logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.biz zaprasza na EFNI i dyskusję o przyszłości mediów

  PR 30.09.2020, przeczytano 401 razy

Wyborcza.biz, ekonomiczny serwis "Gazety Wyborczej" patronuje tegorocznej konferencji Europejskie Forum Nowych Idei. W ramach "edycji 9,5" redakcja współorganizuje panel dyskusyjny poświęcony przyszłości mediów, zmianom ich modeli biznesowych oraz konsekwencjom tych zmian dla odbiorców. Dyskusja ekspertów, którą poprowadzi Leszek Jażdżewski, redaktor naczelny „Liberté!”, odbędzie się 2 października 2020 r. w godz. 13.05 - 14.05. i będzie dostępna online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.biz-zaprasza-na-efni-i-dyskusje-o-przyszlosci-mediow,388594,artykul.html

Ideą Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI) jest wypracowanie pomysłów na silną Europę i konkurencyjną gospodarkę, otwartą na trendy cywilizacyjne i technologiczne. Ze względu na pandemię organizatorzy wydarzenia - Konfederacja Lewiatan, miasto Sopot i Business Europe zdecydowali, że jubileuszowa 10. edycja Forum odbędzie się w roku 2021. Natomiast tegoroczna konferencja - "edycja 9.5" wyjątkowo będzie gościć w Warszawie w Forcie Sokolnickiego, a transmisje ze spotkań i dyskusji będą dostępne bezpłatnie online.

Motywem przewodnim "Konferencji EFNI 9,5" są kwestie związane z odbudową i funkcjonowaniem gospodarki w czasie kryzysu i po nim. Program przewiduje m.in. debaty poświęcone polskiej i europejskiej gospodarce po pandemii, wyzwaniom i szansom związanym z europejskim zielonym ładem, ocenie modeli i efektywności programów wsparcia dla przedsiębiorstw, w tym też w ujęciu europejskim, jak również przewidywanym zmianom na rynkach pracy w szerszym kontekście społecznym.

Jednym z wydarzeń towarzyszących "Konferencji EFNI 9,5" będzie panel "Nowe i tradycyjne media – misja i model biznesowy", którego współorganizatorem i patronem jest Wyborcza.biz, serwis "Gazety Wyborczej", patron medialny całej konferencji.

Dyskusja panelowa będzie poświęcona m.in. takim zagadnieniom, jak kierunek ewolucji rynku mediów, rola „mediów tradycyjnych” i transformacja ich modeli biznesowych oraz biznesowe podstawy nowych mediów i ich miejsce na rynku. Zaproszeni goście rozważą też, jakie konsekwencje dla odbiorców oraz ich dostępu do wartościowych i wiarygodnych treści niosą zmiany na rynku medialnym, a także czy i gdzie w tej rzeczywistości jest miejsce dla mediów publicznych.

W rozmowie, którą poprowadzi Leszek Jażdżewski, redaktor naczelny „Liberté!”, udział wezmą:

  • Dorota Adamczyk-Mroczek, chief digital revenue officer "Gazety Wyborczej", Agora
  • Barbara Sowa, szefowa wydania cyfrowego "Pisma. Magazynu opinii", przez lata dziennikarka specjalizująca się w tematyce mediów, telekomunikacji i nowych technologii
  • Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu TVN Discovery Poland, dyrektor Eurosport Poland
  • Jacek Wasilewski, medioznawca, Uniwersytet Warszawski

Dyskusję będzie można oglądać online, bez opłat - warunkiem uczestnictwa jest rejestracja na stronie www.efni.pl (do 1 października 2020 r.). O przyjęciu na wydarzenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764