logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wszystkie wymiary rozrywki w nowym spocie TVN

  PR 27.02.2023, przeczytano 697 razy
ilustracja

Wraz ze startem nowego sezonu telewizyjnego zadebiutował wiosenny spot wizerunkowy TVN. Tym razem gwiazdy stacji zabierają widzów do świata wielowymiarowej rozrywki. A taka tej wiosny tylko na antenie TVN.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wszystkie-wymiary-rozrywki-w-nowym-spocie-tvn,399115,artykul.html

Spoty wizerunkowe TVN są nieodzownym elementem każdej ramówki, a ich premiera to wyczekiwany przez wielu moment i sygnał że na antenie pojawiły się nowości. Nie inaczej jest również w tym sezonie. W ostatni weekend lutego gwiazdy wiosennych programów wyruszyły w podróż, aby w otoczeniu spektakularnych efektów wizualnych, wciągnąć widzów we wszystkie wymiary telewizyjnej rozrywki. Bo ta, w nowoczesnym wydaniu i oprawie - nadal ma się świetnie.  A najnowsza oferta programowa TVN jest tego najlepszym dowodem.

- W wiosennym spocie nasze Gwiazdy poruszają się po świecie, który ich samych zaskakuje! Ten świat, wciąga i może być dostosowany do potrzeb odbiorcy. Jest ultranowoczesny, inspirujący, łączy przeszłość z przyszłością i, mimo swojego hi-tech’owego charakteru, posiada duszę – mówi Robert Przyszlak, Dyrektor Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.

Najnowszy spot TVN to niewątpliwy popis najnowszych i najlepszych nowinek audiowizualnych, który pod okiem doświadczonego duetu reżysersko-operatorskiego, Irminy Śliwińskiej i Jakuba Stoleckiego, zapewnia widzom niezapomniane wrażenia na każdym poziomie.

- Gra świateł powoduje, że widz jest cały czas zaskakiwany. Dzięki temu, że kreujemy swój własny świat, inny wymiar, możemy robić rzeczy bardzo nieoczywiste i nie trzymające się rzeczywistości. Całość scenografii jest zbudowana ze światła, z wykorzystaniem laserów, mappingu czy hologramów – uzupełnia Robert Przyszlak.

W tym sezonie do świata wielowymiarowej rozrywki zabierają widzów Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, Olivier Janiak, Hubert Urbański, ekipa prowadzących „Dzień Dobry TVN”, gospodarze „MasterChefa Juniora”, a także gwiazdy „Azji Express”.

- Będziemy rozkwitać w telewizorach, będziemy rozkwitać na planach naszych programów. Tych lubianych, tych już sprawdzonych, tych nowych, tych kolorowych, emocjonalnych, radosnych, ale przede wszystkim, skierowanych do Was, drodzy Widzowie - mówił na planie Damian Michałowski, prowadzący „Dzień Dobry TVN”.

W spocie nie mogło zabraknąć także przedstawicieli seriali, które od lat stanowią trzon każdej telewizyjnej ramówki TVN. W tym sezonie do swojego świata – za pośrednictwem nowego wideo – zapraszają gwiazdy „Mojego agenta” z gościnnym udziałem Magdaleny Boczarskiej i Tomasza Karolaka, „Skazanej” oraz najpopularniejszy ekranowy duet prawników w Polsce – Chyłka i „Zordon”.

- Na planie jest bardzo dużo świateł, laserów, za chwilę pojawi się jeszcze brokat i złoty pył. Można powiedzieć, że jest na bogato i luksusowo, czyli tak, jak zawsze w ramówce TVN - dodała na planie spotu serialowa Joanna Chyłka, czyli Magdalena Cielecka.

Najnowszy spot jest jedynie częścią działań autopromocyjnych towarzyszących wiosennej ramówce stacji TVN.

- Świat, który stworzyliśmy, to nie tylko spot, lecz mnóstwo dodatkowych materiałów, które zmieniają wygląd TVN na kilka miesięcy na wielu platformach. To także specjalne bumpery reklamowe, kręcone na planie shorty i storiesy do social mediów czy dodatkowe materiały wideo na potrzeby naszych platform streamingowych: Playera i VOD.pl. Dzięki temu nasz widz poczuje, że wchodzi do zupełnie innego świata TVN - konkluduje Robert Przyszlak.

  • Reżyseria: Irmina Śliwińska
  • Creative Director: Robert Przyszlak
  • Scenariusz: Irmina Śliwińska, Robert Przyszlak
  • Zdjęcia: Jakub Stolecki, Maciej Edelman
  • Scenografia: Natalia Giza
  • Efekty specjalne: Jacek Chojczak (Green Beam Design), Maciej Dymiński (Confetti System), Tomasz Wysocki (Wizja Multimedia)
  • Kostiumy: Sandra Kowalska
  • Muzyka: Plastic “Do Something (2023 Remix)"
  • Sound Design: Jakub Pietrzak (Juice Sound)
  • Korekcja barwna: Hanna Rudkiewicz (Black Photon)
  • Online/Compositing: Łukasz Zyskowski (Zpost)
  • Producent wykonawczy: Magdalena Pazio
  • Kierownictwo produkcji: Ewa Pszczołowska, Monika Kozioł
  • Produkcja: Dział Autopromocji TVN

Źródło: TVN S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
TVP, PZPN i Betclic planują transmisje rozgrywek piłkarskich
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłaszają plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez 3 lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę. Wszystkie transmisje będą dostępne za darmo w kanałach...
Programy informacyjne TVP na podium. „Pytanie na śniadanie” zyskuje widzów
W poniedziałek, 8 lipca programy informacyjne Telewizji Polskiej – „19.30” i „Teleexpress” znalazły się wśród najliczniej oglądanych tytułów dnia. W lipcu rośnie widownia „Pytania na śniadanie” nadawanego codziennego rano w Dwójce. W TOP10 programów dnia aż 6 pozycji należało do TVP.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764