logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wszystko w naszych rękach - kampania McDonald’s

  PR 30.04.2020, przeczytano 453 razy

McDonald’s Polska startuje z kampanią „Wszystko w naszych rękach”. Jej celem jest promocja częstego i odpowiedniego mycia rąk w angażujący użytkowników mediów społecznościowych sposób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wszystko-w-naszych-rekach---kampania-mcdonald%E2%80%99s,386827,artykul.html

- Częste mycie rąk przez 30 sekund jest teraz niezwykle ważne. Wszyscy robimy to dla wspólnego bezpieczeństwa. W restauracjach McDonald’s standardy odpowiedniego mycia rąk są z nami od zawsze. Poprzez naszą kampanię chcemy pokazać, że mycie rąk może również angażować i być po prostu fajne - mówi Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych McDonald’s Polska.

Koncepcja kampanii opiera się na specjalnie przygotowanym 30 sekundowym utworze oraz dedykowanym do niego układzie choreograficznym skupiającym się na myciu rąk. Utwór muzyczny przygotował Holak, raper, artysta młodego pokolenia.

- Cieszę, się, że wziąłem udział w tej aktywacji. Chodzi o to, żeby przypomnieć jak istotne jest mycie rąk. Liczę, że dzięki formie w jakiej to zrobiliśmy, temat trafi do młodszych, a idea zostanie utrwalona. Myślę, że wszyscy możemy na tym skorzystać - mówi Mateusz Holak, raper.

Viralową akcję McDonald’s Polska rozpoczyna na TikToku z udziałem Z udziałem Oliwii, która na co dzień pracuje w restauracji McDonald’s w Białymstoku oraz postaci znanej z wcześniejszych reklam marki.

- Postać Babci, znana z reklamy kanapki McMuffin Twarożek i Rzodkiewka wywołała dużo pozytywnych emocji wśród odbiorców spotu. Po raz kolejny chcemy wywołać uśmiech na ich twarzach, dlatego do kampanii ponownie zaangażowaliśmy aktora - dodaje Anna Borys-Karwacka.

Kampania będzie miała miejsce na serwisach: TikTok, Instagram, Facebook i YouTube.

Źródło: McDonald’s Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy
Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu...
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online
„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich...
Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
Fundacja Łąka rozpoczęła współpracę z agencją marketingu internetowego Result Media. Dzięki tej współpracy jej misja, edukacja przyrodnicza i działania prospołeczne dotrą do coraz większego grona osób, którym bliski są idee ekologiczne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764