logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl dla studentów z promocjami od Legimi, Tidal, Flixbusa i Orange Flex

  PR 21.10.2020, przeczytano 598 razy

Od środy, 21 października 2020 r. studenci mogą skorzystać z nowej oferty prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej". Oprócz dostępu do treści na stronach Wyborcza.pl w atrakcyjnej cenie otrzymają oni także dodatkowe zniżki lub promocyjne kody od partnerów "Wyborczej" - Legimi, TIDAL, FlixBusa i Orange Flex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-dla-studentow-z-promocjami-od-legimi%2C-tidal%2C-flixbusa-i-orange-flex,388884,artykul.html

Od 21 października do końca listopada br. na stronie wyborcza.pl/student aktywna będzie specjalna oferta Wyborczej dla studentów. Każda osoba posiadająca e-mail w domenie studenckiej może aktywować prenumeratę cyfrową dziennika w korzystnej cenie - pakiet podstawowy kosztuje 5 zł przez pierwsze dwa miesiące korzystania, a następnie 10 zł miesięcznie, zaś pakiet premium - 10 zł przez pierwsze 2 miesiące, a później 15 zł miesięcznie.  

Dodatkowo na nowy semestr studenci otrzymają wyjątkowe benefity od partnerów Wyborcza.pl:

  • od TIDAL- 2 miesiące bezpłatnego, nielimitowanego dostępu do muzyki w najwyższej jakości dźwięku HiFi. W kolejnych miesiącach opłata wyniesie 39,99 zł; w każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji.
  • od Legimi - kod na wybrany ebook lub audiobook ze specjalnej oferty 20 książek na jesienne wieczory.
  • od FlixBusa- jednorazowy kod obniżający wartość ceny biletu o 15% (zniżka dotyczy całego zamówienia).
  • od Orange Flex- dowolny plan komórkowy za 1 zł przez pierwszy miesiąc dla nowych użytkowników Orange Flex oraz bezpłatny pakiet dodatkowych 100 GB ważny przez 180 dni dla nowych i obecnych użytkowników Flexa

Nowa oferta subskrypcyjna Wyborcza.pl dla studentów będzie promowana na łamach dziennika i w serwisie, a także na profilach "Gazety Wyborczej" w mediach społecznościowych.

Redakcja „Gazety Wyborczej” zachęca też młodych odbiorców do czytania newslettera „Latte na sojowym”, czyli cotygodniowego przeglądu informacji z kraju, świata, a nawet kosmosu. To zebrane w jednym miejscu najciekawsze, najdziwniejsze, najzabawniejsze, a przede wszystkim najświeższe wiadomości. Autorami newslettera są młodzi dziennikarze – Diana Wawrzusiszyn i Norbert Frątczak, którzy starają się spojrzeć na treści Wyborcza.pl z innej perspektywy, wyłuskać to, co najciekawsze, polecić intrygujące artykuły oraz poinformować o wartościowych wydarzeniach. W newsletterze można znaleźć przede wszystkim treści związane z kulturą, nauką, edukacją, społeczeństwem, psychologią, rozrywką i nowymi technologiami - bez polityki, bez cenzury i sentymentów, ale z dużą dawką ironii i krytycyzmu. „Latte na sojowym” wysyłane jest w każdy czwartek.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764