Anwim S.A., właściciel marki MOYA - trzeciej największej i najszybciej rozwijającej się sieci stacji paliw w Polsce - startuje z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybór profesjonalistów”. Jej celem jest umocnienie wizerunku marki MOYA jako dostawcy najwyższej jakości paliw, z których korzystają profesjonaliści - kierowcy, ratownicy i służby niosące pomoc innym każdego dnia.
Kampania oparta jest na silnym przekazie emocjonalnym i racjonalnym: jakość MOYA jest potwierdzona przez certyfikat TankQ i tych, którzy nie mogą pozwolić sobie na kompromisy. Ambasadorami jakości są m.in. Fundacja Jednym Śladem - zespół motocyklowych ratowników medycznych, OSP Ratownictwo Wodne Gdynia, OPOLSAR - jednostka poszukiwawczo-ratownicza z psami tropiącymi, oraz Gosia Prus - kierowca rajdowy.
„To niezwykle ważna kampania w historii naszej firmy. Od lat konsekwentnie budujemy pozycję MOYA jako marki bliskiej kierowcom - zarówno indywidualnym, jak i flotowym. Ale dziś idziemy o krok dalej. Nasza marka to nie tylko dostępność i dobra cena. Chcemy, by MOYA kojarzyła się z zaufaniem, bezpieczeństwem i profesjonalizmem - wartościami, które liczą się najbardziej, gdy w grę wchodzi ludzkie życie. Dlatego w naszej kampanii oddajemy głos prawdziwym bohaterom - ratownikom, strażakom, kierowcom specjalistycznych pojazdów, a także zapewniającym poprawne funkcjonowanie łańcucha dostaw, kierowcom ciężarówek i kurierom. Kto, jeśli nie służby ratunkowe i zawodowi kierowcy, najlepiej zweryfikuje jakość naszych paliw? To oni każdego dnia mierzą się z ekstremalnymi warunkami i potrzebują rozwiązań, na których mogą polegać bez względu na sytuację. Fakt, że wybierają paliwo MOYA, to dla nas najlepsza rekomendacja” - mówi Andrzej Kondys, członek zarządu Anwim S.A.
Kampania zakłada szeroką obecność w mediach tradycyjnych i cyfrowych, w tym emisję spotów, aktywności w social media. To początek długofalowej strategii budowania świadomości marki, której hasłem przewodnim jest „JAKOŚĆ, KTÓRA SŁUŻY WSZYSTKIM”. MOYA nie ogranicza się do słów - dostarcza paliwo dla partnerów społecznych, wspierając ich działania na rzecz bezpieczeństwa na drogach, wodach i w górach. Paliwa z logo MOYA napędzają m.in. motocykle ratunkowe, łodzie, skutery wodne i pojazdy poszukiwawcze.
„W naszej pracy nie ma miejsca na kompromisy - ani jeśli chodzi o sprzęt, ani o paliwo. Każda minuta ma znaczenie, gdy ruszamy do akcji ratunkowej. Potrzebujemy pewności, że silniki w łodziach, skuterach czy samochodach terenowych zadziałają od razu i bez zarzutu, nawet w trudnych warunkach. Dlatego jakość paliwa jest dla nas kluczowa. Cieszymy się, że możemy współpracować z MOYA, bo wiemy, że korzystamy z produktu, który nas nie zawiedzie. To realne wsparcie w naszej codziennej służbie” - Jakub Friedenberger strażak, ratownik wodny w OSP Ratownictwo Wodne Gdynia.
Kampania „Wybór profesjonalistów” stanowi kolejny krok w budowie silnego i wiarygodnego wizerunku marki MOYA, która jest już obecna w ponad pięciuset lokalizacjach na terenie całej Polski i obsługuje na co dzień ponad 300 tys. firm oraz miliony kierowców indywidualnych. MOYA, oprócz paliw, rozwija ofertę pozapaliwową, gastronomię Caffe MOYA i infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych, odpowiadając na wyzwania transformacji energetycznej.
Źródło: Anwim S.A.