logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#wWasJestMoc – Enea kibicuje Olimpijskiej Reprezentacji Polski

  PR 26.07.2024, przeczytano 387 razy
ilustracjastrzałka

Przed nami Igrzyska XXXIII Olimpiady Paryż 2024, na których wystąpi liczna reprezentacja Polski. Pod hasłem #wWasJestMoc, Enea - sponsor Olimpijskiej Reprezentacji Polski zachęca do kibicowania biało-czerwonym i wspólnego przeżywania sportowych emocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wwasjestmoc-%E2%80%93-enea-kibicuje-olimpijskiej-reprezentacji-polski,405133,artykul.html

Enea od lat wspiera sport zawodowy i amatorski. Jako członek Rodziny Olimpijskiej, firma angażuje się we wsparcie zawodników Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w przygotowaniach do zawodów. Ponadto jest partnerem Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Triathlonu, Polskiego Związku Tenisa Stołowego, Polskiego Związku Koszykówki, Polskiego Związku Rugby oraz Polskiego Związku Sportowego Cheerleadingu.

Przy okazji rozpoczynających się Igrzysk XXXIII Olimpiady Paryż 2024 firma integruje swoich pracowników, klientów i kibiców wokół działań oraz aktywności związanych ze świętem sportu w stolicy Francji.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

„Mocne pytania” – ciekawe odpowiedzi

Najważniejsza wygrana? Nowy cel sportowy do osiągnięcia? Porada dla początkujących sportowców? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć w krótkich rozmowach ze sportowcami. Przed kamerami Enei rozmawiali: ambasadorki marki Enea - lekkoatletka Pia Skrzyszowska oraz tenisistka stołowa Natalia Partyka; wioślarki Martyna Radosz i Katarzyna Wełna; sprinter Marek Zakrzewski oraz lekkoatleta, szef misji olimpijskiej w Paryżu 2024 Tomasz Majewski. Wywiady przybliżają sylwetki naszych mistrzów w nietuzinkowy sposób, pokazując ich charakter i osobowość, ujawniając ciekawostki z życia prywatnego

Pierwszy z 10 odcinków serii „Mocnych pytań” jest już dostępny na kanale YouTube Enei: www.youtube.com/watch?v=NjTYeRSc1V8. Kolejne będą udostępnianie codziennie, od 30 lipca. Wszystkie zostaną opublikowane również na Facebooku Enei i w innych kanałach mediów społecznościowych Grupy.

Konkurs olimpijski dla klientów indywidualnych Enei

Pod hasłem #DodajemyEnergii Enea zaprasza klientów indywidualnych do wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania jest 10 smartwatchów GT 2e. Do konkursu mogą przystąpić klienci indywidualni, którzy w okresie od 7 czerwca do 11 sierpnia zdecydują się i podpiszą umowę na zakup energii elektrycznej w ramach ofert ENERGIA+ Fachowiec lub ENERGIA+ Pomoc IT poprzez jeden z dwóch zdalnych kanałów kontaktu: eBOK lub eFormularze. Następnie należy ułożyć hasło dopingujące polską reprezentację podczas igrzysk olimpijskich w Paryżu i zarejestrować swoje zgłoszenie, wypełniając formularz znajdujący się na stronie enea.pl/konkurs. Nagrodzonych zostanie 10 osób.

Lista zwycięzców zostanie ogłoszona do 12 września na stronie enea.pl/konkurs. Wszyscy zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu pięciu dni od dnia ogłoszenia wyników.

#wWasJestMoc

Na ostatniej olimpiadzie w Tokio Polacy zdobyli 14 medali: 4 złote, 5 srebrnych i 5 brązowych. Czy teraz będzie ich więcej? Olimpijczycy czekają na wsparcie i doping kibiców. Obecni na francuskich arenach sportowych i przed telewizorami na całym świecie kibice, czekają na sportowe emocje, rekordy i występy, której przejdą do historii igrzysk olimpijskich. 

Źródło: Enea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy influencerzy organizują nam już Święta?
Święta Bożego Narodzenia są jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu Polaków – czasem pełnym tradycji, rodzinnych spotkań i refleksji. W ostatnich latach można jednak zauważyć zmieniające się podejście do celebracji tych wyjątkowych dni. Pod wpływem mediów społecznościowych, a zwłaszcza działalności influencerów,...
Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764