logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza poszerza ofertę subskrypcyjną dla klientów B2B

  PR 28.08.2024, przeczytano 328 razy
ilustracja

Do oferty „Odblokuj potencjał pracownika”, którą „Wyborcza” proponuje jako formę benefitu dla pracowników oraz pracowniczek firm i instytucji, dołączono praktyczne kursy e-learnigowe związane z wellbeingiem. Organizacje posiadające subskrypcję serwisu Wyborcza.pl w formie benefitu mogą skorzystać z wybranych kursów w ramach w specjalnej atrakcyjnej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza-poszerza-oferte-subskrypcyjna-dla-klientow-b2b,405459,artykul.html

„Wyborcza” poszerza ofertę subskrypcyjną dla firm, wprowadzając nowoczesne rozwiązania. W ramach popularnej wśród przedsiębiorstw i instytucji oferty „Odblokuj potencjał pracownika” dostępne są teraz także kursy o tematyce wellbeingu, które mogą pomóc lepiej radzić sobie ze stresem oraz zapobiegać wypaleniu zawodowemu. To zajęcia poświęcone sposobom na radzenie sobie z wypaleniem zawodowym („Od pasji do wypalenia” Aleksandry Sowy) oraz metodom redukującym stres, którego można doświadczać w życiu zawodowym („Jak nie zwariować i nie dać się stresowi” Marii Szlachciak). Z końcem września pojawi się także kurs “Jak radzić sobie z wampirami energetycznymi w życiu i w pracy? Moje emocje w relacjach z innymi” Małgorzaty Czarneckiej,

Kursy e-learningowe dostępne są w ramach Instytutu Dobrego Życia – serwisu „Wysokich Obcasów” z felietonami, poradnikami oraz kursami online z zakresu rozwoju osobistego i zawodowego.

Uruchomienie nowych kursów wspiera kampania promocyjna dostępna także dla prenumeratorów - z kodem SUPEROKAZJA otrzymują oni 50% rabatu do wykorzystania do końca września br.

Projekt „Odblokuj potencjał pracownika” jest integralną częścią oferty subskrypcji serwisów grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.biz) w formule benefitu skierowanego do firm i instytucji, przygotowanego przez Dział Prenumeraty B2B.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime wprowadza subskrypcję Premium
SkyShowtime ogłosiło dziś zamiar wprowadzenia nowego planu subskrypcji Premium, który znajdzie się w ofercie razem z istniejącymi planami: Standard z reklamami i Standard (wcześniejsza nazwa Standard Plus). Plan Premium będzie dostępny od 29 października zarówno w Polsce, jak i na wszystkich pozostałych rynkach SkyShowtime: Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie,...
Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764