logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową

  PR 26.06.2019, przeczytano 324 razy
ilustracjastrzałka

24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wybieramyprawde-%E2%80%93-onet-z-nowa-kampania-wizerunkowa,383016,artykul.html

Myślą przewodnią nowej kampanii wizerunkowej Onetu jest wyższość prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia – relacji koleżeńskich i rodzinnych, kreowania własnego wizerunku w Internecie, niezależnie od wieku, płci czy statusu społecznego. Na dedykowanej stronie www.prawda.onet.pl, znajdą się treści redakcyjne przygotowane przez dziennikarzy portalu. Przygotowano szeroki wybór materiałów obejmujących różne dziedziny życia – od prawdy i fałszu w sporcie, życiu codziennym i relacjach międzyludzkich, a także w biznesie i polityce. W kampanię zaangażuje się cały zespół redakcyjny Onetu – dziennikarze wszystkich działów będą pokazywać, jak odkrywali prawdę i jakie to przyniosło efekty.

- Według Reuters Institute Onet jest pierwszym źródłem informacji online w Polsce oraz medium internetowym o największym zaufaniu. To dla nas ogromna radość, ale również odpowiedzialność. W zeszłym roku kampanią #100 lat Polsko zachęcaliśmy do szukania zgody w podzielonym społeczeństwie, pokazując, że więcej nas łączy niż dzieli.  Celem naszej nowej akcji jest chęć wywołania refleksji o prawdzie i kłamstwie, o tym co jest realne a co wymyślone, co jest faktem a co fake newsem.  Kłamstwo dotyczy każdego i na różny sposób dotyka ludzi.  My chcemy wykorzystać siłę naszego medium i zachęcić do dyskusji na temat naszych zachowań, zarówno w mediach społecznościowych jak i w relacjach z bliskimi, zachęcić do poszukiwania prawdy we własnym życiu oraz w przekazach medialnych. Kłamstwo jest często łatwiejsze, ale wierzymy, że tylko prawda może coś zmienić na lepsze – mówi Olga Korolec, dyrektor marketingu Ringier Axel Springer Polska.

Działania redakcyjne Onetu będą wspierane kampanią reklamową w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach OOH i w kinach. Spoty będą emitowane w kanałach grupy TVN, w TV Puls na kanale Stopklatka oraz w Kino Polska, Zoom TV, Kino TV, a także w kinach sieci Cinema City, Multikino, Helios oraz we współpracy z Kinads. Kampania obejmie stacje radiowe z grupy RMF, Polskie Radio, Złote Przeboje, Rock Radio. W akcję zaangażowane będą także media należące do Ringier Axel Springer Polska – wszystkie serwisy internetowe oraz Newsweek, Fakt, Przegląd Sportowy, Komputer Świat i Auto Świat.

W ramach kampanii prowadzone będą również działania niestandardowe. Wśród nich będą live photo, interaktywne grafiki, specjalne efekty AR do aparatu na Facebooku, plansze 360°.

Kampanię przygotował Dział Marketingu i Dział Kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Bridge2fun. Media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Flota Filmowa.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764