logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyborcza.pl poszerza ofertę Content Categories

  PR 26.02.2021, przeczytano 635 razy

W lutym 2021 r. zespół Wyborcza.pl rozbudował swoją innowacyjną ofertę Content Categories, która umożliwia efektywną emisję treści promocyjnych w ramach kategorii tematycznych dopasowanych do artykułów w serwisach grupy Wyborcza.pl. Obecnie klienci mogą skorzystać z narzędzia Custom Categories, pozwalającego na tworzenie własnych fraz czy kategorii kompatybilnych ze strategią marketingową danego brandu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyborcza.pl-poszerza-oferte-content-categories,390387,artykul.html

Content Categories to unikalne na rynku narzędzie, które zostało wprowadzone do serwisów Wyborcza.pl w ubiegłym roku. Rozwiązanie to, dzięki wdrożeniu Machine Learning, jest w pełni zautomatyzowane i oferuje optymalizację emisji reklam przy publikacjach o określonej tematyce we wszystkich serwisach internetowych „Gazety Wyborczej”.  

Od lutego 2021 r. klienci Wyborcza.pl mogą wykorzystać również podobne narzędzie - Custom Categories. Pozwala ono na tworzenie kategorii, wykluczeń lub fraz na zlecenie, w oparciu o zindywidualizowane preferencje komunikacyjne marki klienta. Dzięki temu reklamy są wyświetlane przy odpowiednio dobranych treściach i kompatybilne ze strategią marketingową brandu.

Content Categories to 25 kategorii tematycznych, tożsamych z taksonomią Google, co pozytywnie wpływa na efektywność kampanii. Wskaźnik CTR kampanii emitowanych w oparciu o Content Categories jest dwukrotnie wyższy niż w przypadku standardowej kampanii RON`owej, co pokazuje, że dopasowanie kontekstowe kampanii reklamowych ma ogromne znaczenie dla ich efektywności.  

Content Categories oferowane przez Wyborcza.pl to: Home & Garden (Dom i ogród), Jobs & Education (Praca i edukacja), Games (Gry), Autos & Vehicles (Samochody i pojazdy), Beauty & Fitness (Uroda i fitness), Real Estate (Nieruchomość), Science (Nauka), Sports (Sport), Arts & Entertainment (Sztuka i rozrywka), News (Wiadomości), Law & Government (Prawo i rząd), People & Society (Ludzie i społeczeństwo), Business & Industrial (Biznes i przemysł), Health (Zdrowie), Books & Literature (Książki i literatura), Internet & Telecom (Internet i telekomunikacja), Shopping (Zakupy), Travel (Podróże, turystyka), Hobbies & Leisure (Hobby i wypoczynek), Computers & Electronics (Komputery i elektronika), Finance (Finanse), Food & Drink (Jedzenie, picie), Pets & Animals (Zwierzęta domowe), Reference (Odniesienie, referencje), Coronavirus (COVID-19), Sensitive Subjects (Tematy wrażliwe).

Ważnym elementem oferty jest zwłaszcza kategoria Sensitive Subjects, która pozwala na wykluczenie z kampanii reklamowej artykułów o tematyce wrażliwej, opisujących np. tragedie i konflikty, walkę lub wojnę, drażliwe kwestie społeczne. Rozwiązanie to wpisuje się we wdrożoną w serwisach Wyborcza.pl politykę Brand Safety.  

Kategoria Sensitive Subjects jest dodatkowo wyposażona w narzędzie Sentiment AI, które analizuje wydźwięk artykułów i klasyfikuje je jako negatywne, pozytywne lub neutralne.   

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764