logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl dla klientów sieci T-mobile

  PR 19.10.2017, przeczytano 783 razy

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła współpracę z siecią T-Mobile. Klienci tego operatora, którzy założą konto na Wyborcza.pl, będą mogli przez 90 dni cieszyć się bezpłatnym dostępem do serwisów internetowych "Gazety Wyborczej". Po zakończeniu okresu promocyjnego będą mogli wygodnie doliczyć płatność za prenumeratę do swojego rachunku za telefon. Dotychczas w podobnym modelu operator oferował m.in. dostęp do platform streamingowych Showmax i Tidal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-dla-klientow-sieci-t-mobile,34169,artykul.html

Klienci T-Mobile mogą aktywować 90-dniowy bezpłatny dostęp do cyfrowych treści „Gazety Wyborczej” za pośrednictwem strony www.wyborcza.pl/tmobile.

W ramach pakietu Premium będą mieli dostęp do wszystkich treści publikowanych w serwisach Wyborcza.pl, w tym do artykułów z wydań papierowych „Gazety Wyborczej” i do dodatkowych tekstów dostępnych wyłącznie dla prenumeratorów. Skorzystają także z aplikacji „Gazety Wyborczej” i jako prenumeratorzy uzyskają możliwość komentowania artykułów na Wyborcza.pl.

– Obserwujemy, że internauci częściej korzystają z usług subskrypcyjnych czy streamingowych i coraz chętniej płacą za jakościowe treści w internecie. Współpraca z T-Mobile pozwala nam dotrzeć do kolejnych czytelników, a klientom tej sieci daje możliwość zapoznania się z bogactwem treści „Gazety Wyborczej”. Ważna jest dla nas też wygoda użytkowników, dlatego umożliwiamy im doliczenie płatności do rachunku za telefon – mówi Danuta Breguła, szefowa strategii online „Gazety Wyborczej”.

Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci T-Mobile będą mogli nadal korzystać z pakietu Premium i wygodnie doliczyć płatność do rachunku za telefon.

Aplikacja „Gazety Wyborczej” będzie także preinstalowana na nowych smartfonach, dostępnych w salonach T-Mobile.

– Uważnie obserwujemy jak zmieniają się potrzeby naszych klientów i sposób wykorzystania przez nich urządzeń mobilnych. Chcemy dostarczać im nie tylko najlepsze usługi telekomunikacyjne, ale także inne, których poszukują za pomocą telefonów i smartfonów. Dlatego dajemy naszym klientom możliwość korzystania z szerokiego wachlarza treści cyfrowych „Gazety Wyborczej”. Ważnym elementem oferty jest możliwość płatności za usługi w rachunku T-Mobile, co jest rozwiązaniem prostym i bezpiecznym dla klienta. Dotychczas w podobnym modelu oferowaliśmy głównie treści rozrywkowe i wideo, na przykład dostęp do platform streamingowych Showmax i Tidal – mówi Piotr Markowski, Dyrektor Departamentu Marketingu B2C, T-Mobile Polska.

W ofercie
Supernet Video T-Mobile już wcześniej dostępne były treści wideo z serwisu Wyborcza.pl, czyli kilkadziesiąt stałych programów, prowadzonych przez znakomitych, cenionych dziennikarzy, m.in.: „Crash test” Dominiki Wielowieyskiej, „Studio Dużego Formatu” Włodzimierza Nowaka, „Książka dnia” Michała Nogasia, „I kto tu rządzi” Justyny Dobrosz-Oracz czy programy publicystyczne - poranne „3x3” i wieczorny „Temat dnia Gazety Wyborczej”.

Klienci innych operatorów będą mogli skorzystać z płatności dopisanej do rachunku telefonicznego już wkrótce.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764