Wraz ze startem nowego sezonu telewizyjnego zadebiutował wiosenny spot wizerunkowy TVN. Tym razem gwiazdy stacji zabierają widzów do świata wielowymiarowej rozrywki. A taka tej wiosny tylko na antenie TVN.
Spoty wizerunkowe TVN są nieodzownym elementem każdej ramówki, a ich premiera to wyczekiwany przez wielu moment i sygnał że na antenie pojawiły się nowości. Nie inaczej jest również w tym sezonie. W ostatni weekend lutego gwiazdy wiosennych programów wyruszyły w podróż, aby w otoczeniu spektakularnych efektów wizualnych, wciągnąć widzów we wszystkie wymiary telewizyjnej rozrywki. Bo ta, w nowoczesnym wydaniu i oprawie - nadal ma się świetnie. A najnowsza oferta programowa TVN jest tego najlepszym dowodem.
- W wiosennym spocie nasze Gwiazdy poruszają się po świecie, który ich samych zaskakuje! Ten świat, wciąga i może być dostosowany do potrzeb odbiorcy. Jest ultranowoczesny, inspirujący, łączy przeszłość z przyszłością i, mimo swojego hi-tech’owego charakteru, posiada duszę – mówi Robert Przyszlak, Dyrektor Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.
Najnowszy spot TVN to niewątpliwy popis najnowszych i najlepszych nowinek audiowizualnych, który pod okiem doświadczonego duetu reżysersko-operatorskiego, Irminy Śliwińskiej i Jakuba Stoleckiego, zapewnia widzom niezapomniane wrażenia na każdym poziomie.
- Gra świateł powoduje, że widz jest cały czas zaskakiwany. Dzięki temu, że kreujemy swój własny świat, inny wymiar, możemy robić rzeczy bardzo nieoczywiste i nie trzymające się rzeczywistości. Całość scenografii jest zbudowana ze światła, z wykorzystaniem laserów, mappingu czy hologramów – uzupełnia Robert Przyszlak.
W tym sezonie do świata wielowymiarowej rozrywki zabierają widzów Magda Gessler, Kuba Wojewódzki, Olivier Janiak, Hubert Urbański, ekipa prowadzących „Dzień Dobry TVN”, gospodarze „MasterChefa Juniora”, a także gwiazdy „Azji Express”.
- Będziemy rozkwitać w telewizorach, będziemy rozkwitać na planach naszych programów. Tych lubianych, tych już sprawdzonych, tych nowych, tych kolorowych, emocjonalnych, radosnych, ale przede wszystkim, skierowanych do Was, drodzy Widzowie - mówił na planie Damian Michałowski, prowadzący „Dzień Dobry TVN”.
W spocie nie mogło zabraknąć także przedstawicieli seriali, które od lat stanowią trzon każdej telewizyjnej ramówki TVN. W tym sezonie do swojego świata – za pośrednictwem nowego wideo – zapraszają gwiazdy „Mojego agenta” z gościnnym udziałem Magdaleny Boczarskiej i Tomasza Karolaka, „Skazanej” oraz najpopularniejszy ekranowy duet prawników w Polsce – Chyłka i „Zordon”.
- Na planie jest bardzo dużo świateł, laserów, za chwilę pojawi się jeszcze brokat i złoty pył. Można powiedzieć, że jest na bogato i luksusowo, czyli tak, jak zawsze w ramówce TVN - dodała na planie spotu serialowa Joanna Chyłka, czyli Magdalena Cielecka.
Najnowszy spot jest jedynie częścią działań autopromocyjnych towarzyszących wiosennej ramówce stacji TVN.
- Świat, który stworzyliśmy, to nie tylko spot, lecz mnóstwo dodatkowych materiałów, które zmieniają wygląd TVN na kilka miesięcy na wielu platformach. To także specjalne bumpery reklamowe, kręcone na planie shorty i storiesy do social mediów czy dodatkowe materiały wideo na potrzeby naszych platform streamingowych: Playera i VOD.pl. Dzięki temu nasz widz poczuje, że wchodzi do zupełnie innego świata TVN - konkluduje Robert Przyszlak.
- Reżyseria: Irmina Śliwińska
- Creative Director: Robert Przyszlak
- Scenariusz: Irmina Śliwińska, Robert Przyszlak
- Zdjęcia: Jakub Stolecki, Maciej Edelman
- Scenografia: Natalia Giza
- Efekty specjalne: Jacek Chojczak (Green Beam Design), Maciej Dymiński (Confetti System), Tomasz Wysocki (Wizja Multimedia)
- Kostiumy: Sandra Kowalska
- Muzyka: Plastic “Do Something (2023 Remix)"
- Sound Design: Jakub Pietrzak (Juice Sound)
- Korekcja barwna: Hanna Rudkiewicz (Black Photon)
- Online/Compositing: Łukasz Zyskowski (Zpost)
- Producent wykonawczy: Magdalena Pazio
- Kierownictwo produkcji: Ewa Pszczołowska, Monika Kozioł
- Produkcja: Dział Autopromocji TVN
Źródło: TVN S.A.