Program edukacyjny „Wybieram wodę” powstał dzięki pasji i zaangażowaniu w promocję zdrowego stylu życia Polaków. Opiera się on na bardzo prostym fakcie, że woda jest ciągle niedoceniana, a zarazem niezbędna.
Ta ogólnopolska społeczna kampania edukacyjna to wspólna inicjatywa Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Instytutu Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Działania programu będą zwracać szczególną uwagę na to, jak ważną rolę w zachowaniu zdrowia odgrywa prawidłowe nawodnienie organizmu.
Program edukacyjny „Wybieram wodę” stał się okazją do spotkania i pierwszej w Polsce debaty, podczas której liderzy opinii z zakresu kształtowania prawidłowych nawyków żywieniowych, producenci wody oraz przedstawiciele wodociągów wspólnym głosem wypowiadali się o konieczności ochrony zasobów wodnych i prawidłowego nawodnienia Polaków. Ambasadorką programu została Justyna Steczkowska.
Program „Wybieram wodę” ma na celu promocję korzyści płynących z picia wody, zarówno wodociągowej, jak i butelkowanej, dlatego wśród ekspertów zasiadł również Prezes Nestlé Waters Polska S.A. -Tomasz Rasztawicki. Podzielił się on z gośćmi danymi sprzedażowymi oraz preferencjami konsumentów, co do rodzaju wybieranych rodzajów wody butelkowanej.
Źródło: Quality Public Relations