logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wszystko co najważniejsze o influencer marketingu - IAA Power Hour

  PR 12.05.2022, przeczytano 329 razy

W środę 18 maja o godzinie 15.30 IAA Polska zaprasza na kolejną odsłonę cyklu paneli interaktywnych - IAA POWER HOUR. Podczas spotkania zaproszeni goście dostarczą pigułkę najbardziej aktualnej wiedzy na temat influencer marketingu. Dyskusja zapowiada się niezwykle ciekawie, ponieważ wezmą w niej udział uczestnicy procesu komunikacji, znający temat z różnych stron.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wszystko-co-najwazniejsze-o-influencer-marketingu---iaa-power-hour,395800,artykul.html

Swoją wiedzą, perspektywą i inspiracjami podzielą się:

  • Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland,
  • Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta,
  • Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro,
  • Jacek Olechowski, Founder & CEO, MEDIACAP SA.

Wydarzenie poprowadzi Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C w Polkomtelu i Członek Zarządu IAA Polska.

- Jak wpływowi są influencerzy? Czy warto inwestować we współpracę z nimi, czy może potencjalne ryzyka przewyższają korzyści? Czy istnieje fake reklama?  Jakie zmiany zachodzą na linii influencerzy – marketerzy? I jak ewoluuje wykorzystanie platform społecznościowych w tej relacji? Między innymi te pytania postawię moim gościom podczas drugiej odsłony IAA POWER HOUR – zapowiada moderator.

Istotny dla branży temat, ciekawi goście i żywa dyskusja w transmisji live ze studia RASP, odświeżony i przystępny format spotkań – oto wyróżniki IAA POWER HOUR.

  • Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji TUTAJ.

Źródło: IAA Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764