logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza wysyłka Chroma.pl

  PR 20.09.2019, przeczytano 317 razy
ilustracjastrzałka

Już 13 października Polacy pójdą do urn wyborczych. Przed nami krótka, lecz niewątpliwie zacięta walka o fotele parlamentarne. Drukarnia internetowa Chroma.pl postanowiła przypomnieć przyszłym parlamentarzystom o tym, że polityka to wspólna sprawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza-wysylka-chroma.pl,384025,artykul.html

Przyszły parlamentarzysta powinien pamiętać, że służy wszystkim mieszkańcom Polski i że wspólnie możemy zdziałać znacznie więcej niż osobno. Drukarnia internetowa Chroma.pl zachęca więc polityków do myślenia w kategoriach wspólnego dobra. Ma o tym przypominać plakat z kalendarzem, który został wysłany do wszystkich biur poselskich i senatorskich.

Na kalendarzu na 2020 r. widnieją sylwetki ludzkie w kolorach flagi Polski. Po drugiej stronie widać zaś ludzi wpisanych w kontury naszego kraju. Tą kreacją Chroma.pl chce uświadamiać posłom przez cały nadchodzący powyborczy rok, że praca w parlamencie to przede wszystkim służba ludziom.

ilustracjastrzałka

Drukarnia w przesłanej ulotce przypomina, że z powodzeniem wspiera druk materiałów wyborczych od ponad dwudziestu lat. Jednocześnie informuje o specjalnym, 25-procentowym rabacie dla polityków, jak też o priorytetowym traktowaniu ich zamówień ze względu na czas, jaki pozostał do wyborów. Dodatkowo oferuje multiwysyłkę, czyli podzielenie nakładu i rozesłanie jego części w różne lokalizacje na życzenie klienta.

Pod adresem www.wybory.chroma.pl przygotowała natomiast specjalny poradnik, jak przygotowywać druki wyborcze, by mogły być skutecznymi narzędziami agitacji politycznej.

Źródło: CHROMA

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Ciekawe kiedy zaproponują bezpośrednią współpracę klientom agencji reklamowych jakie u nich zamawiają dając rabat 25%:)

Najnowsze w tym dziale

Dobry sok w dobrym opakowaniu
Sokpol, producent soków, nektarów i napojów, jest pierwszą firmą na polskim rynku, która zdecydowała się wprowadzić do oferty produkt w opakowaniu pochodzenia roślinnego Tetra Pak. Kartony Tetra Pak w ponad 80% składają się z materiałów odnawialnych (pochodzenia stricte roślinnego) i są wyprodukowane z papieru (celulozy) wytworzonej z drewna z certyfikatem FSC. Także...
2-4 mld zł będą musiały przeznaczyć firmy z branży opakowań na dostosowanie się do zmian regulacyjnych związanych z promowaniem gospodarki obiegu zamkniętego, szacują analitycy Santander Bank Polska i SpotData. Wg przygotowanego przez nich raportu, łącznie rozwój branży do 2025 r. będzie wymagał inwestycji na poziomie ok. 20-25 mld zł.
Dzień Dystrybutora w firmie Sun Chemical
14 listopada br. firma Sun Chemical zorganizowała kolejne już spotkanie dla swoich dystrybutorów. Stały się one już tradycją tego producenta farb, a dla jego uczestników są możliwością pozyskania wiedzy na temat nowych produktów w jego ofercie, a także okazją do dobrej zabawy. Tym razem Sun Chemical zaprosił swoich gości na warszawski tor kartingowy, na...
Heidelberg oferuje 12 lat gwarancji na głowice laserowe
Wyjątkowo wysoka wytrzymałość głowic laserowych naświetlarek Suprasetter, ich niezawodność oraz najwyższa jakość obrazowania pozwala zaoferować ich użytkownikom program „Ultimate 12”. Jest to 12-letnia gwarancja na głowice naświetlarek CtP najnowszej generacji, zamówionych wraz z kontraktem na płyty i obsługą serwisową. Dowiedz się więcej. Simply...
25 lat Agfa w Polsce: wspomnienia i prezentacje planów
W tym roku mija 25-lecie polskiego oddziału firmy Agfa. Z tej okazji 28 listopada w warszawskim teatrze Capitol – z udziałem prawie 200 gości z kraju i zagranicy – odbyło się jubileuszowe spotkanie, podczas którego przypomniano najważniejsze wydarzenia w historii Agfa-Gevaert, również w kontekście działalności prowadzonej przez nią w naszym kraju. Nie zabrakło omówienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764