logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza wideoinfolinia dla głuchych ze wsparciem Change Serviceplan

  PR 14.10.2023, przeczytano 524 razy
ilustracjastrzałka

Polski Związek Głuchych zapewnia dostępność do tłumaczy polskiego języka migowego (PJM) dla osób głuchych, dzięki uruchomieniu w dniu wyborów specjalnej Wideoinfolinii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza-wideoinfolinia-dla-gluchych-ze-wsparciem-change-serviceplan,401725,artykul.html

Walczymy na każdym kroku o traktowanie osób z niepełnosprawnościami na równi z innymi. Państwo zobowiązane jest do zapewnienia dostępności, tak aby każdy obywatel mógł brać udział w życiu publicznym, bez względu na swoje ograniczenia. Niestety w dniu wyborów, które jest świętem demokracji, osoby głuche są wykluczone – mówi Prezes Polskiego Związku Głuchych Krzysztof Kotyniewicz

Dla osób głuchych naturalnym językiem jest polski język migowy. Dostępność do tłumacza języka migowego dla osób głuchych ma ogromne znaczenie, gdyż daje im poczucie pewności i samodzielności w funkcjonowaniu, w tym również w podejmowaniu niezależnych decyzji.

W Polsce jest około 50 tyś osób komunikujących się polskim językiem migowym. Polski Związek Głuchych jest największą organizacją zrzeszająca osoby z niepełnosprawnością słuchu.

Apel do władz Państwowych przygotowany przez Rzecznika Praw Obywatelskich i organizacje społeczne o dostępność wyborów dla wszystkich i zwracanie uwagi na potrzeby środowiska osób z niepełnosprawnościami, w tym osób głuchych, nie przyniosły oczekiwanych efektów. Zabrakło spełnienia postulatów Rzecznika Praw Obywatelskich i strony społecznej. Z tego względu Zarząd Główny Polskiego Związku Głuchych postanowił uruchomić specjalną Wideoinfolinię, tak aby osoby głuche mogły uczestniczyć w procesie wyborczym na równi z osobami słyszącymi.

Wyborca będzie miał dostęp do tłumacza PJM za pomocą dedykowanej (strony internetowej/aplikacji) na urządzeniu mobilnym.

Dostęp do tłumacza PJM online będzie bezpłatny dla osób głuchych. Specjalna Wideoinfolinia będzie działała tylko 15.10.2023 r. w godz. 7:00-21:00. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej www.pzg.org.pl

Za koncepcję komunikacyjną i wizualną akcji odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One).

Źródło: Group One

groupone.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764