logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.biz zaprasza na EFNI i dyskusję o przyszłości mediów

  PR 30.09.2020, przeczytano 347 razy

Wyborcza.biz, ekonomiczny serwis "Gazety Wyborczej" patronuje tegorocznej konferencji Europejskie Forum Nowych Idei. W ramach "edycji 9,5" redakcja współorganizuje panel dyskusyjny poświęcony przyszłości mediów, zmianom ich modeli biznesowych oraz konsekwencjom tych zmian dla odbiorców. Dyskusja ekspertów, którą poprowadzi Leszek Jażdżewski, redaktor naczelny „Liberté!”, odbędzie się 2 października 2020 r. w godz. 13.05 - 14.05. i będzie dostępna online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.biz-zaprasza-na-efni-i-dyskusje-o-przyszlosci-mediow,388594,artykul.html

Ideą Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI) jest wypracowanie pomysłów na silną Europę i konkurencyjną gospodarkę, otwartą na trendy cywilizacyjne i technologiczne. Ze względu na pandemię organizatorzy wydarzenia - Konfederacja Lewiatan, miasto Sopot i Business Europe zdecydowali, że jubileuszowa 10. edycja Forum odbędzie się w roku 2021. Natomiast tegoroczna konferencja - "edycja 9.5" wyjątkowo będzie gościć w Warszawie w Forcie Sokolnickiego, a transmisje ze spotkań i dyskusji będą dostępne bezpłatnie online.

Motywem przewodnim "Konferencji EFNI 9,5" są kwestie związane z odbudową i funkcjonowaniem gospodarki w czasie kryzysu i po nim. Program przewiduje m.in. debaty poświęcone polskiej i europejskiej gospodarce po pandemii, wyzwaniom i szansom związanym z europejskim zielonym ładem, ocenie modeli i efektywności programów wsparcia dla przedsiębiorstw, w tym też w ujęciu europejskim, jak również przewidywanym zmianom na rynkach pracy w szerszym kontekście społecznym.

Jednym z wydarzeń towarzyszących "Konferencji EFNI 9,5" będzie panel "Nowe i tradycyjne media – misja i model biznesowy", którego współorganizatorem i patronem jest Wyborcza.biz, serwis "Gazety Wyborczej", patron medialny całej konferencji.

Dyskusja panelowa będzie poświęcona m.in. takim zagadnieniom, jak kierunek ewolucji rynku mediów, rola „mediów tradycyjnych” i transformacja ich modeli biznesowych oraz biznesowe podstawy nowych mediów i ich miejsce na rynku. Zaproszeni goście rozważą też, jakie konsekwencje dla odbiorców oraz ich dostępu do wartościowych i wiarygodnych treści niosą zmiany na rynku medialnym, a także czy i gdzie w tej rzeczywistości jest miejsce dla mediów publicznych.

W rozmowie, którą poprowadzi Leszek Jażdżewski, redaktor naczelny „Liberté!”, udział wezmą:

  • Dorota Adamczyk-Mroczek, chief digital revenue officer "Gazety Wyborczej", Agora
  • Barbara Sowa, szefowa wydania cyfrowego "Pisma. Magazynu opinii", przez lata dziennikarka specjalizująca się w tematyce mediów, telekomunikacji i nowych technologii
  • Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu TVN Discovery Poland, dyrektor Eurosport Poland
  • Jacek Wasilewski, medioznawca, Uniwersytet Warszawski

Dyskusję będzie można oglądać online, bez opłat - warunkiem uczestnictwa jest rejestracja na stronie www.efni.pl (do 1 października 2020 r.). O przyjęciu na wydarzenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Wysokieobcasy.pl/zyclepiej, którego hasłem przewodnim jest „Żyć lepiej. Psychologia codziennie”, to najnowszy projekt redakcji „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”. Na jego łamach czytelniczki i czytelnicy mogą znaleźć sprawdzone porady, intrygujące rozmowy oraz pogłębione artykuły dotyczące relacji, rodzicielstwa, życia...
RMF FM ponownie najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce
Na szczycie najbardziej opiniotwórczych mediów już drugi miesiąc z rzędu utrzymuje się RMF FM. Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), stacja w lutym 2023 roku odnotowała ponad 1,7 tys. cytowań w polskich mediach. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska z liczbą ponad 1,6 tys. odwołań w innych tytułach, a trzecią pozycję zajmuje...
Chorzów we współpracy z AMS rozbudowuje sieć Eko wiat w mieście
W czwartek, 30 marca Andrzej Kotala, prezydent Chorzowa oddał do użytku mieszkańcom wyjątkowy przystanek. EKO wiata – Zielony Przystanek Przy Tężni oraz ciąg wiat na zmodernizowanej ulicy 3 Maja to efekt współpracy Miasta Chorzów i AMS.
Według najnowszego raportu na temat bezpieczeństwa systemu reklamowego, Google w 2022 roku usunął ponad 5,2 miliarda i ograniczył zasięg ponad 4,3 miliarda reklam, a także zawiesił ponad 6,7 miliona kont reklamodawców. Od początku wojny w Ukrainie ponad 17 milionów reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji zostało zablokowanych. Aby zapewnić użytkownikom i...
Na polskim rynku pojawiło się narzędzie, które wesprze specjalistów SEO i marketingowców w obszarze dystrybucji treści. AI Media Planner od WhitePress wybierze za nas optymalne miejsca publikacji zgodne z wyznaczonymi celami, w zautomatyzowany sposób dobierze wyrażenia kluczowe, przygotuje wytyczne dla copywriterów w oparciu o AI czy w końcu, zmaksymalizuje efektywność działań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764