logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wybierz swój skład – kampania Plusa

  PR 08.06.2025, przeczytano 342 razy
ilustracja

W swojej nowej kampanii Plus pokazuje, że wybór usług telekomunikacyjnych może być prosty, jak... wybór składu na mecz. A skoro o składach mowa – nie mogło zabraknąć najmocniejszych zawodników. Do gry wchodzą siatkarze Reprezentacji Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wybierz-swoj-sklad-%E2%80%93-kampania-plusa,409177,artykul.html

Przy piłce Bartosz Kurek, kibice szaleją! Drużyna naradza się z trenerem przed ostatnim, decydującym zagraniem. Sercem na boisku, a ciałem na kanapie kibic reprezentacji mówi, że on wystawiłby Bednorza… Okazuje się, że siatkarze, łącznie z trenerem go słyszą, po czym Nikola Grbić… rzeczywiście wybiera Bartosza.

To tak można?

Z Plusem – można! I tak jak trener wybiera zawodników na boisku, tak teraz każdy klient może wybrać swój najlepszy skład usług spośród – światłowodu, telewizji, internetu mobilnego, abonamentu komórkowego oraz streamingów. Dwie wybrane usługi będą dostępne łącznie za 80 zł/mies. po rabatach.

Gdy trwa mecz, a emocje sięgają zenitu niemal każdy kibic zmienia się w najlepszego selekcjonera. Bycie ekspertem od wszystkiego – czyli sytuacja powszechnie znana, niezależnie od oglądanej dyscypliny stał się inspiracją do naszego najnowszego spotu. Ponieważ Plus od ponad 27 lat z dumą wspiera Polską Siatkówkę – za co niedawno zostaliśmy wyróżnieni statuetką – Diamentem 25-lecia Polskiej Ligi Siatkówki, a najnowsza oferta jest dla nas szczególnie ważna, to wybór głównych bohaterów był oczywisty – mówi Karolina Walo, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Plusa.

Nowa kampania to połączenie emocji, siatkarskich pasji i codziennych wyborów – czyli tego, co Polacy lubią najbardziej. Plus robi wszystko, by ich decyzje były równie trafne, jak skuteczne zagrywki naszych reprezentantów.

Na boisku, w reklamie, w sercach kibiców

Spoty reklamowe prezentowane będą w czasie, gdy siatkarskie emocje sięgają zenitu, a zawodnicy mają ręce pełne roboty. Właśnie wystartował sezon reprezentacyjny. W ten weekend Biało-Czerwoni dzielnie walczyli podczas Silesia Cup 2025 w Katowicach. Już niedługo startuje VNL 2025 – Siatkarska Liga Narodów Kobiet i Mężczyzn, a na przełomie sierpnia i września czekają nas Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Kobiet i Mężczyzn.

Kampania ma zasięg 360° – obejmuje TV, YouTube, social media, digital, outdoor, nośniki lokalne, a nawet paczkomaty.

Dodatkowo Plus rusza również z szeroko zakrojoną kampanią lokalną. Działania prowadzone będą w aż 30 miastach w całej Polsce, na 304 nośnikach OOH i DOOH – w tym na paczkomatach, tablicach reklamowych i ekranach cyfrowych. Ponadto, zaplanowana została intensywna kampania DOOH na 36 widowiskowych ekranach w 22 centrach handlowych siedmiu największych miast: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Szczecinie.

Metryczka kampanii:

  • Nazwa: To Ty tutaj ustalasz skład!
  • Klient: Plus
  • Zarządzający projektem po stronie klienta: Karolina Walo, Małgorzata Lenarczyk, Klaudia Fałek
  • Dom produkcyjny: TFP
  • Agencja: Freundschaft
  • Reżyser: Antoni Nykowski

Źródło: Polkomtel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764