logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wszystko w naszych rękach - kampania McDonald’s

  PR 30.04.2020, przeczytano 1200 razy

McDonald’s Polska startuje z kampanią „Wszystko w naszych rękach”. Jej celem jest promocja częstego i odpowiedniego mycia rąk w angażujący użytkowników mediów społecznościowych sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wszystko-w-naszych-rekach---kampania-mcdonald%E2%80%99s,386827,artykul.html

- Częste mycie rąk przez 30 sekund jest teraz niezwykle ważne. Wszyscy robimy to dla wspólnego bezpieczeństwa. W restauracjach McDonald’s standardy odpowiedniego mycia rąk są z nami od zawsze. Poprzez naszą kampanię chcemy pokazać, że mycie rąk może również angażować i być po prostu fajne - mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Koncepcja kampanii opiera się na specjalnie przygotowanym 30 sekundowym utworze oraz dedykowanym do niego układzie choreograficznym skupiającym się na myciu rąk. Utwór muzyczny przygotował Holak, raper, artysta młodego pokolenia.

- Cieszę, się, że wziąłem udział w tej aktywacji. Chodzi o to, żeby przypomnieć jak istotne jest mycie rąk. Liczę, że dzięki formie w jakiej to zrobiliśmy, temat trafi do młodszych, a idea zostanie utrwalona. Myślę, że wszyscy możemy na tym skorzystać - mówi Mateusz Holak, raper.

Viralową akcję McDonald’s Polska rozpoczyna na TikToku z udziałem Z udziałem Oliwii, która na co dzień pracuje w restauracji McDonald’s w Białymstoku oraz postaci znanej z wcześniejszych reklam marki.

- Postać Babci, znana z reklamy kanapki McMuffin Twarożek i Rzodkiewka wywołała dużo pozytywnych emocji wśród odbiorców spotu. Po raz kolejny chcemy wywołać uśmiech na ich twarzach, dlatego do kampanii ponownie zaangażowaliśmy aktora - dodaje Anna Borys-Karwacka.

Kampania będzie miała miejsce na serwisach: TikTok, Instagram, Facebook i YouTube.

Źródło: McDonald’s Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764