logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

WWF Polska i first aid communication team wzywają do działania

  PR 11.10.2024, przeczytano 328 razy
ilustracjastrzałka

Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt. Za projekt odpowiada zespół Olgi Walentynowicz, head of sustainable lifestyle communication, który specjalizuje się w kreacji strategii komunikacyjnych dla kampanii środowiskowych i klimatycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wwf-polska-i-first-aid-communication-team-wzywaja-do-dzialania,406053,artykul.html

Living Planet Report to publikacja, którą WWF wydaje co dwa lata. Jest to jedno z najważniejszych źródeł wiedzy na temat stanu globalnych ekosystemów i ich reakcji na zmiany klimatyczne oraz utratę bioróżnorodności. Kluczowym wskaźnikiem raportu jest Living Planet Index (LPI), opracowywany przez Zoological Society of London, który mierzy spadek liczebności gatunków kręgowych na całym świecie.

- To już kolejny raz, kiedy mamy możliwość współpracować z WWF Polska przy komunikacji Living Planet Report, a nasze partnerstwo z Fundacją trwa od 2010 roku. Jako agencja wierzymy, że projekty związane z ochroną środowiska mają ogromne znaczenie społeczne jeśli są dobrze komunikowane. Z dumą i satysfakcją wspieramy WWF w ich misji – opracowując strategie komunikacyjne i budując świadomość na temat kluczowych wyzwań dla przyszłości naszej planety. Mamy nadzieję, że kolejne edycje raportu będą prezentowały tendencje odwrotne niż aktulne – komentuje Anna Jechna Grabska, CEO first aid communication team.

Najnowsze dane Living Planet Report mówią o tym, że pozostało nam już tylko 27 proc. żyjącej planety. Oznacza to, że w ciągu ostatnich 50 lat (1970-2020) średnia liczebność monitorowanych populacji dzikich gatunków zmniejszyła się o 73 proc. Naukowcy przekonują, że to katastrofalny wynik i ostrzegają przed zbliżającymi się punktami krytycznymi. Po ich przekroczeniu to ludzie mogą być kolejnym zagrożonym gatunkiem. Dla naszej przyszłości kluczowe będzie najbliższe 5 lat – jeśli wdrożymy proponowane w raporcie rozwiązania, będziemy mieć szansę na zatrzymanie dalszej degradacji bioróżnorodności i ekosystemów.

Dlatego na stronie Fundacji WWF Polska zamieszczona została petycja do Premiera RP, wzywająca do podjęcia natychmiastowych działań: https://www.wwf.pl/petycje/living-planet-report-2024/

Źródło: first aid communication team

first-aid.com.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja first aid communication team specjalizuje się w realizacji projektów i kampanii, które powstają w nurcie strategii ESG i kształtują zrozumienie oraz zaangażowanie w budowę świata w opraciu o zrównoważony rozwój. Dzięki wieloletniej współpracy z sektorem NGO, zespół zdobywa wiedzę oraz unikalne doświadczenie w kreowaniu strategii komunikacyjnych, które skutecznie angażują odbiorców i podnoszą świadomość m.in. na temat kluczowych problemów środowiskowych i sposobów na ich systemowe rozwiązanie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764