej drukarni (Web2print)
  • Targi Reklama360 (Międzynarodowe Targi Poznańskie)
  • Kongres Profesjonalistów Public Relations (Exacto)
  • Konkurs Japońskie Kadry (Lucky Monday PR&Events)
  • Konfrontacje Kreatywne (graffus art&design)
  • Konferencje z cyklu Poligraficzne Konfrontacje (SAIP PW)
  • Seminarium LFP (Atrium Centrum Ploterowe)
  • Projekt „Orli Dom” (Andrzej-Ludwik Włoszczyński)
  • Program Success Story with HP Latex (Integart Poland)
  • Międzynarodowe Warsztaty Druku na Tekstyliach
  • Digital Signage Summit (Pure Conferences)
  • Forum Nowe Japońskie Technologie 2015 (Lucky Monday)
  • Drzwi Otwarte w Integarcie 2015 (Integart Poland)
  • Projekt #STUDENTPRINTNEWS (podczas targów drupa 2016)
  • Krakowskie Warsztaty Sitodrukowe 2016 (SICO Polska)
  • Konferencje Key2Print na temat e-commerce i marketing on-line w poligrafii (Web2Print)
  • Konferencja „Komunikowanie wizualne w dziennikarstwie, reklamie i public relations. Teoria, praktyka, prawo” (Wyższa Szkoła Prawa im. Heleny Chodkowskiej we Wrocławiu)
  • Mimaki Inspiration Cup (SICO Polska)
  • Konferencja „Innowacyjne opakowania - Projektowanie i produkcja opakowań kartonowych" (Polski Drukarz)
  • Szkolenie: Jak pisać do sieci i projektować formaty reklamowe online (CPI)
  • Szkolenie: Planowanie kampanii reklamowej od A do Z (CPI)
  • Szkolenie: Jak prowadzić blog firmowy (CPI)
  • Warsztaty Marketing na Facebooku: Od postów do reklamy (CPI)
  • UX/UI conference (GigaCon)
  • Międzynarodowy Festiwal i Konkurs Kalendarzy ZOOM ART
  • Konferencje z cyklu Label Innovations (Etykiety.pl Etigraf)
  • Konferencje z cyklu Digital Signage Trends (PDSA/Marengo)
  • Akademia WhitePress (influencer i content marketing)
  • Szkolenia z cyklu Mimaki School (SICO Polska)
  • Konferencja Packaging: Marketing & Technology (Instytut PWN)
  • Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack (Ptak Warsaw Expo)
  • Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves
  • Konferencja Smart Company – Automatyzacja Gigacon
  • SICO Printing Academy 2018
  • Konkurs Mistrzowie Lasera 2018 (Colop Polska)
  • GOLDEN DRUM 2018: international festival of creativity

Wydawnictwa objęte patronatem Signs.pl:
  • Książka „Opakowania a środowisko. Wymagania, standardy, projektowanie, znakowanie” (Wydawnictwo Naukowe PWN)
  • E-book „Praktycznie o Influencer Marketingu” (WhitePress)
  • E-book „Wizerunek miasta - co jak, dlaczego” (Andrzej-Ludwik Włoszczyński / e-bookowo.pl)
  • E-book „Teen marketing – jak komunikować się z pokoleniem digital natives?” (AdNext)
  • Książka „Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej” (Wydawnictwo Arkady)

REKLAMA
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone