logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Wszystkobędziedobrze – Niepodległa i polscy artyści dodają otuchy

  PR 03.04.2020, przeczytano 624 razy
ilustracja

Solidarność to jedna z najważniejszych wartości międzyludzkich, szczególnie bliska Polakom. W trudnych chwilach potrafimy się zjednoczyć i wspólnie zmierzyć z kryzysem. Biuro Programu „Niepodległa” wraz z gwiazdami polskiej muzyki przygotowało projekt #wszystkobędziedobrze przypominający, że także w czasie pandemii, kiedy towarzyszy nam niepokój, mimo konieczności zachowania fizycznego dystansu, cały czas jesteśmy razem i wspólnie uda nam się przetrwać trudne chwile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wszystkobedziedobrze-%E2%80%93-niepodlegla-i-polscy-artysci-dodaja-otuchy,386409,artykul.html

- Słowa mają ogromną moc, a ich siła daje nadzieję i mobilizuje nas do walki. Dobrym słowem, drobnym gestem możemy wywołać uśmiech na czyjejś twarzy, sprawić, że dzień, tydzień czy miesiąc staną się lepsze. Niech słowa ubrane w dźwięki staną się muzycznym antidotum na niepokój – wyjaśnia Jan Kowalski, dyrektor Biura Programu „Niepodległa”. - Chcemy wesprzeć tym muzycznym akcentem wszystkich, którzy dziś troszczą się o nasze zdrowie – pracowników służb medycznych, ratowników, lekarzy, laborantów, epidemiologów, a także codziennych bezimiennych bohaterów, których praca jest równie ważna: policjantów, pracowników handlu, wolontariuszy, pomagających sobie wzajemnie sąsiadów i tych, którzy po prostu pozostali w domach, konsekwentnie stosując się do zaleceń, by zapobiec rozprzestrzenianiu się epidemii – opowiada.

Biuro Programu „Niepodległa” zaprosiło do wyjątkowego projektu muzycznego wykonawców, którzy we wspólnym utworze dodają nam wszystkim otuchy i przypominają, że choć teraz nastał czas próby, to wkrótce wrócimy do normalnego życia.

O tym, że wszystko będzie dobrze, zapewniają nas: Wojtek Cugowski, Edyta Golec, Łukasz Golec, Paweł Golec, Natalia Kawalec, Piotr Kupicha (Feel), Halina Mlynkova, Piotr Sołoducha (Enej), zespół TULIA oraz Roksana Węgiel. Autorem słów i muzyki jest Wojciech Byrski, a producentem muzycznym Marcin Kindla.

Miliony ludzi na całym świecie łączy teraz jedno przesłanie: #wszystkobędziedobrze. Choć na co dzień wiele nas różni, w obliczu pandemii musimy pokazać naszą jedność i solidarność. Pokażmy światu, że jesteśmy razem i zaśpiewajmy wspólnie, stawiając muzyczną granicę obawom - uwierzmy, że wkrótce #wszystkobędziedobrze.

Utwór został nagrany i przygotowany zgodnie z wymogami stanu epidemii – każdy z artystów nagrywał swoją partię indywidualnie zgodnie z zaleceniem #zostańwdomu. Zapraszamy wszystkich do pozostania w domach – jeżeli to tylko możliwe – i wspólnego zaśpiewania #wszystkobędziedobrze.

Akcja #wszystkobedziedobrze wpisuje się w międzynarodowy trend #andratuttobene zapoczątkowany we Włoszech.

Źródło: Biuro Programu Niepodległa

www.niepodlegla.gov.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764