logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza wideoinfolinia dla głuchych ze wsparciem Change Serviceplan

  PR 14.10.2023, przeczytano 438 razy
ilustracjastrzałka

Polski Związek Głuchych zapewnia dostępność do tłumaczy polskiego języka migowego (PJM) dla osób głuchych, dzięki uruchomieniu w dniu wyborów specjalnej Wideoinfolinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza-wideoinfolinia-dla-gluchych-ze-wsparciem-change-serviceplan,401725,artykul.html

Walczymy na każdym kroku o traktowanie osób z niepełnosprawnościami na równi z innymi. Państwo zobowiązane jest do zapewnienia dostępności, tak aby każdy obywatel mógł brać udział w życiu publicznym, bez względu na swoje ograniczenia. Niestety w dniu wyborów, które jest świętem demokracji, osoby głuche są wykluczone – mówi Prezes Polskiego Związku Głuchych Krzysztof Kotyniewicz

Dla osób głuchych naturalnym językiem jest polski język migowy. Dostępność do tłumacza języka migowego dla osób głuchych ma ogromne znaczenie, gdyż daje im poczucie pewności i samodzielności w funkcjonowaniu, w tym również w podejmowaniu niezależnych decyzji.

W Polsce jest około 50 tyś osób komunikujących się polskim językiem migowym. Polski Związek Głuchych jest największą organizacją zrzeszająca osoby z niepełnosprawnością słuchu.

Apel do władz Państwowych przygotowany przez Rzecznika Praw Obywatelskich i organizacje społeczne o dostępność wyborów dla wszystkich i zwracanie uwagi na potrzeby środowiska osób z niepełnosprawnościami, w tym osób głuchych, nie przyniosły oczekiwanych efektów. Zabrakło spełnienia postulatów Rzecznika Praw Obywatelskich i strony społecznej. Z tego względu Zarząd Główny Polskiego Związku Głuchych postanowił uruchomić specjalną Wideoinfolinię, tak aby osoby głuche mogły uczestniczyć w procesie wyborczym na równi z osobami słyszącymi.

Wyborca będzie miał dostęp do tłumacza PJM za pomocą dedykowanej (strony internetowej/aplikacji) na urządzeniu mobilnym.

Dostęp do tłumacza PJM online będzie bezpłatny dla osób głuchych. Specjalna Wideoinfolinia będzie działała tylko 15.10.2023 r. w godz. 7:00-21:00. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.pzg.org.pl

Za koncepcję komunikacyjną i wizualną akcji odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One).

Źródło: Group One

groupone.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764