logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wszechstronne efekty w kampanii Volkswagen

  PR 20.05.2019, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka

Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wszechstronne-efekty-w-kampanii-volkswagen,382522,artykul.html

Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX. Po raz pierwszy w Polsce marka zdecydowała się także na użycie niestandardowej formy komunikacji w kinie, jaką jest aroma-marketing, który dodatkowo wzmocni doznania wśród widzów w salach Verva 4DX. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Media Direction. Kreację opracowała agencja DDB. Działania w kinie koordynuje New Age Media.

Zastosowanie marketingu sensorycznego w kampanii ma na celu wzbogacenie przekazu i dodatkowe zaakcentowanie najważniejszych treści zawartych w spocie.

- Technologia 4DX sprawia, że widz doświadcza wszechstronnych bodźców, począwszy od efektów wizualnych, poprzez dźwięk i intensywne bodźce ruchowe, aż po zapach. Dzięki zastosowaniu tak nowoczesnych form przekazu nasi widzowie będą mogli nie tylko zobaczyć, ale i poczuć energię nowego modelu auta. Wielofunkcyjne fotele znajdujące się w salach Verva 4DX dają takie możliwości. – podsumowuje Katarzyna Dziomdziora – Senior Marketing Communications Specialist w Volkswagen Group Polska . Dodatkowo kampania w kinach obejmuje komunikację poza ekranem, w której  zostaną wykorzystane również nośniki Digital Poster Box oraz Video Wall.

Działania w kinach są częścią szerszej kampanii reklamowej w innych mediach, a jej twarzą jest modelka i aktorka Cara Delavigne. Nowy Volkswagen T-Cross będzie promowany między innymi w kanałach TV, prasie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez komunikację on-line.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764