logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.biz z cyklem debat o AI

  PR 23.05.2023, przeczytano 568 razy
ilustracja

Redakcja Wyborcza.biz dostrzega nadchodzące zmiany związane ze sztuczną inteligencją - nie tylko z nią już eksperymentuje, ale również stawia na dyskusje o wpływie AI na świat. Z tej okazji przygotowany został cykl debat poświęconych technologii i mediom w kontekście rozwoju sztucznej inteligencji. Przez najbliższe 3 tygodnie dziennikarze serwisu będą rozmawiać z naukowcami, przedsiębiorcami, przedstawicielami NGO'sów i programistami. Pierwsza debata - "AI a rynek pracy" dostępna jest na Wyborcza.biz od poniedziałku, 22 maja 2023 r.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.biz-z-cyklem-debat-o-ai,400103,artykul.html

W nowym cyklu Wyborcza.biz przyjrzy się technologii i mediom w kontekście rozwoju sztucznej inteligencji. Prowadzącymi debaty będą Sebastian Ogórek, Bolesław Breczko i Rafał Pikuła. Dyskusja skupi się wokół obszarów, na które może wpłynąć AI - są nimi praca, technologia i jej wpływ na nasze codzienne życie, a także media - również w kontekście dezinformacji i tegorocznych wyborów.

- AI w naszej redakcji fascynuje, ale i wywołuje lęki. Technologicznie i biznesowo to w tej chwili absolutnie temat numer jeden. Tworząc debaty, chcieliśmy poznać głosy ekspertów takich, jak Jarosław Królewski z Synerise, naukowców jak prof. Aleksandra Przegalińska i praktyków biznesu jak Michał Górecki z MCI czy Marcin Bogłowski z TVN. Debaty mają być platformą do wymiany opinii i próby odkrycia szans oraz problemów, które za chwile może wywołać AI - wyjaśnia Sebastian Ogórek, szef Wyborcza.biz.

W ramach cyklu redakcja Wyborcza.biz zaprezentuje trzy debaty.  

Od 22 maja można obejrzeć dyskusję "AI a praca" - Sebastian Ogórek z Wyborcza.biz rozmawia w niej z Jadwigą Wojtas (Enova365), Jarosławem Królewskim (Synerise), Filipem Konopczyńskim (Fundacja Panoptykon) i Michałem Góreckim (MCI).

29 maja ukaże się zapis debaty "AI - bańka czy rewolucja technologiczna?", w której Bolesław Breczko z Wyborcza.biz zapyta o zdanie na temat sztucznej inteligencji Emilię Zawadzką-Gosk (Polsko Japońska Szkoła Technik Komputerowych), Macieja Bischa (EY), Dominika Ślęzaka (Uniwersytet Warszawski) oraz Inez Okulską (NASK).

Z kolei 5 czerwca – w ramach spotkania "AI a media" - Rafał Pikuła z Wyborcza.biz będzie dyskutował z Katarzyną Szymielewicz (Fundacja Panoptykon), Adą Pawlak (Uniwersytetu Łódzkiego), Aleksandrą Przegalińską, (Akademii Leona Koźmińskiego) oraz Marcinem Bogłowskim (TVN Warner Bros. Discovery).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764