logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Wstrząśnij Głodem po nagrodę: Loteria od Nav agency i Mint Media

  PR 04.06.2019, przeczytano 1707 razy
ilustracjastrzałka

13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-wstrzasnij-glodem-po-nagrode%3A-loteria-od-nav-agency-i-mint-media,382750,artykul.html

Celem projektu jest zachęcenie konsumentów do zaangażowania, w czym mają pomóc innowacyjne rozwiązania digitalowe. W ramach współpracy, NAV agency opracowała koncepcję kreatywną, key visual, mechanizm działania dedykowanej strony oraz wszystkie projekty graficzne związane z loterią. Agencja odpowiada także za jej kompleksową organizację i obsługę prawną.

Przetwarzanie zgłoszeń loteryjnych odbywa się za pomocą interaktywnej aplikacji mobilnej, zintegrowanej z systemem generowania kodów na paragonach Biedronki. Za tę część projektu odpowiedzialna jest agencja Mint Media.

Pierwszym krokiem, który muszą wykonać klienci chcący wziąć udział w zabawie, jest zakup  produktu Danio o smaku waniliowym w sklepie sieci Biedronka i wpisanie kodu z paragonu na stronie www.wstrzasnijglodem.pl. Następnie, w celu sprawdzenia wygranej, uczestnicy muszą wstrząsnąć swoim telefonem komórkowym. Moment losowania na ekranie smartfona wspierają dodatkowo krótkie i angażujące animacje, które wydłużają czas pobytu użytkownika w aplikacji i zachęcają do powrotu z kolejnymi kodami z paragonów.

- Wykorzystanie nośnika, jakim są dodatkowe wydruki z kodem przy kasie, jest strzałem w dziesiątkę. Sieć Biedronka oferuje bardzo ograniczone wsparcie na poziomie POSM, a w ten sposób uzyskaliśmy dodatkowy, bardzo silny touchpoint, odpowiadający za blisko połowę zgłoszeń od uczestników. Konsument otrzymuje wydruk z kodem i adresem strony zawsze, kiedy spełni warunek zakupowy – nawet jeśli nie wiedział wcześniej o loterii. To w połączeniu z mobilnym charakterem aplikacji, minimalizuje barierę wejścia. Wszystko, co musisz zrobić to wejść na stronę i wpisać kod, bo warunek zakupowy masz już siłą rzeczy spełniony. – komentuje Tomek Seremet z NAV agency.

Dodatkowo, agencje stworzyły dla sieci sklepów bota na Messengerze, który jest skonfigurowany i zintegrowany z platformą wspierająca moderację – NapoleonCat. Zadaniem bota jest informowanie użytkowników odwiedzających fanpage Biedronki o trwającej akcji i zachęcanie ich do wzięcia udziału w zabawie lub przekierowywanie komunikacji bezpośrednio do działu obsługi klienta.

- Biorąc pod uwagę fakt, że coraz więcej użytkowników Internetu korzysta z niego najczęściej na swoich telefonach oraz, iż ponad 65% Polaków posiada smartfona, zdecydowaliśmy się, aby aplikacja była dostępna tylko z poziomu  mobile. Przełożyło się to bezpośrednio na wzrost liczby zgłoszeń, ponieważ duża część losowań jest realizowana od razu tuż po zakupie w sieci Biedronka. – komentuje Piotr Wojtalewicz z Mint Media.

Źródło: NAV agency, Mint Media

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush - aktywacja promocyjna z dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Streetcom z kampanią influencerską pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
Prosta droga do zawału w kampanii świadomościowej skierowana do młodych
„Serca pilnuj, z prawdą ramię w ramię. Nie jesteś nieśmiertelny, życie to nie film!” – w hiphopowym klipie śpiewa Mikołaj Mądrzyk - Mikser, raper. O tym, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenie dla zdrowia i ryzyko wystąpienia zawału serca także w młodym wieku, w nowej kampanii świadomościowej „Prosta droga do zawału”  młodych Polaków kreatywnie...
Bakalland kontynuuje komunikację pod hasłem „Jesz, co dobre”
Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764