W środę 6 kwietnia o godzinie 15.30 IAA Polska zaprasza na pierwszą odsłonę nowego cyklu paneli interaktywnych - IAA POWER HOUR. Pod zmienioną nazwą i w odświeżonej formule, co miesiąc na odbiorców czekać będzie duża dawka merytorycznej wiedzy. Pierwsze spotkanie nt. trendów w komunikacji poprowadzi Jovan Protić, Chief Operation Officer RASP, Członek Zarządu IAA Polska, a jego rozmówcami będzie ośmioro wybitnych ekspertów-top managerów.
Podczas panelu zaproszeni goście dostarczą pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy na temat tego, co nas czeka w komunikacji marketingowej w najbliższych miesiącach. W dyskusji wezmą udział przedstawiciele pięciu obszarów związanych z komunikacją marketingową: wydawców, platform internetowych, agencji mediowych, agencji reklamowych, marketerów. W jednym miejscu, w 1,5 godziny swoją wiedzą i perspektywą podzielą się: Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & CEE, Rafał Baran, CEO BRIDGE2FUN, Justyna Duszyńska, CEO/ Managing Director Httpool Polska, Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas, Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe Poland, Ukraine, Baltics, Agata Szeliga-Staszkiewicz, Head of Agencies in CEE, Meta, Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu RTV EURO AGD oraz Michał Wolniak, President & Head of Advisory VMLY&R Poland.
- Z decydentami dużych, kształtujących rynek firm, porozmawiamy o tym, jak zmieni się komunikacja marketingowa w Polsce w tym roku. Dzielenie się wiedzą to jeden z filarów działań IAA Polska. Nasz nowy cykl IAA Power Hour to inicjatywa, dzięki której branżowy dialog i wymiana doświadczeń nabiorą realnych kształtów i będą regularne, ponieważ mamy zamiar spotykać się w tej formule co miesiąc – mówi Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska.
- Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji TUTAJ.
Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy