W środę 18 maja o godzinie 15.30 IAA Polska zaprasza na kolejną odsłonę cyklu paneli interaktywnych - IAA POWER HOUR. Podczas spotkania zaproszeni goście dostarczą pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy na temat influencer marketingu. Dyskusja zapowiada się niezwykle ciekawie, ponieważ wezmą w niej udział uczestnicy procesu komunikacji, znający temat z różnych stron.
Swoją wiedzą, perspektywą i inspiracjami podzielą się:
- Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland,
- Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta,
- Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro,
- Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA.
Wydarzenie poprowadzi Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu i Członek Zarządu IAA Polska.
- Jak wpływowi są influencerzy? Czy warto inwestować we współpracę z nimi, czy może potencjalne ryzyka przewyższają korzyści? Czy istnieje fake reklama? Jakie zmiany zachodzą na linii influencerzy – marketerzy? I jak ewoluuje wykorzystanie platform społecznościowych w tej relacji? Między innymi te pytania postawię moim gościom podczas drugiej odsłony IAA POWER HOUR – zapowiada moderator.
Istotny dla branży temat, ciekawi goście i żywa dyskusja w transmisji live ze studia RASP, odświeżony i przystępny format spotkań – oto wyróżniki IAA POWER HOUR.
- Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji TUTAJ.
Źródło: IAA Polska