logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wszystko o email marketingu dla e-commerce w jednym miejscu

  PR 23.03.2017, przeczytano 754 razy
ilustracjastrzałka

Dobra wiadomość dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych. Na rynku w formie e-booka pojawił się eCommerce Email Book, w którym znajdziecie wszystko na temat skutecznego email marketingu dla waszego eSklepu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wszystko-o-email-marketingu-dla-e-commerce-w-jednym-miejscu--,31920,artykul.html

Ebook ma na celu przybliżenie wszystkim zainteresowanym zagadnień związanych z email marketingiem dla e-commerce. Z publikacji dowiesz się czym jest ecommerce email marketing i marketing automation a także jak działa machine learning i jak możesz wykorzystać to w swoim biznesie. Znajdziemy w nim również porady jak odpowiednio napisać newsletter, aby zainteresował odbiorcę, co zrobić żeby klient powrócił do naszego sklepu oraz wiele innych. Przeznaczony jest dla każdego kto posiada sklep internetowy, ale również ci którzy po prostu interesują się automatyzacją marketingu znajdą w nim wartościowe treści.

Porady zawarte w ebooku poparte są przykładami z istniejącego systemu do automatyzacji marketingu, edrone, stworzonego specjalnie na potrzeby e-commerce. Ebook zawiera również case study sklepów internetowych, które już z powodzeniem używają wspomnianego narzędzia. Zobaczymy więc przykłady wymiernych korzyści płynących z automatyzacji marketingu. Dodatkowo dla osób, które pobiorą ebook’a firma edrone oferuje 50% zniżki na abonament.

W opracowaniu publikacji brali udział Aks Kojic, content marketer z Mearketing.com, oraz Michał Blak i Maciej Mozolewski z firmy edrone. Ebook jest kompleksowym przewodnikiem po świecie email marketingu dla e-commerce. Napisany przez praktyków zawiera tylko sprawdzone i pewne porady i tezy.

Źródło: edrone

www.edrone.me

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764