logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii

  PR 03.08.2020, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego pochodzenia. Dodatkowo, po raz pierwszy zostanie zaprezentowane nowe logo Islandzkiej Federacji Piłkarskiej, którego wzór łączy symbole duchów czuwających nad krajem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/puma%3A-wulkaniczny-krajobraz-na-koszulkach-reprezentacji-islandii,387976,artykul.html

Widoczny na całej powierzchni koszulki wzór bezpośrednio nawiązuje do zapierającego dech w piersiach krajobrazu, powstałego w wyniku aktywności wulkanicznej. Islandia położona jest na styku płyt tektonicznych, czego efektem są spektakularne formacje skalne o rozmaitych kształtach i kolorach powstałe z zastygniętego na powierzchni ziemi bazaltu. Ta często występująca na wyspie skała reaguje z lodowatym świeżym powietrzem, tworząc unikalne kolumny, których symbolem są czerwone paski umieszczone na prawdziwie elektryzującym niebieskim tle koszulki. Dopełnieniem kompletu są spodenki i skarpetki w tym samym kolorze.

Na koszulce znajduje się również nowe logo Islandzkiej Federacji Piłkarskiej, którego wzór łączy w sobie duchy Islandii mające chronić wyspę i jej mieszkańców. Herb reprezentuje solidarność oraz nieustępliwość Islandczyków na boisku, której powinny obawiać się wszystkie drużyny przeciwne. Ten nowoczesny projekt w sposób symboliczny łączy w jedną całość cztery pochodzące z lokalnych podań i legend opiekuńcze duchy wyspy: byka olbrzyma, sępa i smoka.

Nowa koszulka Islandzkiej Federacji Piłkarskiej dostępna będzie od 10 sierpnia w przedsprzedaży, a od 21 sierpnia będzie ją można kupić na stronie PUMA.com, w wyselekcjonowanych sklepach stacjonarnych PUMA oraz u wybranych partnerów handlowych na cały świecie.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764